Lekker nuchter in het gezicht van je buurman hoesten in het vliegtuig. Niks mis mee.quote:
Gewoon lekker bezopen dat vliegtuigje inquote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker nuchter in het gezicht van je buurman hoesten in het vliegtuig. Niks mis mee.
Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef onlogisch het volgende:quote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit nog een verschil tussen heel het land of bijvoorbeeld voetbalwedstrijden, concerten, de moeder van @:onlogisch . Zijn allemaal plaatsen waar heel veel mensen samenkomen voor pleziergebonden, maar niet noodzakelijk tijdverdrijf.
Je komt precies op tijd makker.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Just a flu
@:atypisch
Je komt precies op tijd makker.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Just a flu
@:atypisch
BUG / FOK weer eens traag. Weer op een avond.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is Fok! godvertering langzaam vanavond. Hier betaal ik niet voor @:Danny
TOPIC IN QUARANTAINEquote:Op maandag 9 maart 2020 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt gemod in COR.
@:caland
@:de_kraam
BREAKINGquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Post dat TeleTekst plaatje nog eens. @:Caland vindt dat ook leuk.
Bedankt.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende: Fijne internationale vrouwendag! @:Jojoortje @:karina @:onlogisch @:lavenderr Gelukkig is het weekend en worden we niet doodgegooid ermee in talkshows
0Fux goatquote:Op maandag 9 maart 2020 21:42 schreef Doublepain het volgende:
2 MINUTEN!!!
@:KingRoland
@:AFCNiels
@:Jancees
@:KAPITEINTJE
@:CALAND
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:42 schreef Doublepain het volgende:
2 MINUTEN!!!
Informatie rechtstreeks van de bron.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:42 schreef Doublepain het volgende:
2 MINUTEN!!!
twitter:dekkerstim twitterde op maandag 09-03-2020 om 20:23:49Heerlijke goal van Mühren zeg. #jazcam https://t.co/YezuCMIPbL reageer retweet
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:17 schreef DonRaja het volgende:
@:caland eerste seizoen van Top Boy Summerhouse gezien. Is inderdaad erg goed en qua sfeer is het alsof Gomorra zich afspeelt in de UK.
Aan de hoeveelheid open TR's te zien zou het zomaar kunnenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn jullie weer aan het rellen in COR?
Waar is die chickquote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
@:JanCees
@:Doublepain
De nieuwe van mr. Bald is uit.
3% van de wereldbevolking heeft een verstandelijke beperking, je bent echt de enige niet.quote:
Ik hoop dat onlogisch straks een been breekt, als de hel is losgebarsten in alle ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3% van de wereldbevolking heeft een verstandelijke beperking, je bent echt de enige niet.
Zo danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3% van de wereldbevolking heeft een verstandelijke beperking, je bent echt de enige niet.
Ik hoop dat ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop dat onlogisch straks een been breekt, als de hel is losgebarsten in alle ziekenhuizen.
Wie moeten we dan uitlachen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop dat onlogisch straks een been breekt, als de hel is losgebarsten in alle ziekenhuizen.
@klaasweetalles even iedereen kapoet maken. Ik mis dat Harvardniveau wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen ze Klaas niet terughalen?
Crewbash, genotequote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, die combinatie van paniek en teleurstelling als de groei dan wel mee lijkt te vallen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb voor jou ook een TR meegepakt in COR.
@:tjacka leef je uit.
@Tjacka laat zijn subforum zo versloffen dat er nog TR's openstaan van 4 dagen geleden, o.a. die van jouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb voor jou ook een TR meegepakt in COR.
@:tjacka leef je uit.
Just a flu maatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, die combinatie van paniek en teleurstelling als de groei dan wel mee lijkt te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |