Welja, gewoon beginnen en zie dan verder, toch? Alles kan en niks moet.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank uHet is wel leuk maar het kan soms wel te ver gaan. Moet ook nog kijken of ik er dan nog wel zin in heb
![]()
Neemt veel tijd in beslag ook
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant...moentje komt eraan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op 1 beschuit?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:59 schreef skysherrif het volgende:
of beschuitje met hagelslag of beschuitje met jam of alledrie
Tijd zal het leren danquote:Op zondag 8 maart 2020 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
[..]
Ik kan aangepast trainen.Dus het is nog steeds niet geweldig
Ja het is beter dan niks maar het is zo verleidelijk meer te doen danquote:Op zondag 8 maart 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tijd zal het leren dan![]()
Aangepast trainen is toch beter dan niets? Of is het zo niet eens de moeite waard ?
NEE IK MOET WINNENquote:Op zondag 8 maart 2020 08:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Welja, gewoon beginnen en zie dan verder, toch? Alles kan en niks moet.
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JAAAAA, ik heb me nog nooit zo cool gevoeld
![]()
Jij ziet er ook hip uit met je suprême shirt![]()
[ afbeelding ]
Ah ja, en daar moet je wel mee oppassen anders ben je weer terug bij af met het herstel van je hand.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja het is beter dan niks maar het is zo verleidelijk meer te doen dan
Ik mis de kleur hartjes bloemetjes en glittersquote:Op zondag 8 maart 2020 09:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een chille combi voor als het lente is
Krijg jeuk van die opgerolde pijpenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een chille combi voor als het lente is
Heb wel redelijk wat shirtjes met bloempatrootjesquote:Op zondag 8 maart 2020 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik mis de kleur hartjes bloemetjes en glitters
Ja voor sommige dingen wel. Maar ook daar zijn dingen die ik niet mag doenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah ja, en daar moet je wel mee oppassen anders ben je weer terug bij af met het herstel van je hand.
Je stond ook ingeschreven bij een sportschool toch? Is het niet makkelijker daar te trainen ?
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:59 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga de katten en honden voeren, staan 7 hongerige beesten mij aan te staren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |