Betekent. Niet bedoelt. Of het moet een user zijn dan kan het welquote:
Oefening baart kunst Plymquote:Op zondag 8 maart 2020 08:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pff, die lijkt mij heel moeilijk ja. Ik heb al moeite om about a girl van nirvana akoestisch te spelen. Maar die zoons zijn niet tevolgen op gitaar. Spelen beide in een punkrock band. Vind dat kutmuziek haha.
Zou het wel leuk vinden als het meer mainstream werd dat mannen gewoon jurken konden dragen.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is wel een mooie print jaMaar dan meer voor een jurkje
Gelukkig nietquote:Op zondag 8 maart 2020 09:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die naam raak ik echt nooit meer kwijt
O dan wordt het moeilijk een team te kiezen.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je welIk heb jou amper gesproken maar van devzero begrepen dat je een van de leukere users bent
Nee volgende maand niet. In mei is de planen ik verwacht nog dat @:inverhouse het me moeilijk gaat maken
Tenminste dat hadden we afgesproken
Nopequote:Op zondag 8 maart 2020 09:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die naam raak ik echt nooit meer kwijt
Op een t shirt wel leuk jaquote:Op zondag 8 maart 2020 09:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat om de print
alhoewel je best leuke jurkachtige dingen hebt die mannen ookwel staan
Moet je wel de lichaam ervoor hebbenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als het meer mainstream werd dat mannen gewoon jurken konden dragen.
Vrouwen hebben zoveel leukere kleding vaak, aan diversiteit dan
Dan snap ik al die ophef helemaal niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het gaat geen invloed hebben op de score, ook al laat hij zich pas de 29e van de maand weer opnemen in de stand. Dan telt hij gwn pas vanaf de 29e mee![]()
Al zal het voor mij wel van invloed zijndan sta ik 29e
Links okay. Rechtsquote:
Ja dat is zeker zo, niet veel kunnen die look hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet je wel de lichaam ervoor hebben![]()
Maar idd vrouwen hebben veeeeeel leukere kleding dan mannen
Dat is toch te gek voor woorden. Iedereen mag toch meedoen?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:48 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ramadan is het dan zeker?
Maar als ik dan mee mag doen, ga ik wel ff bolken.
Nee nog nooit gelijke stand volgens mij.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan wordt het moeilijk een team te kiezen.
Jullie mogen beide van mij winnen.
Gelijke stand? is dat al eens gebeurd?
Nou zo’n iets langer aan de schterkant shirt voor mannen en skinny jeans ....!ggrrrrquote:Op zondag 8 maart 2020 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Op een t shirt wel leuk ja![]()
Jurkachtige dingen voor mannen dan weer niet
Heel gek idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch te gek voor woorden. Iedereen mag toch meedoen?
Doe jjj mee aan de ramadan Limoen?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]YES! Dus dan ben ik snachts wel weer actief. Maar als het dan net zo druk is als nu dan maak ik geen kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |