Ze gunnen mij niksquote:Op zondag 8 maart 2020 07:56 schreef PlymouthFury het volgende:
Mrsloveable ff paar puntjes gierige users hier.
Hebben een paar hier besloten.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:27 schreef skysherrif het volgende:
Wtf hoezo mag inverhouse geen punten krijgen wat voor bullshit is dat.
Ze mag van mij heel veel punten pakken, maar dan moet ze ook wat langer blijvenquote:
GM Dottekequote:Op zondag 8 maart 2020 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Mrs L
[..]
Hebben een paar hier besloten.
Inver had aangeven bij bondage dat hij wel mee wilde doen deze maand
Op een of andere manier is het nog niet gebeurd.
Nu hebben een paar besloten dat hij niet meer mee mag doen.
Hij deed net twee dagen mee zoveel heeft hij nog niet verdiend
Maar sommige zijn bang dat ze dan minder punten krijgen
Jippie mag zich wel uit laten schrijven want zo zegt men verliest men geen punten![]()
Het is zo krom als krom zijn kan.
Vandaag heb ik er tijd voorquote:Op zondag 8 maart 2020 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mag van mij heel veel punten pakken, maar dan moet ze ook wat langer blijvenen dan der kans grijpen.
Goedemorgen trouwens Mrs L, had u nog niet begroet.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
GM Dotteke
Ja raar gedoe las het gisteren
GM Skype beter laat dan helemaal nietquote:Op zondag 8 maart 2020 08:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens Mrs L, had u nog niet begroet.
Hoever kan men gaan als men iemand niet mag.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
GM Dotteke
Ja raar gedoe las het gisteren
Mooi zo, ga der voor MrsLquote:
Topquote:Op zondag 8 maart 2020 08:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh wat gezellig![]()
Gisteren nog leuke kleren gescoord?
O leuk, heb twee jaar geleden zo trui gebreidquote:Op zondag 8 maart 2020 08:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zat even online te kijken, vond dit wel een leuke combi die ze op zalando lieten zien.
Spijkerjacket leukquote:Op zondag 8 maart 2020 08:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zat even online te kijken, vond dit wel een leuke combi die ze op zalando lieten zien.
ja zelf breien is handig, die trui is niet goedkoop zie ikquote:Op zondag 8 maart 2020 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, heb twee jaar geleden zo trui gebreid
Met zijn gedrag wacht hij maar lekker. Eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
ZO heb de eerste helft van de truffels klaar, nu de andere helft nog.
Ff een bakkie en dan ga ik er weer aan.
[..]
Hoever kan men gaan als men iemand niet mag.
Kan me niet voorstellen dat je veel punten gaat verliezen als hij mee doet
Bij Jippie weet ik het zo net nog niet, die doet al langer mee en heeft veel mensen gebolkt, die krijgen dan in een keer een lading punten er bij en kunnen zo maar in eens op 1 staan
[..]
Mooi zo, ga der voor MrsL
Yepquote:
Broek en een shirt met lange mouwenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh wat gezellig![]()
Gisteren nog leuke kleren gescoord?
Alsof er anderen zijn die zich niet misdragen die heb ik niet uit de lijst zien worden gehaald. Wees dan consequent.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef engine het volgende:
[..]
Met zijn gedrag wacht hij maar lekker. Eigen schuld dikke bult.
Breien ook niet hoor, als je goede kwaliteit wil is het heel duur.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja zelf breien is handig, die trui is niet goedkoop zie ik
oke leuk.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep
[..]
Broek en een shirt met lange mouwen
Vind het gedrag van anders erger dan die van Inver.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef engine het volgende:
[..]
Met zijn gedrag wacht hij maar lekker. Eigen schuld dikke bult.
Ja hoor, lag er om 22.30 in en was er om 4.30 uit en tegen 6 uur hierquote:
Mooi vind ik dar, mijn schoonmoeder ook vroeger. Heb nog een trui liggenquote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Breien ook niet hoor, als je goede kwaliteit wil is het heel duur.
Heb heel wat afgehaakt en gebreid en genaaid( kleren gemaakt)
Dus dat, het leek ook een beetje op pesten.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alsof er anderen zijn die zich niet misdragen die heb ik niet uit de lijst zien worden gehaald. Wees dan consequent.
Hij heeft zichzelf eruit gehaald.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alsof er anderen zijn die zich niet misdragen die heb ik niet uit de lijst zien worden gehaald. Wees dan consequent.
Hij is zelf degene die hier om de zoveel tijd ruzie komt zoeken met iemand. Zwangere vrouwen uitschelden lekker bezig hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, het leek ook een beetje op pesten.
Maar ja ook dat is normaal hier.
Helaas lukt het niet meer zo goed door die operatie.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi vind ik dar, mijn schoonmoeder ook vroeger. Heb nog een trui liggen
Pesten en gepest worden af en toe. Worden we hard vanquote:Op zondag 8 maart 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, het leek ook een beetje op pesten.
Maar ja ook dat is normaal hier.
Goeiemorgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, lag er om 22.30 in en was er om 4.30 uit en tegen 6 uur hier
Morguh trouwens
Met die logica is alles erlaubt.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pesten en gepest worden af en toe. Worden we hard van
Er zijn er meer die zichzelf eruithalen en er vervolgens op verzoek ook meteen weer worden ingezet.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf eruit gehaald.
[..]
Hij is zelf degene die hier om de zoveel tijd ruzie komt zoeken met iemand. Zwangere vrouwen uitschelden lekker bezig hoor.
Sowiesoquote:Op zondag 8 maart 2020 08:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Is er weer herrie? Dit spel veroorzaakt echt frustratie onderling geloof ik haha.
Gitaar spelen mooi, hangen er 10 hier. Ik heb een linkshandig gitaar, krijg les van mijn zoonquote:Op zondag 8 maart 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas lukt het niet meer zo goed door die operatie.
Ik mocht het graag doen, net als gitaar spelen en aquarellen en tekenen.
Maar daarvoor in de plaats doe ik nu vrijwilligers werk en kom ik jullie lekker treiteren
Ja, vooral als men geen puntjes kan krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Is er weer herrie? Dit spel veroorzaakt echt frustratie onderling geloof ik haha.
Baal er wel van dat ik nooit een instrument heb leren spelen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas lukt het niet meer zo goed door die operatie.
Ik mocht het graag doen, net als gitaar spelen en aquarellen en tekenen.
Maar daarvoor in de plaats doe ik nu vrijwilligers werk en kom ik jullie lekker treiteren
Mogge, nee geen herrie hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |