Nou, als mijn banksaldo gevoelig is voor corona, zal het niet eens een kuchje opleverenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen Italië heb ik even niet in beeld, ik heb daar nog 5.883 besmettingen, terwijl ik net ergens lees dat er 1.500 bij zouden zijn gekomen vandaag, ook dat zou weer aardig in de buurt van de voorspelling zitten.
Ik drink alleen wolvenbloed.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Eten jullie nog honten of vleermuizenstront? #dtv
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 19:19:50Israel is considering to require travelers from all countries to go into home quarantine for 14 days, a move that would effectively cut off tourism. A meeting will take place on Monday - Reuters reageer retweet
Mensen die op vakantie naar Israel gaan snap ik sowieso nietquote:Op zondag 8 maart 2020 19:23 schreef _I het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 19:19:50Israel is considering to require travelers from all countries to go into home quarantine for 14 days, a move that would effectively cut off tourism. A meeting will take place on Monday - Reuters reageer retweet
Sterktequote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef merino het volgende:
Collega die op werk naast mij zit heeft de griep sinds vandaag en ze woont op campus in Delft waar ze waarschijnlijk is aangestoken.
Kom er straks dus snel genoeg achter of zij mij asymptomatisch heeft kunnen aansteken op werk afgelopen vrijdag.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens af of degenen die hier steeds op boomers zitten af te geven en lekker stoer lopen te roepen dat de ziekte toch alleen maar oudjes omlegt, zelf misschien ook opa's en oma's en andere familieleden en kennissen hebben waar ze om geven, die in die leeftijdscategorie vallen.
Hoezo? Mooie stranden daar. En steden.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie naar Israel gaan snap ik sowieso niet
Want jij bent Palestijn?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie naar Israel gaan snap ik sowieso niet
Toerisme is de komende maanden ook niet verstandig. Net zo min als massa bijeenkomsten. Gewoon ff niet doen dus.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:23 schreef _I het volgende:
Duitsland en Frankrijk hebben (toc elkaar) wel een rare verhouding in zieken en doden..quote:Op zondag 8 maart 2020 19:22 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Dit zijn de laatste standen op BNO, maar weet ook niet exact wat de meest actuele standen zijn.
Dat klopt dus van die 1.500 erbij en klopt wederom heel aardig met de voorspelling in de grafiek van gisteren.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:22 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Dit zijn de laatste standen op BNO, maar weet ook niet exact wat de meest actuele standen zijn.
Maak je je zorgen? Of tref je maatregelen? Puur uit belangstelling.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef merino het volgende:
Collega die op werk naast mij zit heeft de griep sinds vandaag en ze woont op campus in Delft waar ze waarschijnlijk is aangestoken.
Kom er straks dus snel genoeg achter of zij mij asymptomatisch heeft kunnen aansteken op werk afgelopen vrijdag.
Doeiquote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef Salina het volgende:
Is er geen Slow Chat ofzo?
Gewoon niet meer te harden dit topic. Gaat veel te hard ook. Ah, misschien maar goed ook; ik moet toch eens wat minder gaan lezen op FOK, Reddit etc.
As ik bovenstaande lees hoeft de keuze niet moeilijk te zijn
Het zijn hele verre gaande keuzes die een land maakt. Ook wij hebben toerisme uit alle landen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Toerisme is de komende maanden ook niet verstandig. Net zo min als massa bijeenkomsten. Gewoon ff niet doen dus.
Ik weet zeker dat de KNVB volgende week alle competitiewedstrijden gaat schrappen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Toerisme is de komende maanden ook niet verstandig. Net zo min als massa bijeenkomsten. Gewoon ff niet doen dus.
Loopt wel achter. Amerika heeft al wat doden.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:27 schreef iBenny het volgende:
https://corona-scanner.com
Deze site heeft wel een mooi overzicht van alle besmettingen
is ze wel lekker?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef merino het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:27 schreef iBenny het volgende:
https://corona-scanner.com
Deze site heeft wel een mooi overzicht van alle besmettingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |