Ja of je leest ff terug.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat heeft honger in Afrika te maken met het coronavirus in Europa ben je weer panja
Snotterig is geen symptoom voor corona. Dus tenzij ze bij de 0.4% horen die het wel als symptoom laten zien, of ze hebben corona EN verkoudheid, zit je wel goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:00 schreef xminator het volgende:
Vandaag in de stad naar etos en kruidvat gegaan, beide winkels hadden lekker snotterige personen achter de kassa staan.![]()
Al die boomers flink aan het inslaan overigens.
Hongersnood is dodelijker.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat heeft honger in Afrika te maken met het coronavirus in Europa ben je weer panja
Typische whataboutisms.. in het geval van Covid-19 zou je met miljoenen keukentrapjes dealen waar iedereen onvrijwillig op moet staan.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoeveel gaan er wel niet dood aan een val van een keukentrapje, en daar hoor je ook geen wereldwijde paniek over met quarantaines om mensen van keukentrapjes weg te houden!
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:58 schreef Tyr80 het volgende:
Paper over de strains:hier zijn al tegenwerpingen op geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://academic.oup.com/(...)/nsr/nwaa036/5775463
https://www.abc.net.au/ne(...)ction-study/12023822
Zou me niks verbazen idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:59 schreef _I het volgende:
[..]
En met alle geteste ziekenhuis medewerkers die zich ziek gemeld hadden, zou die van morgen ook zo maar gehaald kunnen worden.
Ik was sarcastisch!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Typische whataboutisms.. in het geval van Covid-19 zou je met miljoenen keukentrapjes dealen waar iedereen onvrijwillig op moet staan.
Paniek is niet goed, maar je moet het virus wel serieus nemen. Het probleem zit hem in de enorme aantallen.
En als je denkt dat jou toch niks kan overkomen omdat je nog jong, fit en geen complicaties hebt; Het dus niet dodelijk zal zijn en je een longontsteking wel even kan hebben, succes met de permanente longschade de rest van je leven.
Of Frankrijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:36 schreef vuurbrood het volgende:
Noord Brabant het ground zero van Nederland misschien kunnen we het teruggeven aan België
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:02 schreef Ener-G het volgende:
in het geval van Covid-19 zou je met miljoenen keukentrapjes dealen waar iedereen onvrijwillig op moet staan.
Wat suggereert dat het werkelijke aantal gevallen veel hoger ligt, 20.000 of meer.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dit ook, geen 15% geen 20% maar bijna 50% ligt in Italië in het ziekenhuis met 9% kritiek.
Die boomers willen natuurlijk tot in de lengte van dagen van hun VUT met eindloonregeling genietenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:00 schreef xminator het volgende:
Vandaag in de stad naar etos en kruidvat gegaan, beide winkels hadden lekker snotterige personen achter de kassa staan.![]()
Al die boomers flink aan het inslaan overigens.
100.000quote:Op zondag 8 maart 2020 19:03 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel zouden we er volgende week zondag hebben? Ik denk meer dan 600 gevallen.
Ik vind het zelf schandalig dat we ons hier massaal over druk maken over een virusw en als het straks weer voorbij is er nog steeds 24.000 mensen per dag sterven terwijl daar helemaal geen vaccin voor nodig is.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Honger in Afrika en sars in Europa is appels met vuilnisbakken vergelijken.
Ik zal even mijn glazen bol pakkenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:03 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel zouden we er volgende week zondag hebben? Ik denk meer dan 600 gevallen.
Dus alle overgebleven personen, allemaal copd patient?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Typische whataboutisms.. in het geval van Covid-19 zou je met miljoenen keukentrapjes dealen waar iedereen onvrijwillig op moet staan.
Paniek is niet goed, maar je moet het virus wel serieus nemen. Het probleem zit hem in de enorme aantallen.
En als je denkt dat jou toch niks kan overkomen omdat je nog jong, fit en geen complicaties hebt; Het dus niet dodelijk zal zijn en je een longontsteking wel even kan hebben, succes met de permanente longschade de rest van je leven.
Met 17 miljoen mensen is dat relatief weinigquote:Op zondag 8 maart 2020 19:03 schreef Elvi het volgende:
Heb jij dan wel een doodswens?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die boomers willen natuurlijk tot in de lengte van dagen van hun VUT met eindloonregeling genieten
En wat dacht je van het feit dat de meeste ongelukken in en om het huis gebeuren. Daar hoor je ook niks over, dat mensen worden geadviseerd om niet naar huis te gaan of zo.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoeveel gaan er wel niet dood aan een val van een keukentrapje, en daar hoor je ook geen wereldwijde paniek over met quarantaines om mensen van keukentrapjes weg te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |