haags_kwartetje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
M'n broertje moet zo werken en die kwam om 0400 thuis van het stappen hehehe
Eventjes checken of ie een kater heeft straks.![]()
BierrrEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Moet eigenlijk naar de wc maar als ik dat doe maak ik hem wss wakker en dat is dan ook wel weer zonde als ie al zo weinig slaap gaat hebben![]()
Veel te lief... Wakker makenquote:Op zondag 8 maart 2020 07:35 schreef skysherrif het volgende:
Moet eigenlijk naar de wc maar als ik dat doe maak ik hem wss wakker en dat is dan ook wel weer zonde als ie al zo weinig slaap gaat hebben
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je kan toch slecht in je broek poepen?quote:Op zondag 8 maart 2020 07:35 schreef skysherrif het volgende:
Moet eigenlijk naar de wc maar als ik dat doe maak ik hem wss wakker en dat is dan ook wel weer zonde als ie al zo weinig slaap gaat hebben![]()
Zo hoort het ookquote:Op zondag 8 maart 2020 07:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doet ie andersom ook niet, soms ben ik wel aardig voor mijn broertje![]()
Mn pa is over een half uurtje wakker dan gebruik ik die wc wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je kan toch slecht in je broek poepen?![]()
Met een bak op slaap je vast hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mn pa is over een half uurtje wakker dan gebruik ik die wc wel.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 07:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doet ie andersom ook niet, soms ben ik wel aardig voor mijn broertjeTeleurgesteld in julliequote:
Had het wel geweten als ik m'n broertje kon irriteren. M'n ouders hebben me niet voor niets een broertje gegevenquote:
Broederliefde beter hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 07:41 schreef engine het volgende:
[..]
Had het wel geweten als ik m'n broertje kon irriteren. M'n ouders hebben me niet voor niets een broertje gegeven![]()
Ik heb in mn leven al veel te veel ruzie met mn broertje gemaaktquote:Op zondag 8 maart 2020 07:41 schreef engine het volgende:
[..]
Had het wel geweten als ik m'n broertje kon irriteren. M'n ouders hebben me niet voor niets een broertje gegeven![]()
![]()
Is een bepaalde leeftijd, weet er alles van.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb in mn leven al veel te veel ruzie met mn broertje gemaakt![]()
Zelfde hierquote:Op zondag 8 maart 2020 07:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb in mn leven al veel te veel ruzie met mn broertje gemaaktnu m'n beste vriend zo'n beetje.
mooi hequote:Op zondag 8 maart 2020 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfde hiernu m'n beste vriend zo'n beetje.
![]()
![]()
Zie het ook aan mijn zoons nu. Vroeger altijd ruzie om Nintendo, nu door het vuur voor elkaar. Inmiddels wel rond de dertig alweerquote:Op zondag 8 maart 2020 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfde hiernu m'n beste vriend zo'n beetje.
![]()
![]()
Neehoor, maar het prikt zo in je ogenquote:Op zondag 8 maart 2020 07:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker toch? Of heb je nachtdienst gehad?![]()
Laat maar lekker donker zijn, openhaard aan, koffie, kleedje![]()
Dus?quote:Op zondag 8 maart 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
vraag niet, je plaats zo straks achter me![]()
Ze gunnen mij niksquote:Op zondag 8 maart 2020 07:56 schreef PlymouthFury het volgende:
Mrsloveable ff paar puntjes gierige users hier.![]()
Nee grapje
Morguh Mrs LHebben een paar hier besloten.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:27 schreef skysherrif het volgende:
Wtf hoezo mag inverhouse geen punten krijgen wat voor bullshit is dat.
Inver had aangeven bij bondage dat hij wel mee wilde doen deze maand
Op een of andere manier is het nog niet gebeurd.
Nu hebben een paar besloten dat hij niet meer mee mag doen.
Hij deed net twee dagen mee zoveel heeft hij nog niet verdiend
Maar sommige zijn bang dat ze dan minder punten krijgen
Jippie mag zich wel uit laten schrijven want zo zegt men verliest men geen punten![]()
Het is zo krom als krom zijn kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze mag van mij heel veel punten pakken, maar dan moet ze ook wat langer blijvenquote:en dan der kans grijpen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GM Dottekequote:Op zondag 8 maart 2020 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Mrs L
[..]
Hebben een paar hier besloten.
Inver had aangeven bij bondage dat hij wel mee wilde doen deze maand
Op een of andere manier is het nog niet gebeurd.
Nu hebben een paar besloten dat hij niet meer mee mag doen.
Hij deed net twee dagen mee zoveel heeft hij nog niet verdiend
Maar sommige zijn bang dat ze dan minder punten krijgen
Jippie mag zich wel uit laten schrijven want zo zegt men verliest men geen punten![]()
Het is zo krom als krom zijn kan.
Ja raar gedoe las het gisterenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Vandaag heb ik er tijd voorquote:Op zondag 8 maart 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mag van mij heel veel punten pakken, maar dan moet ze ook wat langer blijvenen dan der kans grijpen.
Goedemorgen trouwens Mrs L, had u nog niet begroet.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
GM Dotteke
Ja raar gedoe las het gisteren![]()
GM Skype beter laat dan helemaal nietquote:Op zondag 8 maart 2020 08:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens Mrs L, had u nog niet begroet.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
ZO heb de eerste helft van de truffels klaar, nu de andere helft nog.
Ff een bakkie en dan ga ik er weer aan.Hoever kan men gaan als men iemand niet mag.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
GM Dotteke
Ja raar gedoe las het gisteren
Kan me niet voorstellen dat je veel punten gaat verliezen als hij mee doet
Bij Jippie weet ik het zo net nog niet, die doet al langer mee en heeft veel mensen gebolkt, die krijgen dan in een keer een lading punten er bij en kunnen zo maar in eens op 1 staan
Mooi zo, ga der voor MrsLquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Topquote:Op zondag 8 maart 2020 08:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh wat gezellig![]()
Gisteren nog leuke kleren gescoord?![]()
Wie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O leuk, heb twee jaar geleden zo trui gebreidquote:Op zondag 8 maart 2020 08:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zat even online te kijken, vond dit wel een leuke combi die ze op zalando lieten zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spijkerjacket leukquote:Op zondag 8 maart 2020 08:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zat even online te kijken, vond dit wel een leuke combi die ze op zalando lieten zien.![]()
geruite broeken hou ik zelf niet zo vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zelf breien is handig, die trui is niet goedkoop zie ikquote:Op zondag 8 maart 2020 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, heb twee jaar geleden zo trui gebreid![]()
Met zijn gedrag wacht hij maar lekker. Eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
ZO heb de eerste helft van de truffels klaar, nu de andere helft nog.
Ff een bakkie en dan ga ik er weer aan.
[..]
Hoever kan men gaan als men iemand niet mag.
Kan me niet voorstellen dat je veel punten gaat verliezen als hij mee doet
Bij Jippie weet ik het zo net nog niet, die doet al langer mee en heeft veel mensen gebolkt, die krijgen dan in een keer een lading punten er bij en kunnen zo maar in eens op 1 staan
[..]
Mooi zo, ga der voor MrsLEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Yepquote:Broek en een shirt met lange mouwenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh wat gezellig![]()
Gisteren nog leuke kleren gescoord?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Alsof er anderen zijn die zich niet misdragen die heb ik niet uit de lijst zien worden gehaald. Wees dan consequent.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef engine het volgende:
[..]
Met zijn gedrag wacht hij maar lekker. Eigen schuld dikke bult.![]()
Breien ook niet hoor, als je goede kwaliteit wil is het heel duur.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja zelf breien is handig, die trui is niet goedkoop zie ik
Heb heel wat afgehaakt en gebreid en genaaid( kleren gemaakt)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke leuk.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep
[..]
Broek en een shirt met lange mouwen![]()
Vind het gedrag van anders erger dan die van Inver.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef engine het volgende:
[..]
Met zijn gedrag wacht hij maar lekker. Eigen schuld dikke bult.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, lag er om 22.30 in en was er om 4.30 uit en tegen 6 uur hierquote:
Morguh trouwensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi vind ik dar, mijn schoonmoeder ook vroeger. Heb nog een trui liggenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Breien ook niet hoor, als je goede kwaliteit wil is het heel duur.
Heb heel wat afgehaakt en gebreid en genaaid( kleren gemaakt)![]()
Dus dat, het leek ook een beetje op pesten.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alsof er anderen zijn die zich niet misdragen die heb ik niet uit de lijst zien worden gehaald. Wees dan consequent.
Maar ja ook dat is normaal hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij heeft zichzelf eruit gehaald.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alsof er anderen zijn die zich niet misdragen die heb ik niet uit de lijst zien worden gehaald. Wees dan consequent.Hij is zelf degene die hier om de zoveel tijd ruzie komt zoeken met iemand. Zwangere vrouwen uitschelden lekker bezig hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, het leek ook een beetje op pesten.
Maar ja ook dat is normaal hier.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Helaas lukt het niet meer zo goed door die operatie.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi vind ik dar, mijn schoonmoeder ook vroeger. Heb nog een trui liggen
Ik mocht het graag doen, net als gitaar spelen en aquarellen en tekenen.
Maar daarvoor in de plaats doe ik nu vrijwilligers werk en kom ik jullie lekker treiteren
Pesten en gepest worden af en toe. Worden we hard vanquote:Op zondag 8 maart 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, het leek ook een beetje op pesten.
Maar ja ook dat is normaal hier.![]()
Goeiemorgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, lag er om 22.30 in en was er om 4.30 uit en tegen 6 uur hier
Morguh trouwens
Is er weer herrie? Dit spel veroorzaakt echt frustratie onderling geloof ik haha.Gelieve verwijderen![]()
Met die logica is alles erlaubt.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pesten en gepest worden af en toe. Worden we hard vanGelieve verwijderen![]()
Er zijn er meer die zichzelf eruithalen en er vervolgens op verzoek ook meteen weer worden ingezet.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf eruit gehaald.
[..]
Hij is zelf degene die hier om de zoveel tijd ruzie komt zoeken met iemand. Zwangere vrouwen uitschelden lekker bezig hoor.
Ach zijn genoeg mensen die genoeg andere lage dingen hebben gezegd. Ik vind inver vaak een idioot ook hoor, zeker als ie gedronken heeft.
Maar dit mist gewoon enige consistentie.![]()
Sowiesoquote:Op zondag 8 maart 2020 08:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Is er weer herrie? Dit spel veroorzaakt echt frustratie onderling geloof ik haha.
Gitaar spelen mooi, hangen er 10 hier. Ik heb een linkshandig gitaar, krijg les van mijn zoonquote:Op zondag 8 maart 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas lukt het niet meer zo goed door die operatie.
Maar daarvoor in de plaats doe ik nu vrijwilligers werk en kom ik jullie lekker treiteren![]()
Ja, vooral als men geen puntjes kan krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Is er weer herrie? Dit spel veroorzaakt echt frustratie onderling geloof ik haha.
Herrie is er nu niet, alleen denkt iedereen anders over bepaalde zaken.
Ga er ook niet te veel meer over zeggen.
Ik hou niet zo van pestgedrag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Baal er wel van dat ik nooit een instrument heb leren spelen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas lukt het niet meer zo goed door die operatie.
Maar daarvoor in de plaats doe ik nu vrijwilligers werk en kom ik jullie lekker treiteren![]()
Mogge, nee geen herrie hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Is er weer herrie? Dit spel veroorzaakt echt frustratie onderling geloof ik haha.![]()
Ook geen tweede viool?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Baal er wel van dat ik nooit een instrument heb leren spelen.![]()
Keer op keer hetzelfde. Hij wacht maar lekker een keer. Gisteren ook weer bij murp zeikenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zijn er meer die zichzelf eruithalen en er vervolgens op verzoek ook meteen weer worden ingezet.
Ach zijn genoeg mensen die genoeg andere lage dingen hebben gezegd. Ik vind inver vaak een idioot ook hoor, zeker als ie gedronken heeft.
Maar dit mist gewoon enige consistentie.
Pesten is nooit netjes. Als kinderen pesten moet je eens een stevig gesprek met ze voeren. Als volwassenen het doen, dan weet ik niet of ze nog te redden zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vooral als men geen puntjes kan krijgen.
Ik hou niet zo van pestgedrag.Gelieve verwijderen![]()
Zeg dat ook een keer tegen akbor dan.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vooral als men geen puntjes kan krijgen.
Ik hou niet zo van pestgedrag.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
O wat leuk Plym. Speel je ook nog? had ik er iets meer (16), 3 inmiddels verkocht waarom onder ook twee twaalfsnarige. Een semi akoestisch . Ook een bas gehad maar vond dat helemaal nietsquote:Op zondag 8 maart 2020 08:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gitaar spelen mooi, hangen er 10 hier. Ik heb een linkshandig gitaar, krijg les van mijn zoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Inver.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Consequentie is wel fijn. Pesten is pesten ongeacht wie het doet. Verkeerd is het ook altijd. Voor pesten bestaat geen excuus.quote:Gelieve verwijderen![]()
Kan als nog toch? Iquote:Op zondag 8 maart 2020 08:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Baal er wel van dat ik nooit een instrument heb leren spelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Pesten is nooit netjes. Als kinderen pesten moet je eens een stevig gesprek met ze voeren. Als volwassenen het doen, dan weet ik niet of ze nog te redden zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Consequentie is wel fijn. Pesten is pesten ongeacht wie het doet. Verkeerd is het ook altijd. Voor pesten bestaat geen excuus.
Heb het in het algemeen al zo vaak hier gezegdquote:
En ik noem ook geen namen, degene die het doen weten het zelf welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er moet gewoon een dts komen waar je onder de gordel mag steken en eentje die serieus is en waar dat niet mag en waar dan gewoon hard kan worden gehandhaafd.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het in het algemeen al zo vaak hier gezegd
En ik noem ook geen namen, degene die het doen weten het zelf wel
Ik speel niet meer mee omdat voor je het weet een zekere persoon een woedeaanval krijgt en wat kinderachtige vriendjes erbij roept met het niveau van een voetbal hooligan.Gelieve verwijderen![]()
Hangen akoestische ook een akoestische bas, fender bas Marcus Miller fender mustang En Nog wel een paar. Voorts 2 synthesizers drumstel dwarsfluit bongoos en veel pedalen etcetera. Heb een oefenruimte gecreëerd vroeger, en mijn kinderen al vroeg een instrument gegeven. Alles met een knipoog, hield ze van de straat af ivm narigheidquote:Op zondag 8 maart 2020 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk Plym. Speel je ook nog? had ik er iets meer (16), 3 inmiddels verkocht waarom onder ook twee twaalfsnarige. Een semi akoestisch . Ook een bas gehad maar vond dat helemaal nietsspelen op alle instrumenten en zijn goed terecht gekomen qua werk enzo
![]()
Oh dan heb ik me vergistquote:Op zondag 8 maart 2020 08:22 schreef Limoentjuh het volgende:
@:engine ik doe wel weer meeMaar sta 28e
![]()
eigen schuld want ik ben er nooit
![]()
Hii moenAltijd leuk om je online te zien
Dat is heel triest idd...quote:Op zondag 8 maart 2020 08:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Er moet gewoon een dts komen waar je onder de gordel mag steken en eentje die serieus is en waar dat niet mag en waar dan gewoon hard kan worden gehandhaafd.
Ik speel niet meer mee omdat voor je het weet een zekere persoon een woedeaanval krijgt en wat kinderachtige vriendjes erbij roept met het niveau van een voetbal hooligan.![]()
namen en rugnummersquote:Op zondag 8 maart 2020 08:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Er moet gewoon een dts komen waar je onder de gordel mag steken en eentje die serieus is en waar dat niet mag en waar dan gewoon hard kan worden gehandhaafd.
Ik speel niet meer mee omdat voor je het weet een zekere persoon een woedeaanval krijgt en wat kinderachtige vriendjes erbij roept met het niveau van een voetbal hooligan.![]()
En trouwens als inverhouse weer in de stand wordt opgenomen gaat dat echt niks veranderen
Niemand krijgt er extra punten bij en bij niemand gaan er punten vanaf. Tenminste ik ga ervan uit dat hij pas punten gaat krijgen vanaf de dag dat hij weer meetelt. Dus al zijn vorige Posts hebben geen invloed op de punten
Is al eerder gebeurd dat hij even niet mee deed en dan weer wel en het had nooit invloed op de punten van anderen. Bondage weet heus wel wat hij doet![]()
![]()
preciesquote:Op zondag 8 maart 2020 08:24 schreef Limoentjuh het volgende:
En trouwens als inverhouse weer in de stand wordt opgenomen gaat dat echt niks veranderen
Niemand krijgt er extra punten bij en bij niemand gaan er punten vanaf. Tenminste ik ga ervan uit dat hij pas punten gaat krijgen vanaf de dag dat hij weer meetelt. Dus al zijn vorige Posts hebben geen invloed op de punten
Is al eerder gebeurd dat hij even niet mee deed en dan weer wel en het had nooit invloed op de punten van anderen. Bondage weet heus wel wat hij doet![]()
Dobre utro motorblokjequote:Op zondag 8 maart 2020 08:22 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dan heb ik me vergist![]()
Hii moenAltijd leuk om je online te zien
Ook altijd fijn jou weer hier te treffen![]()
![]()
Ze maken van een mug een olifant...heel apart.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:24 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar jij kan niet blokken zoals ik toen hequote:
Wel jammer, is wel lachen als je anderen kan blokken zonder er zelf punten voor te krijgenAl werden sommige wel boos op mij
![]()
![]()
Het gaat in zijn algemeenheid !quote:
Nu even twijfel of ik nog evan ga slapen of niet gewoon wakker blijf
En met jou![]()
Mijn verbazing is groot.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mikey niet tt maar dr, niet dat de een beter is dan de ander.![]()
Ach waait wel weer voorbij.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:27 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ze maken van een mug een olifant...heel apart.Je bent er laatste tijd volgens mij sowieso amper. Tenminste vergeleken met paar maanden terug toen je nog in de top 5 stond
![]()
Heb ze nu niets meer in de kamer staan, maar er hebben er wel een paar gehangenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gitaar spelen mooi, hangen er 10 hier. Ik heb een linkshandig gitaar, krijg les van mijn zoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zegt men. Ik heb alleen gevraagd of ik uit de lijst kon van februari. Maar toen gebeurde er niks.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar jij kan niet blokken zoals ik toen he
Wel jammer, is wel lachen als je anderen kan blokken zonder er zelf punten voor te krijgenAl werden sommige wel boos op mij
![]()
Dat is ook mooi, dat was ook nog een wens van mij.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat nu nog snel op pik, maar misschien wel ja.
Piano ofzo
Maar je kan niet alles hebben he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu nog slapenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het gaat in zijn algemeenheid !
Nu even twijfel of ik nog evan ga slapen of niet gewoon wakker blijf
En met jouHeb je dat nog niet gedaan dan?
![]()
Met mij okezelfde als altijd. Mijn ontbijt was chocolade en thee
![]()
![]()
Lekker, doe ik er een schaaltje slagroom truffels bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey dottekequote:Op zondag 8 maart 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook mooi, dat was ook nog een wens van mij.
Maar je kan niet alles hebben he.![]()
Gaat het weer wat beter ?![]()
@dud0rquote:Op zondag 8 maart 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, doe ik er een schaaltje slagroom truffels bij![]()
Een paar uurtjesquote:Op zondag 8 maart 2020 08:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nu nog slapenHeb je dat nog niet gedaan dan?
![]()
Enorm lange dag gister gemaakt en na thuiskomst viel ik direct in slaap, maar werd ook weer vrij snel wakker.
Chocolade als ontbijt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is zo jammer.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik speel niet meer mee omdat voor je het weet een zekere persoon een woedeaanval krijgt en wat kinderachtige vriendjes erbij roept met het niveau van een voetbal hooligan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe was het afgelopen weekquote:Op zondag 8 maart 2020 08:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nu nog slapenHeb je dat nog niet gedaan dan?
![]()
![]()
![]()
Hey Limoentjuh, leuk je weer te zien.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:22 schreef Limoentjuh het volgende:
@:engine ik doe wel weer meeMaar sta 28e
![]()
eigen schuld want ik ben er nooit
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze nu niets meer in de kamer staan, maar er hebben er wel een paar gehangen
Ow, wat mooi dot. Wat voor soort muziek vind jij leuk eigenlijk? Hier nirvana nog steeds, ikzelf vind Coldplay goed. Ook naar hun concert geweest in Frankfurt al weer poos terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het wel leuk hier te zitten maar opeens uit het niks vindt een persoon het wel leuk om even een holmaatje van het schoolplein vroeger erbij te halen. Die even oh zo heerlijk de knuppel in het hoenderhok gooit, terwijl die vroeger die oh zo heerlijke knuppel vast in zijn holletje kreeg.quote:
Gelieve verwijderen![]()
Ik zat eruit sinds juni vorig jaarquote:Op zondag 8 maart 2020 08:29 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat zegt men. Ik heb alleen gevraagd of ik uit de lijst kon van februari. Maar toen gebeurde er niks.Was ook midden in de maand eruit gegaan.
Maar bondage zal je wel weer terugplaatsen deze maand, denk dat hij het gwn even te druk heeft momenteel. Als je dan nog weet te winnen inver![]()
![]()
![]()
DAN SCHRIJF IK ZELF DIE RIJM VOOR JOU!![]()
Dobre utroquote:Op zondag 8 maart 2020 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje
Ook altijd fijn jou weer hier te treffen
[ afbeelding ]![]()
Dan mag je me wel eens wat vriendelijker begroeten in plaats van in m'n haren te vliegen.
Een rijm van moenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zat eruit sinds juni vorig jaarWas ook midden in de maand eruit gegaan.
Maar bondage zal je wel weer terugplaatsen deze maand, denk dat hij het gwn even te druk heeft momenteel. Als je dan nog weet te winnen inver![]()
![]()
![]()
DAN SCHRIJF IK ZELF DIE RIJM VOOR JOU!
Dan zou ik deze maand nog ook voor de winst gaan![]()
![]()
Werken ? Waarom zo vroeg wakker dan? Je kan nog wel paar uurtjes slapen maar is wel kans dat je ritme dan helemaal verpest wordt. Ben je straks snachts wakkerquote:Op zondag 8 maart 2020 08:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een paar uurtjes
Enorm lange dag gister gemaakt en na thuiskomst viel ik direct in slaap, maar werd ook weer vrij snel wakker.
Chocolade als ontbijt?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja geen zin om iets “echt” te ontbijten en gisteren chocolade eitjes gehaald dus waarom niet![]()
Heb jij al ontbeten dan ?![]()
O leuk Plym. Helemaal als je een eigen ruimte hebt.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hangen akoestische ook een akoestische bas, fender bas Marcus Miller fender mustang En Nog wel een paar. Voorts 2 synthesizers drumstel dwarsfluit bongoos en veel pedalen etcetera. Heb een oefenruimte gecreëerd vroeger, en mijn kinderen al vroeg een instrument gegeven. Alles met een knipoog, hield ze van de straat af ivm narigheidspelen op alle instrumenten en zijn goed terecht gekomen qua werk enzo
Hier 2 landolas, (handgebouwd)Ibenez twaalfsnarige semi akoestisch, een oudje een bjarton ( hagstrom)ook 12 snarig. Lag, handgebouwd.1 dobro,2x alvarez een Aria. richwood(omgebouwd door Huub Boel) Wildcat, en een SG. Weststone, Les Paul en een Ovation, maar die zijn al verkocht. En nog watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk dat je er bent, ga je er vlgd maand voor? #team Limoentjuh.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey plym![]()
Al die nieuw spelers hier zijn veel te goedzo ga ik nooit winnen deze maand
![]()
Weet niet hoe het met de telling gaat,quote:Op zondag 8 maart 2020 08:24 schreef Limoentjuh het volgende:
Is al eerder gebeurd dat hij even niet mee deed en dan weer wel en het had nooit invloed op de punten van anderen. Bondage weet heus wel wat hij doet
En dan nog Limoentjuh, hij is er pas twee dagen.
Snap al die commotie niet hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ikhad vrijdagavond weer eens de laatste bus richting zeeland gemistquote:Op zondag 8 maart 2020 08:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Werken ? Waarom zo vroeg wakker dan? Je kan nog wel paar uurtjes slapen maar is wel kans dat je ritme dan helemaal verpest wordt. Ben je straks snachts wakker![]()
Ja geen zin om iets “echt” te ontbijten en gisteren chocolade eitjes gehaald dus waarom niet![]()
Heb jij al ontbeten dan ?![]()
![]()
Dus moest zaterdagochtend weeer enorm vroeg uit bed om optijd in zeeland te zijn uit rotterda mvoor werk.
Op werk had mijn baas zijn zaalvoetbalteam uitgenodigd die hij sponsort om te eten, die bleven tot super lang drinken nog daar en ik drnok ook maar mee toen ik klaar was
En ja weet niet eigenlijk waarom ik alweer wakker ben![]()
Neee maar broertje en papa zijn zo wakker![]()
Ik ga niet voor plek 1 hoor, maar top 10 zou leuk zijnquote:Op zondag 8 maart 2020 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
DAN SCHRIJF IK ZELF DIE RIJM VOOR JOU!![]()
![]()
Gaan met die banaanquote:Op zondag 8 maart 2020 08:38 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ga niet voor plek 1 hoor, maar top 10 zou leuk zijn![]()
Ik hou van rock en blues. Het leukste nummer spelen vond in paranoid van Black Sabbat. Man o man das hard werken.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ow, wat mooi dot. Wat voor soort muziek vind jij leuk eigenlijk? Hier nirvana nog steeds, ikzelf vind Coldplay goed. Ook naar hun concert geweest in Frankfurt al weer poos terug
Heb niet echt een favoriet wat muziek betreft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
DAN SCHRIJF IK ZELF DIE RIJM VOOR JOU!
I need someone to show me the things in life that I can't findquote:Op zondag 8 maart 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou van rock en blues. Het leukste nummer spelen vond in paranoid van Black Sabbat. Man o man das hard werken.
Heb niet echt een favoriet wat muziek betreft.
I can't see the things that make true happiness, I must be blind![]()
Zo k ga me nu aan de tweede helft van de truffels wagen anders zijn ze niet op tijd klaar
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dobre utro![]()
Dan mag je me wel eens wat vriendelijker begroeten in plaats van in m'n haren te vliegen.
[ afbeelding ]ah is toch onze ding! Beetje vechten met kattengifjes
![]()
Maar vooruit, vandaag niet dan![]()
![]()
Miljuschka Witzenhausen volgens mijquote:
Doen! Misschien dat @moemoe dan ook weer mee gaat postenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een rijm van moen
Dan zou ik deze maand nog ook voor de winst gaan![]()
![]()
Pff, die lijkt mij heel moeilijk ja. Ik heb al moeite om about a girl van nirvana akoestisch te spelen. Maar die zoons zijn niet tevolgen op gitaar. Spelen beide in een punkrock band. Vind dat kutmuziek haha.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou van rock en blues. Het leukste nummer spelen vond in paranoid van Black Sabbat. Man o man das hard werken.
Heb niet echt een favoriet wat muziek betreft.![]()
wie weet!quote:Op zondag 8 maart 2020 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doen! Misschien dat @:moemoe dan ook weer mee gaat posten![]()
![]()
Weet ik tochquote:Op zondag 8 maart 2020 08:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ah is toch onze ding! Beetje vechten met kattengifjes
![]()
Maar vooruit, vandaag niet dan
[ afbeelding ]
Was maar een grapje.
Dank je welquote:Op zondag 8 maart 2020 08:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent, ga je er vlgd maand voor? #team Limoentjuh.Ik heb jou amper gesproken maar van devzero begrepen dat je een van de leukere users bent
Nee volgende maand niet. In mei is de planen ik verwacht nog dat @InverHouse het me moeilijk gaat maken
Tenminste dat hadden we afgesproken
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ah is toch onze ding! Beetje vechten met kattengifjes
![]()
Maar vooruit, vandaag niet dan
[ afbeelding ]![]()
is het grote en hondje?
![]()
Moenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je welIk heb jou amper gesproken maar van devzero begrepen dat je een van de leukere users bent
Nee volgende maand niet. In mei is de planen ik verwacht nog dat @:inverhouse het me moeilijk gaat maken
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hahaha deze is leukquote:Op zondag 8 maart 2020 08:45 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik toch
Was maar een grapje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
twitter:sachgau twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 15:57:51I’ve never wanted a cat and then I saw this video and now I want a cat https://t.co/sBVwjiIjGK reageer retweet
![]()
😂quote:Ja he 🤗quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat weet ik dan weer nietquote:
Het gaat geen invloed hebben op de score, ook al laat hij zich pas de 29e van de maand weer opnemen in de stand. Dan telt hij gwn pas vanaf de 29e meequote:Op zondag 8 maart 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met de telling gaat,
En dan nog Limoentjuh, hij is er pas twee dagen.
Snap al die commotie niet hoor![]()
Al zal het voor mij wel van invloed zijndan sta ik 29e
![]()
Ramadan is het dan zeker?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je welIk heb jou amper gesproken maar van devzero begrepen dat je een van de leukere users bent
Nee volgende maand niet. In mei is de planen ik verwacht nog dat @:inverhouse het me moeilijk gaat maken
Maar als ik dan mee mag doen, ga ik wel ff bolken.![]()
Weer roken 😋quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:48 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ramadan is het dan zeker?
Maar als ik dan mee mag doen, ga ik wel ff bolken.YES! Dus dan ben ik snachts wel weer actief. Maar als het dan net zo druk is als nu dan maak ik geen kans
![]()
![]()
Gezellig toch, voor mij niks dat gejaag om plek 1.je moet er goed tegen kunnen lijkt mij. Maar alvast succes dame.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet waar.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het gaat geen invloed hebben op de score, ook al laat hij zich pas de 29e van de maand weer opnemen in de stand. Dan telt hij gwn pas vanaf de 29e mee![]()
Monitor herberekend.
Hebben we gezien toen we Haags in januari even aan hadden laten zettenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Het is wel veel drukker idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]YES! Dus dan ben ik snachts wel weer actief. Maar als het dan net zo druk is als nu dan maak ik geen kans
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je wat beter geslapen vandaag ?kind is bij opa en oma. Dat scheelt een hoop
Keiharde porno!![]()
Dat was alleen omdat iedereen wilde weten hoeveel punten Haags zou hebben als hij wel mee had geteld. Maar bij inver is dat niet zo, hij zal pas punten krijgen vanaf de dag dat hij weer wordt opgenomen in de standquote:Op zondag 8 maart 2020 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet waar.
Monitor herberekend.
Hebben we gezien toen we Haags in januari even aan hadden laten zetten![]()
Is al eerder gebeurd![]()
![]()
okequote:Op zondag 8 maart 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee zijn 2 katten![]()
@:engine is natuurlijk die kleintjeIk ben de grote stoere
![]()
Ah lekker, vandaag dus beetje meer tijd voor jezelf. Maar trainen kan je toch nog steeds niet vanwege je hand he?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]kind is bij opa en oma. Dat scheelt een hoop
![]()
Dan is het al helemaal geen probleem.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat iedereen wilde weten hoeveel punten Haags zou hebben als hij wel mee had geteld. Maar bij inver is dat niet zo, hij zal pas punten krijgen vanaf de dag dat hij weer wordt opgenomen in de stand![]()
Is al eerder gebeurd![]()
Iedereen aan de kant...moentje komt eraanquote:Op zondag 8 maart 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee zijn 2 katten![]()
@:engine is natuurlijk die kleintjeIk ben de grote stoere
![]()
![]()
Dank uquote:Op zondag 8 maart 2020 08:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gezellig toch, voor mij niks dat gejaag om plek 1.je moet er goed tegen kunnen lijkt mij. Maar alvast succes dame.Het is wel leuk maar het kan soms wel te ver gaan. Moet ook nog kijken of ik er dan nog wel zin in heb
![]()
Neemt veel tijd in beslag ook![]()
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat iedereen wilde weten hoeveel punten Haags zou hebben als hij wel mee had geteld. Maar bij inver is dat niet zo, hij zal pas punten krijgen vanaf de dag dat hij weer wordt opgenomen in de stand![]()
Is al eerder gebeurdIk kan aangepast trainen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah lekker, vandaag dus beetje meer tijd voor jezelf. Maar trainen kan je toch nog steeds niet vanwege je hand he?Dus het is nog steeds niet geweldig
Keiharde porno!![]()
Welja, gewoon beginnen en zie dan verder, toch? Alles kan en niks moet.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank uHet is wel leuk maar het kan soms wel te ver gaan. Moet ook nog kijken of ik er dan nog wel zin in heb
![]()
Neemt veel tijd in beslag ook![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant...moentje komt eraan![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
JAAAAA, ik heb me nog nooit zo cool gevoeld
![]()
Jij ziet er ook hip uit met je suprême shirt![]()
![]()
![]()
Op 1 beschuit?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:59 schreef skysherrif het volgende:
of beschuitje met hagelslag of beschuitje met jam of alledrie
Keiharde porno!![]()
Tijd zal het leren danquote:Op zondag 8 maart 2020 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
[..]
Ik kan aangepast trainen.Dus het is nog steeds niet geweldig
![]()
Aangepast trainen is toch beter dan niets? Of is het zo niet eens de moeite waard ?![]()
Ja het is beter dan niks maar het is zo verleidelijk meer te doen danquote:Op zondag 8 maart 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tijd zal het leren dan![]()
Aangepast trainen is toch beter dan niets? Of is het zo niet eens de moeite waard ?
Keiharde porno!![]()
NEE IK MOET WINNENquote:Op zondag 8 maart 2020 08:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Welja, gewoon beginnen en zie dan verder, toch? Alles kan en niks moet.![]()
![]()
![]()
@Monitor omkopen zodat ik dubbele punten krijg!![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JAAAAA, ik heb me nog nooit zo cool gevoeld
![]()
Jij ziet er ook hip uit met je suprême shirt![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zelf vooral trots op m'n zonnebril![]()
![]()
![]()
Ah ja, en daar moet je wel mee oppassen anders ben je weer terug bij af met het herstel van je hand.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja het is beter dan niks maar het is zo verleidelijk meer te doen dan
Je stond ook ingeschreven bij een sportschool toch? Is het niet makkelijker daar te trainen ?![]()
Ik mis de kleur hartjes bloemetjes en glittersquote:Op zondag 8 maart 2020 09:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een chille combi voor als het lente is![]()
![]()
Krijg jeuk van die opgerolde pijpenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een chille combi voor als het lente isEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heb wel redelijk wat shirtjes met bloempatrootjesquote:Op zondag 8 maart 2020 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik mis de kleur hartjes bloemetjes en glitters![]()
![]()
Ja voor sommige dingen wel. Maar ook daar zijn dingen die ik niet mag doenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah ja, en daar moet je wel mee oppassen anders ben je weer terug bij af met het herstel van je hand.
Je stond ook ingeschreven bij een sportschool toch? Is het niet makkelijker daar te trainen ?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:59 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga de katten en honden voeren, staan 7 hongerige beesten mij aan te staren.![]()
fijne dag nog verder plym
![]()
Show offs dat we zijn hequote:
Smaken verschillen hequote:eigenlijk alles aan die outfit zou ik niet kopen. Niet dat ik het perse lelijk vind...gewoon niet mijn stijl.
Hebben ze ook glitters en zijn ze roze of paars ?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb wel redelijk wat shirtjes met bloempatrootjes
Een saai grijs shirt met donkergrijze bloemen telt niet mee![]()
![]()
Ik heb 1 wit shirt met oa roze bloemen eropquote:Op zondag 8 maart 2020 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hebben ze ook glitters en zijn ze roze of paars ?
Een saai grijs shirt met donkergrijze bloemen telt niet mee![]()
De ander is donkergroen met rood/bruine bloemen![]()
Gat in m'n beeldscherm nu...bedankt hequote:
Heb alleen hawai shirts...zomer toch![]()
Lastig. En het duurt ook nog even zei jequote:Op zondag 8 maart 2020 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja voor sommige dingen wel. Maar ook daar zijn dingen die ik niet mag doen![]()
Intussen maar je conditie op peil houden en de krachttraining/sprongen komen later wel![]()
Alles op zijn tijd goudvisje![]()
![]()
ja blokEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Eind van de maand weer terug voor controle. En dan mag ik rustig kracht op gaan bouwen als alles goed zitquote:Op zondag 8 maart 2020 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lastig. En het duurt ook nog even zei je![]()
Intussen maar je conditie op peil houden en de krachttraining/sprongen komen later wel![]()
Alles op zijn tijd goudvisjeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
![]()
Ik heb meerdere shirts en overhemden met bloemenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:07 schreef skysherrif het volgende:
Oh en nog een oranje shirt met zwart silhouet van bloemen
Keiharde porno!![]()
chille printquote:Op zondag 8 maart 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb meerdere shirts en overhemden met bloemen![]()
Van die Hawaii achtige shirts ?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb 1 wit shirt met oa roze bloemen erop![]()
De ander is donkergroen met rood/bruine bloemenIk vind die zo leuk
![]()
Snuivenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ow oke. Rond de zomertijd ben je dus (hopelijk) weer volledig hersteld en keihard aan het trainenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eind van de maand weer terug voor controle. En dan mag ik rustig kracht op gaan bouwen als alles goed zit![]()
Kan je intussen andere dingen doenMagic etc
![]()
Enige bloemen die ik draag zijn muurbloemenquote:![]()
Saaie kleding joh. Vind het zelf wel mooi
Heb je een nieuw jurkje?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Betekent. Niet bedoelt. Of het moet een user zijn dan kan het welquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Oefening baart kunst Plymquote:Op zondag 8 maart 2020 08:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pff, die lijkt mij heel moeilijk ja. Ik heb al moeite om about a girl van nirvana akoestisch te spelen. Maar die zoons zijn niet tevolgen op gitaar. Spelen beide in een punkrock band. Vind dat kutmuziek haha.
Mooi he als ze zo goed kunnen spelen.
Het is ook niet mijn muziek eerlijk gezegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou het wel leuk vinden als het meer mainstream werd dat mannen gewoon jurken konden dragen.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is wel een mooie print jaMaar dan meer voor een jurkje
Vrouwen hebben zoveel leukere kleding vaak, aan diversiteit dan![]()
Gelukkig nietquote:Op zondag 8 maart 2020 09:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die naam raak ik echt nooit meer kwijtof wil je er vanaf ?
![]()
O dan wordt het moeilijk een team te kiezen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jullie mogen beide van mij winnen.
Gelijke stand? is dat al eens gebeurd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op zondag 8 maart 2020 09:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die naam raak ik echt nooit meer kwijtSweet but not that sweet !![]()
Op een t shirt wel leuk jaquote:Op zondag 8 maart 2020 09:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat om de print
alhoewel je best leuke jurkachtige dingen hebt die mannen ookwel staan![]()
Jurkachtige dingen voor mannen dan weer niet
Moet je wel de lichaam ervoor hebbenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als het meer mainstream werd dat mannen gewoon jurken konden dragen.
Vrouwen hebben zoveel leukere kleding vaak, aan diversiteit dan![]()
Maar idd vrouwen hebben veeeeeel leukere kleding dan mannen![]()
![]()
Dan snap ik al die ophef helemaal niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het gaat geen invloed hebben op de score, ook al laat hij zich pas de 29e van de maand weer opnemen in de stand. Dan telt hij gwn pas vanaf de 29e mee![]()
Maar weet je het zeker
Ik zag hier van de week een cap dat Haags in een keer besloot mee te doen en die stond gelijk boven aan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Links okay. Rechtsquote:![]()
![]()
Ja dat is zeker zo, niet veel kunnen die look hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet je wel de lichaam ervoor hebben![]()
Maar idd vrouwen hebben veeeeeel leukere kleding dan mannen![]()
Dat is toch te gek voor woorden. Iedereen mag toch meedoen?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:48 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ramadan is het dan zeker?
Maar als ik dan mee mag doen, ga ik wel ff bolken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee nog nooit gelijke stand volgens mij.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan wordt het moeilijk een team te kiezen.
Jullie mogen beide van mij winnen.
Gelijke stand? is dat al eens gebeurd?![]()
Nou zo’n iets langer aan de schterkant shirt voor mannen en skinny jeans ....!ggrrrrquote:Op zondag 8 maart 2020 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Op een t shirt wel leuk ja![]()
Jurkachtige dingen voor mannen dan weer nietSweet but not that sweet !![]()
Heel gek idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch te gek voor woorden. Iedereen mag toch meedoen?![]()
Doe jjj mee aan de ramadan Limoen?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]YES! Dus dan ben ik snachts wel weer actief. Maar als het dan net zo druk is als nu dan maak ik geen kans
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: