Smaken verschillen hequote:
Hebben ze ook glitters en zijn ze roze of paars ?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb wel redelijk wat shirtjes met bloempatrootjes
Ik heb 1 wit shirt met oa roze bloemen eropquote:Op zondag 8 maart 2020 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hebben ze ook glitters en zijn ze roze of paars ?
Een saai grijs shirt met donkergrijze bloemen telt niet mee
Gat in m'n beeldscherm nu...bedankt hequote:
Lastig. En het duurt ook nog even zei jequote:Op zondag 8 maart 2020 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja voor sommige dingen wel. Maar ook daar zijn dingen die ik niet mag doen
Eind van de maand weer terug voor controle. En dan mag ik rustig kracht op gaan bouwen als alles goed zitquote:Op zondag 8 maart 2020 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lastig. En het duurt ook nog even zei je![]()
Intussen maar je conditie op peil houden en de krachttraining/sprongen komen later wel![]()
Alles op zijn tijd goudvisje
Ik heb meerdere shirts en overhemden met bloemenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:07 schreef skysherrif het volgende:
Oh en nog een oranje shirt met zwart silhouet van bloemen
chille printquote:Op zondag 8 maart 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb meerdere shirts en overhemden met bloemen
Van die Hawaii achtige shirts ?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb 1 wit shirt met oa roze bloemen erop![]()
De ander is donkergroen met rood/bruine bloemen
Snuivenquote:
Ow oke. Rond de zomertijd ben je dus (hopelijk) weer volledig hersteld en keihard aan het trainenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eind van de maand weer terug voor controle. En dan mag ik rustig kracht op gaan bouwen als alles goed zit
Enige bloemen die ik draag zijn muurbloemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |