Later begonnen met testen is niet later aan de beurt zijn. Virus zit hier al net zo lang als Italië en alle andere landen hier in de buurt.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:53 schreef smeerpijp. het volgende:
Nederland heeft gvd nog het geluk als een van de laatste aan de beurt te zijn maar ze doen gvd helemaal niks met de lessen die ze vanuit andere landen kunnen trekken
Ik zou gaan beleggen in olijfolie dan wel extra virgin natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
In heel Italië overlijden ongeveer 500.000 mensen/jaar. Dat zijn er ongeveer 1500/dag. Wat dat betreft valt die 133 nog mee.
Tja, macro bekeken wel. Als je je dan bedenkt dat er 100 in 1 regio zijn is het best slikken.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
In heel Italië overlijden ongeveer 500.000 mensen/jaar. Dat zijn er ongeveer 1500/dag. Wat dat betreft valt die 133 nog mee.
Ik zit momenteel bezig met een Sherry ontsmettingquote:Op zondag 8 maart 2020 18:54 schreef vuurbrood het volgende:
Ik klap gewoon dagelijks een hoge dosis vitamine C met ketamine achterover uit voorzorg
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Simpel, als je niet hoest kun je geen deeltjes meer naar buiten brengen.
Als je niet weet waar je over praat, kan je je best inlezen.[quote]quote:here is limited evidence that the new coronavirus can spread through feces as well. A small study of the stool samples of those diagnosed with COVID-19 found that viral particles in those stools looked viable under a microscope. "This means that stool samples may contaminate hands, food, water, etc.," the China CDC wrote in the report. For instance, if a person didn't wash their hands after touching a surface contaminated with infected stool residue, there's a chance they could become infected if they touch their eyes, nose or mouth with their hands, Live Science previously reported.
Waarom zou de regering zich aangespoord voelen door geestelijk beperkte Twitterclowns?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
DIt soort teksten spoort hopelijk de regering aan om iets te doen... of in ieder geval de politiek.
Die overlijden er nu ook, maar er komen nog meer bovenop. Zelfs als je er rekening mee houdt dat een deel van die 133 vandaag ook wel zouden kunnen overlijden door eerdere medische aandoeningen.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
Nee dat zijn ze al geweest!quote:Via zijingang naarbinnen
De 300 medewerkers hebben zich zondag via een speciale zijingang bij ETZ Elisabeth voor hun test gemeld. ,,Zij zijn dus niet in contact gekomen met bezoekers of patiënten", benadrukt Pleunis.
dus nu al 10% meer dan normaal (of zit die 133 al in die 1500pd?) dat is toch best veel, en nog steeds stijgende.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Geniet, maar drink met matequote:Op zondag 8 maart 2020 18:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zit momenteel bezig met een Sherry ontsmetting
Mindy met tetten. Meer toegevoegde waarde zie ik er ook niet in.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:53 schreef Kekster het volgende:
[..]
Waarom is deze rotzooi van Twitter relevant?
Had ik al gezegd dat er per dag 24.000 mensen sterven aan honger?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Gewoon afhankelijk blijven van Chinaquote:Op zondag 8 maart 2020 18:56 schreef Sfancta het volgende:
Naar horen vertellen heeft onze Limburgse BMW/mini autofabriek nog onderdelen voor een kleine week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://academic.oup.com/(...)/nsr/nwaa036/5775463"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
En hoeveel gaan er wel niet dood aan een val van een keukentrapje, en daar hoor je ook geen wereldwijde paniek over met quarantaines om mensen van keukentrapjes weg te houden!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat er per dag 24.000 mensen sterven aan honger?![]()
#firstthingsfirst
How does COVID-19 spread?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Als je niet weet waar je over praat, kan je je best inlezen.[quote]
En met alle geteste ziekenhuis medewerkers die zich ziek gemeld hadden, zou die van morgen ook zo maar gehaald kunnen worden.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Akelig accuraat.... maar twee ernaast.
Voordeel, geen auto, minder filequote:Op zondag 8 maart 2020 18:56 schreef Sfancta het volgende:
Naar horen vertellen heeft onze Limburgse BMW/mini autofabriek nog onderdelen voor een kleine week.
Iets met appels en peren vergelijkenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoeveel gaan er wel niet dood aan een val van een keukentrapje, en daar hoor je ook geen wereldwijde paniek over met quarantaines om mensen van keukentrapjes weg te houden!
Honger in Afrika en sars in Europa is appels met vuilnisbakken vergelijken.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:00 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Iets met appels en peren vergelijken
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom zou de regering zich aangespoord voelen door geestelijk beperkte Twitterclowns?
Wat heeft honger in Afrika te maken met het coronavirus in Europa ben je weer panjaquote:Op zondag 8 maart 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Honger in Afrika en sars in Europa is appels met vuilnisbakken vergelijken.
Maar als één mens die sterft van de honger ook zes mensen zou aansteken die dan mogelijk sterft van de honger zou het wereldnieuws zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoeveel gaan er wel niet dood aan een val van een keukentrapje, en daar hoor je ook geen wereldwijde paniek over met quarantaines om mensen van keukentrapjes weg te houden!
Ja of je leest ff terug.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat heeft honger in Afrika te maken met het coronavirus in Europa ben je weer panja
Snotterig is geen symptoom voor corona. Dus tenzij ze bij de 0.4% horen die het wel als symptoom laten zien, of ze hebben corona EN verkoudheid, zit je wel goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:00 schreef xminator het volgende:
Vandaag in de stad naar etos en kruidvat gegaan, beide winkels hadden lekker snotterige personen achter de kassa staan.![]()
Al die boomers flink aan het inslaan overigens.
Hongersnood is dodelijker.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat heeft honger in Afrika te maken met het coronavirus in Europa ben je weer panja
Typische whataboutisms.. in het geval van Covid-19 zou je met miljoenen keukentrapjes dealen waar iedereen onvrijwillig op moet staan.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:58 schreef Tyr80 het volgende:
Paper over de strains:hier zijn al tegenwerpingen op geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://academic.oup.com/(...)/nsr/nwaa036/5775463
https://www.abc.net.au/ne(...)ction-study/12023822
Zou me niks verbazen idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:59 schreef _I het volgende:
[..]
En met alle geteste ziekenhuis medewerkers die zich ziek gemeld hadden, zou die van morgen ook zo maar gehaald kunnen worden.
Ik was sarcastisch!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Typische whataboutisms.. in het geval van Covid-19 zou je met miljoenen keukentrapjes dealen waar iedereen onvrijwillig op moet staan.
Paniek is niet goed, maar je moet het virus wel serieus nemen. Het probleem zit hem in de enorme aantallen.
En als je denkt dat jou toch niks kan overkomen omdat je nog jong, fit en geen complicaties hebt; Het dus niet dodelijk zal zijn en je een longontsteking wel even kan hebben, succes met de permanente longschade de rest van je leven.
Of Frankrijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:36 schreef vuurbrood het volgende:
Noord Brabant het ground zero van Nederland misschien kunnen we het teruggeven aan België
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:02 schreef Ener-G het volgende:
in het geval van Covid-19 zou je met miljoenen keukentrapjes dealen waar iedereen onvrijwillig op moet staan.
Wat suggereert dat het werkelijke aantal gevallen veel hoger ligt, 20.000 of meer.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dit ook, geen 15% geen 20% maar bijna 50% ligt in Italië in het ziekenhuis met 9% kritiek.
Die boomers willen natuurlijk tot in de lengte van dagen van hun VUT met eindloonregeling genietenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:00 schreef xminator het volgende:
Vandaag in de stad naar etos en kruidvat gegaan, beide winkels hadden lekker snotterige personen achter de kassa staan.![]()
Al die boomers flink aan het inslaan overigens.
100.000quote:Op zondag 8 maart 2020 19:03 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel zouden we er volgende week zondag hebben? Ik denk meer dan 600 gevallen.
Ik vind het zelf schandalig dat we ons hier massaal over druk maken over een virusw en als het straks weer voorbij is er nog steeds 24.000 mensen per dag sterven terwijl daar helemaal geen vaccin voor nodig is.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Honger in Afrika en sars in Europa is appels met vuilnisbakken vergelijken.
Ik zal even mijn glazen bol pakkenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:03 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel zouden we er volgende week zondag hebben? Ik denk meer dan 600 gevallen.
Dus alle overgebleven personen, allemaal copd patient?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Typische whataboutisms.. in het geval van Covid-19 zou je met miljoenen keukentrapjes dealen waar iedereen onvrijwillig op moet staan.
Paniek is niet goed, maar je moet het virus wel serieus nemen. Het probleem zit hem in de enorme aantallen.
En als je denkt dat jou toch niks kan overkomen omdat je nog jong, fit en geen complicaties hebt; Het dus niet dodelijk zal zijn en je een longontsteking wel even kan hebben, succes met de permanente longschade de rest van je leven.
Met 17 miljoen mensen is dat relatief weinigquote:Op zondag 8 maart 2020 19:03 schreef Elvi het volgende:
Heb jij dan wel een doodswens?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die boomers willen natuurlijk tot in de lengte van dagen van hun VUT met eindloonregeling genieten
En wat dacht je van het feit dat de meeste ongelukken in en om het huis gebeuren. Daar hoor je ook niks over, dat mensen worden geadviseerd om niet naar huis te gaan of zo.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het hele verhaal is vreemd. Vent is grieperig en heeft niks. Zij wel. Moeten samen in isolatie en hij heeft niks en na een week is het "voorbij".quote:Op zondag 8 maart 2020 18:53 schreef TheVulture het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)tie-is-ze-weer-beter
Ik vind het dan best bizar dat ze je niet testen of het echt weg is
Tien medewerkers ziekenhuis Breda besmet las ik ook net.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:04 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Tien medewerkers ziekenhuis Breda besmet met virus
https://www.telegraaf.nl/(...)eda-besmet-met-virus
Straks al het medisch personeel in de lappenmand .. wie gaat dan de nieuwe zieken behandelen?
Simpel; ik en mijn naasten lopen waarschijnlijk weinig risico op de hongersdood te sterven of er andere akelige nadelen van te ondervinden. (Zeker nu de voorraadkast hier wat aangevuld is.)quote:Op zondag 8 maart 2020 19:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind het zelf schandalig dat we ons hier massaal over druk maken over een virusw en als het straks weer voorbij is er nog steeds 24.000 mensen per dag sterven terwijl daar helemaal geen vaccin voor nodig is.
Ik kan daar nog steeds oprecht niet bij![]()
![]()
![]()
Hoe dan
De meeste mensen merken er niks van of hebben lichte griepverschijnselen, hoe kom je nu bij die permanente longschade?quote:[b]Op zondag 8 maart 2020 19:02 schreef Ener-G
Met al die geteste personeelsleden in die ziekenhuizen kon het nog wel eens rap oplopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:03 schreef Elvi het volgende:
Sorry hij nam de quote niet mee. Maar ik word een beetje moe van ‘aan gewone griep gaan meer mensen dood/er komen meer kindjes om van de honger/er verzuipen dagelijks meer mensen in de middellandse zee’.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch!
Ik ben juist van het team "Wat voorzorgsmaatregelen nemen kan geen kwaad".
@Lospedrosaquote:Op zondag 8 maart 2020 19:04 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Straks al het medisch personeel in de lappenmand .. wie gaat dan de nieuwe zieken behandelen?
Ah, dank u. Dacht wellicht zit daar het verschil in sterfte tussen landen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:03 schreef _I het volgende:
[..]
hier zijn al tegenwerpingen op geweest.
https://www.abc.net.au/ne(...)ction-study/12023822
Uit hun eigen portemonnee? Of moet Nederland maar bloeden?quote:
Wel sneu als je je werk doet en dan dit krijgtquote:Op zondag 8 maart 2020 19:04 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Idd, het lijkt me sterk dat iedereen die het heeft inmiddels is gediagnosticeerd als coronalijder. Duizenden zullen het gewoon op eigen houtje uitzieken.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:04 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wat suggereert dat het werkelijke aantal gevallen veel hoger ligt, 20.000 of meer.
Dat is sowieso een heel goed punt ja.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Sorry hij nam de quote niet mee. Maar ik word een beetje moe van ‘aan gewone griep gaan meer mensen dood/er komen meer kindjes om van de honger/er verzuipen dagelijks meer mensen in de middellandse zee’.
Ik huiver bij de gedachte van het virus in afrika wat huis gaat houden bij ondervoede bevolking.. dan ben je ook meteen van dat probleem verlost.
De landen zelf geven vooral aan dat dat te maken heeft met de snelheid van testen in de beginfase. Maar goed, dat weet je achteraf pas echt, denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:06 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ah, dank u. Dacht wellicht zit daar het verschil in sterfte tussen landen.
Ieder voor zich en god voor ons allenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Sorry hij nam de quote niet mee. Maar ik word een beetje moe van ‘aan gewone griep gaan meer mensen dood/er komen meer kindjes om van de honger/er verzuipen dagelijks meer mensen in de middellandse zee’.
Ik huiver bij de gedachte van het virus in afrika wat huis gaat houden bij ondervoede bevolking.. dan ben je ook meteen van dat probleem verlost.
Stikstof omlaag!quote:
Duitsland lijkt ook vrij goed te kloppen met de voorspelling trouwens, verschil van 7 maar.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:07 schreef _I het volgende:
[..]
De landen zelf geven vooral aan dat dat te maken heeft met de snelheid van testen in de beginfase. Maar goed, dat weet je achteraf pas echt, denk ik.
Dit is de schuld van wintersportersquote:Op zondag 8 maart 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens af of degenen die hier steeds op boomers zitten af te geven en lekker stoer lopen te roepen dat de ziekte toch alleen maar oudjes omlegt, zelf misschien ook opa's en oma's en andere familieleden en kennissen hebben waar ze om geven, die in die leeftijdscategorie vallen.
Als je mazzel hebt blijft het bij een paar dagen in bed, maar als het escaleert tot een longontsteking heb je wel een probleem.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De meeste mensen merken er niks van of hebben lichte griepverschijnselen, hoe kom je nu bij die permanente longschade?
Zijn er al mensen die er dit aan hebben over gehouden? Jonge, fitte mensen?
Nou volgens mij is dat door iemand die goed is in wiskunde best goed te voorspellen. Kijkend naar de trend tot nu toe in Nederland, en het verloop in andere landen die dezelfde maatregelen namen.quote:
Het is heftigquote:Op zondag 8 maart 2020 19:10 schreef smeerpijp. het volgende:
dit topic gaat te snel om bij te houden
Als je jong, fit en gezond bent, dan is het onwaarschijnlijk dat je een longontsteking krijgt van het corona-virus. Je hebt dan milde klachten die binnen een week weer weg zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens af of degenen die hier steeds op boomers zitten af te geven en lekker stoer lopen te roepen dat de ziekte toch alleen maar oudjes omlegt, zelf misschien ook opa's en oma's en andere familieleden en kennissen hebben waar ze om geven, die in die leeftijdscategorie vallen.
Als er hier straks ook veel zieken zijn neemt het tempo vanzelf af.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:10 schreef smeerpijp. het volgende:
Ja, al het virus eenmaal vat heeft, zal het wel volgens een bepaalde snelheid dooretteren. Het explodeert overal op dezelfde manier. Die 14 dagen incubatietijd is best een struikelblok.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duitsland lijkt ook vrij goed te kloppen met de voorspelling trouwens, verschil van 7 maar.
Gezien de trend heel "normaal" deze snelheid.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:10 schreef smeerpijp. het volgende:
Sowieso is het nogal griezelig om blij te zijn met het wegvallen van ouderen en zwakkeren...quote:
Dat is nog helemaal niet zekerquote:Op zondag 8 maart 2020 19:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je jong, fit en gezond bent, dan is het onwaarschijnlijk dat je een longontsteking krijgt van het corona-virus. Je hebt dan milde klachten die binnen een week weer weg zijn.
Oké meidquote:Op zondag 8 maart 2020 19:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou volgens mij is dat door iemand die goed is in wiskunde best goed te voorspellen. Kijkend naar de trend tot nu toe in Nederland, en het verloop in andere landen die dezelfde maatregelen namen.
Dit is juist wat God wil. Minder mensen op aarde vanwege overbevolking. Beetje balans hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel sneu als je je werk doet en dan dit krijgt
En dan roepen mensen dat er een god zijn lol @:kingroland
Nee juist niet. Je moet wat tijdens je thuis quarantaine.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:11 schreef kilon het volgende:
[..]
Als er hier straks ook veel zieken zijn neemt het tempo vanzelf af.
kan je nagaan als we op t punt zitten waar Italië nu zit, dan loopt fok vast.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:10 schreef smeerpijp. het volgende:
Alleen de Alpha's blijven over makkerquote:Op zondag 8 maart 2020 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is juist wat God wil. Minder mensen op aarde vanwege overbevolking. Beetje balans hebben.
Heb je hiervan een bron svpquote:Op zondag 8 maart 2020 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is juist wat God wil. Minder mensen op aarde vanwege overbevolking. Beetje balans hebben.
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ieder voor zich en god voor ons allen
Zo gaat dat nou eenmaal vriend, beter pak je die laatste rollen toiletpapier voor dat het te laat is
Übermenschenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de Alpha's blijven over makker
Vandaar dat italie, zijn thuisland, zo hard geraakt isquote:Op zondag 8 maart 2020 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als dat klopt heb je inderdaad mazzel. Met nog meer geluk heb je dan ook nog eens geen mensen in je omgeving besmet die wel in de risicogroep vallen;quote:Op zondag 8 maart 2020 19:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je jong, fit en gezond bent, dan is het onwaarschijnlijk dat je een longontsteking krijgt van het corona-virus. Je hebt dan milde klachten die binnen een week weer weg zijn.
Mooi, dan kun je vast even een tekst cq vers aanhalen/memoren.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga elke zondag naar de kerk, dat weet bijna iedereen.
Whatabout Iran danquote:Op zondag 8 maart 2020 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar dat italie, zijn thuisland, zo hard geraakt is.
God kent geen uitzonderingen. Als je eruit wordt gepikt dan is je tijd gekomen. Als je naar de kerk zou gaan dan zou je dit moeten weten.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar dat italie, zijn thuisland, zo hard geraakt is.
Ik ga altijd voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 8 maart 2020 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga elke zondag naar de kerk, dat weet bijna iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, als tegengewicht.![]()
The rain falls on the just and the unjust.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
God kent geen uitzonderingen. Als je eruit wordt gepikt dan is je tijd gekomen. Als je naar de kerk zou gaan dan zou je dit moeten weten.
Is gras groen maat?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Een hoop debiele vragen hier. Welke vraag moet ik zometeen beantwoorden? is water nat?
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen de Alpaca's blijven over makker
Hoe je moet uitloggenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Een hoop debiele vragen hier. Welke vraag moet ik zometeen beantwoorden? is water nat?
had ik 1 keer gedaan, de week erop gebiecht makker.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:15 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor het zingen de kerk uit
Is mijn computer nu nog wel veilig??quote:Op zondag 8 maart 2020 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Welke virusscanner?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is mijn computer nu nog wel veilig??
bel je bank!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is mijn computer nu nog wel veilig??
Alleen Italië heb ik even niet in beeld, ik heb daar nog 5.883 besmettingen, terwijl ik net ergens lees dat er 1.500 bij zouden zijn gekomen vandaag, ook dat zou weer aardig in de buurt van de voorspelling zitten.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:12 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, al het virus eenmaal vat heeft, zal het wel volgens een bepaalde snelheid dooretteren. Het explodeert overal op dezelfde manier. Die 14 dagen incubatietijd is best een struikelblok.
Uhm oke.....quote:Op zondag 8 maart 2020 19:18 schreef vuurbrood het volgende:
Vandaag naar de kapper geweest normaal geef ik hem altijd een hand want hij is mijn broer (Turkse kapper je weet zelluf) dit keer maar uit voorzorg niet gedaan.
Bij thuiskomst meteen mijn haren met Dettol en dunne bleek gewassen
Hoe is de kleur nu? Ben je geel?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:18 schreef vuurbrood het volgende:
Vandaag naar de kapper geweest normaal geef ik hem altijd een hand want hij is mijn broer (Turkse kapper je weet zelluf) dit keer maar uit voorzorg niet gedaan.
Bij thuiskomst meteen mijn haren met Dettol en dunne bleek gewassen
eerst checken!quote:
Ik lijk nu op Johan Gielenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe is de kleur nu? Ben je geel?
Alleen als het in de aanbieding isquote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Eten jullie nog honten of vleermuizenstront? #dtv
Nou, als mijn banksaldo gevoelig is voor corona, zal het niet eens een kuchje opleverenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen Italië heb ik even niet in beeld, ik heb daar nog 5.883 besmettingen, terwijl ik net ergens lees dat er 1.500 bij zouden zijn gekomen vandaag, ook dat zou weer aardig in de buurt van de voorspelling zitten.
Ik drink alleen wolvenbloed.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Eten jullie nog honten of vleermuizenstront? #dtv
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 19:19:50Israel is considering to require travelers from all countries to go into home quarantine for 14 days, a move that would effectively cut off tourism. A meeting will take place on Monday - Reuters reageer retweet
Mensen die op vakantie naar Israel gaan snap ik sowieso nietquote:Op zondag 8 maart 2020 19:23 schreef _I het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 19:19:50Israel is considering to require travelers from all countries to go into home quarantine for 14 days, a move that would effectively cut off tourism. A meeting will take place on Monday - Reuters reageer retweet
Sterktequote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef merino het volgende:
Collega die op werk naast mij zit heeft de griep sinds vandaag en ze woont op campus in Delft waar ze waarschijnlijk is aangestoken.
Kom er straks dus snel genoeg achter of zij mij asymptomatisch heeft kunnen aansteken op werk afgelopen vrijdag.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
Hoezo? Mooie stranden daar. En steden.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie naar Israel gaan snap ik sowieso niet
Want jij bent Palestijn?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie naar Israel gaan snap ik sowieso niet
Toerisme is de komende maanden ook niet verstandig. Net zo min als massa bijeenkomsten. Gewoon ff niet doen dus.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:23 schreef _I het volgende:
Duitsland en Frankrijk hebben (toc elkaar) wel een rare verhouding in zieken en doden..quote:Op zondag 8 maart 2020 19:22 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Dit zijn de laatste standen op BNO, maar weet ook niet exact wat de meest actuele standen zijn.
Dat klopt dus van die 1.500 erbij en klopt wederom heel aardig met de voorspelling in de grafiek van gisteren.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:22 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Dit zijn de laatste standen op BNO, maar weet ook niet exact wat de meest actuele standen zijn.
Maak je je zorgen? Of tref je maatregelen? Puur uit belangstelling.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef merino het volgende:
Collega die op werk naast mij zit heeft de griep sinds vandaag en ze woont op campus in Delft waar ze waarschijnlijk is aangestoken.
Kom er straks dus snel genoeg achter of zij mij asymptomatisch heeft kunnen aansteken op werk afgelopen vrijdag.
Doeiquote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef Salina het volgende:
Is er geen Slow Chat ofzo?
Gewoon niet meer te harden dit topic. Gaat veel te hard ook. Ah, misschien maar goed ook; ik moet toch eens wat minder gaan lezen op FOK, Reddit etc.
As ik bovenstaande lees hoeft de keuze niet moeilijk te zijn
Het zijn hele verre gaande keuzes die een land maakt. Ook wij hebben toerisme uit alle landen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Toerisme is de komende maanden ook niet verstandig. Net zo min als massa bijeenkomsten. Gewoon ff niet doen dus.
Ik weet zeker dat de KNVB volgende week alle competitiewedstrijden gaat schrappen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Toerisme is de komende maanden ook niet verstandig. Net zo min als massa bijeenkomsten. Gewoon ff niet doen dus.
Loopt wel achter. Amerika heeft al wat doden.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:27 schreef iBenny het volgende:
https://corona-scanner.com
Deze site heeft wel een mooi overzicht van alle besmettingen
is ze wel lekker?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef merino het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:27 schreef iBenny het volgende:
https://corona-scanner.com
Deze site heeft wel een mooi overzicht van alle besmettingen
Zonder acties zullen we die lijn ook wel blijven volgen, ben ik bang. Het is bizar dat je nu stappen gaat maken van honderden doden per dag in Italie.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klopt dus van die 1.500 erbij en klopt wederom heel aardig met de voorspelling in de grafiek van gisteren.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |