quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ze heeft een boost nodig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:06 schreef matthijst het volgende:
Pfff, wat praaaaat ze lang zaam niet te ge lo ven
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Wie zou er snuiven in de Tweede Kamer?
quote:
Hoeveel soa's zou ze hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:13 schreef BlackNero het volgende:
Sterre op feestjes.![]()
https://www.instagram.com/p/BPAaG_yhdES/
Slap aftreksel van spuiten & slikken dit, ik verdenk sophiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Echt een lowass discussie dit. Zet er experts bij, dit is doelloos.
Alcohol mag, dus drugs ook...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Gelijk met het vingertje naar alcohol wijzen
De standaard reactie inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Gelijk met het vingertje naar alcohol wijzen
Alsof deze discussie gevoerd wordt met een vmbo-klas.quote:
Die man van het Rivm houdt zich stil.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Alsof deze discussie gevoerd wordt met een vmbo-klas.
''En Pepijn, wat vind jij van cocaine?''
''Is de klas bekend met de gevaren van drugs?''
''Ja? Wie kan er wat risico's opnoemen?!''
Mag niet van de wetgevahhhhquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Koos Spee vindt dit een matige parkeeractie.
Tekst schrijver van Boudewijn de Groot onder anderequote:
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:27 schreef monkyyy het volgende:
lennaert nijgh draait zich om in z'n graf
NSB'er?quote:
Benieuwd of Jetten keihard aangepakt gaat worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde tijdperk Gioquote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef Zipportal het volgende:
NPO zeer tevreden: Op1 tot deze zomer door met deze presentatoren
https://www.ad.nl/show/np(...)sentatoren~a7f1b7fc/
De dinsdag is toch de mindere ook qua kijkcijfers.
170+ reacties genot.quote:
@Wereldgozertwitter:op1npo twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:31:00Deze week is het tien jaar geleden dat @D66 oprichter Hans van Mierlo overleed. Hij was geliefd vanwege zijn welbespraaktheid en uitstraling. Vanavond bij #Op1 kijken zijn opvolgers @APechtold en @RobJetten terug. Hoe bepalend was hij voor hen?Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/BHBcpkBYBZ reageer retweet
DDR66quote:Op maandag 9 maart 2020 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
170+ reacties genot.@:wereldgozertwitter:op1npo twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:31:00Deze week is het tien jaar geleden dat @:D66 oprichter Hans van Mierlo overleed. Hij was geliefd vanwege zijn welbespraaktheid en uitstraling. Vanavond bij #Op1 kijken zijn opvolgers @:APechtold en @:RobJetten terug. Hoe bepalend was hij voor hen?Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/BHBcpkBYBZ reageer retweet
Afgelopen dinsdag trok Giovanca zelfs meer kijkers dan Eva.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef Zipportal het volgende:
NPO zeer tevreden: Op1 tot deze zomer door met deze presentatoren
https://www.ad.nl/show/np(...)sentatoren~a7f1b7fc/
De dinsdag is toch de mindere ook qua kijkcijfers.
Wat is er aan de hand?quote:
Corona moet weer leuk worden.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen opvallend lollig over dit onderwerp.
Prutsers, ze reizen nu van noord naar zuid... Tja, zo krijg je het wel in het hele land!quote:
Aids is ontstaan door een apenneuker.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Iemand in China eet een vleermuis en de beurzen crashen over de hele wereld, wollah
Wij krijgen volgende week ook een explosie als we niet braaf extra onze handjes wassen en extra hygiënisch zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Prutsers, ze reizen nu van noord naar zuid... Tja, zo krijg je het wel in het hele land!
Ik zou een lang weekend naar de Ardennen, maar dat laat ik ook even schietenquote:
Je klinkt als Jesse Klaver.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Als we nou onafhankelijk waren van olie en een prachtige groene economie hadden, dan konden die financiële terroristen uit het midden oosten ons niets maken, maar ja.
Over een week is het het ideale moment om in te stappen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Aandelen waren toch al krankzinnig overprijsd.
Hij heeft geïnvesteerd in ovens. Wat een visionair!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
Wat vindt Harry Mens van al dit Corona gebeuren?
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hij heeft geïnvesteerd in ovens. Wat een visionair!
Alleen Trump kan het sneller.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:34 schreef dvdfreak het volgende:
ik las ergens een jaar tot 1 1/2 jaar voor dat er vaccinatie is ontwikkeld
Hopelijk is fok dan niet meer zo traag.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:34 schreef dvdfreak het volgende:
ik las ergens een jaar tot 1 1/2 jaar voor dat er vaccinatie is ontwikkeld
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hopelijk is fok dan niet meer zo traag.
Of gewoon uitgesteld.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Autobeurs van Genève is ook afgelast... dus songfestival zou ook kunnen worden afgelast!
Moet maar allemaal in de planning passen...quote:
Je zou dit jaar maar je eindexamens hebben.quote:
Lekker cashen bij de NPO en Jinek.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
saskia weer, die heeft een abo voor 3 keer in de week of niet
En zoals in Brabant veel lessen missen, bedoel je?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
Je zou dit jaar maar je eindexamens hebben.
Plusminus 60km (Zwolle)...maar goed daar zit wel een vestiging met collega's.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dicht zitten jullie bij een brandhaard?
Ja. Die onzekerheid lijkt me echt niet echt prettig.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
En zoals in Brabant veel lessen missen, bedoel je?
Thuiswerken ook geen optie zekerquote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Plusminus 60km (Zwolle)...maar goed daar zit wel een vestiging met collega's.
80% van mijn werk kan ik prima thuis op de laptop doen, maar vooralsnog is dat nog niet aan de orde.quote:
Bovendien waren er alleen russchische 'vakantiegangers' in de Oekraïne.quote:
Als iedereen zo denkt is de ramp compleet.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:17 schreef Toefjes het volgende: [..] Nou laten we eerst onszelf maar kunnen bedruipen over 2 weken.
Was er maar een overkoepelende Europese organisatie die in kon grijpen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:50 schreef Za het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt is de ramp compleet.
Er moet vanuit heel Europa hulp naar Italië.
Denk je in dat in NL de situatie zo was, zo je niet wensen dat er steun zo zijn vanuit heel Europa, en jij op een later punt je weer inzet voor anderen.
Ik vind het asociaal hoe Italië in de steek gelaten wordt, oude mensen geen enkele vorm van medische hulp meer geboden wordt in de noordelijke regio en in hun huis mogen gaan stikken.
We zijn niet voor niets Europa, vliegen nog elke dag op China waar ziekenhuizen sluiten en plenty capaciteit naar Europa te transplanteren is.
Nou nou nouquote:
Wat deed dat met je?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Jan Wolkers schreef vieze boekjes die ik moest lezen van school toen ik 13 was
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een gladde kwal. Dacht dat we ervan verlost waren.
De minnaar van Geldwolf Jinekquote:
Het leven is al verder gegaan hoor... laat die oude koeien is de sloot!quote:Op maandag 9 maart 2020 23:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Bram Moszkovic en Freek Vonk zijn eskimo broeders.
Sindsdien hoef ik haar niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
vies dat ze met die kerel heeft geneukt
Die gaat misschien nog steeds vreemd.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
hoe zou het die die vrouw zijn waar hij een affaire mee had toen?
om te beginnen omdat Pechtold een betrouwbaar persoon hoort te zijn, en dat zelf zo wil doen voorkomenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Die gaat misschien nog steeds vreemd.
Waarom dat Pechtold dat alleen nadragen (al was dat natuurlijk niet chique).
Is 10 jaar dood.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Waarom hebben we het eigenlijk over Hans van Mierlo
Deze eindbaas van de politiek is tien jaar geleden overleden.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Waarom hebben we het eigenlijk over Hans van Mierlo
Patta Jacka geen money in mijn zakken!quote:
Is dat een man of een vrouw?quote:
manquote:
Pussy mauw slaap maar gauw!quote:Op maandag 9 maart 2020 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is tijd voor mijn mandje![]()
Ga je ervan stotteren?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welke van de 5 heeft corona? #dtv
Ging het gerucht ooit niet dat Mei Li de daad met een pvdaer heeft gedaan op de toiletten op het Binnenhof?quote:
Vanochtend een belrondje gemaakt, al mijn afspraken digitaal gemaakt via skype, eten gehaald voor ruim 2 weken, al mijn werk kan ik toch doen vanuit mijn kantoortje, ik kom het huis niet uit. Op aanraden van een bevriende huisarts. Ik ga niet van klant naar klant hoppen en heel het Noorden besmetten, twee weken lang pyjama aan houdenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik zit al 10 jaar in zelf-quarantaine.
Die heeft vlak voor de uitzending zijn haar nog even in de war gedaan voor extra dramatisch effect.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:30 schreef matthijst het volgende:
Ziet die eruit joh.
Dijkhof gaat eraan zo te zien.
Dame van 50+quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Ondertussen sterft er op de achtergrond iemand aan het virus.
Wibi, de Wuhandwergquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Ondertussen sterft er op de achtergrond iemand aan het virus.
ze woont in friesland, daar is iedereen in quarantainequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Ben je aangestoken of is dat preventief?
Hopelijk woont ze niet in Gorredykquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze woont in friesland, daar is iedereen in quarantaine
Dit is iemand anders. Maar ze is wel 4 maanden ziek geweest vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Die ex veronica meid heeft volgens mij een zwakke gezondheid!
Preventief. Ik ga geen risico lopen. Iemand van wie ik de mening erg respecteer zei dat Italië een week op ons voorloopt wat betreft van wat er komen gaat. Ook zijn experts er nog niet over uit of dit blijvende orgaan schade heeft. Ik ga geen risico lopenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Ben je aangestoken of is dat preventief?
ze geven hier in het Westerpark gratis kaartjes wegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
Dat meisje achter die Leonie zat er gisteren ook al. Zouden ze moeite hebben om de studio te vullen?
Ik keek naar het blondje achter die viroloog.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
Dat meisje achter die Leonie zat er gisteren ook al. Zouden ze moeite hebben om de studio te vullen?
Foutje van mijn kant.quote:
Kauwgom kauwen op tvquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik keek naar het blondje achter die viroloog.
Verstandig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Preventief. Ik ga geen risico lopen. Iemand van wie ik de mening erg respecteer zei dat Italië een week op ons voorloopt wat betreft van wat er komen gaat. Ook zijn experts er nog niet over uit of dit blijvende orgaan schade heeft. Ik ga geen risico lopen
Best sneu hoe ze hier soms op de dag zelf nog moeten smeken om als publiek te komen zitten. Vooral toen Jinek nog in de Westergas was hadden ze moeite stoelen te vullen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze geven hier in het Westerpark gratis kaartjes weg
Is goed voor de hersenen.quote:
Hij had maar één taakquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Kwam er niet heel vloeiend uit Prins Pils
'Opvang in de regio'quote:
Super woke deze vrouwquote:
Was toch een waylon adoratie uitzending vandaag? Ik heb geskipt bij de aankodigingquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef superniger het volgende:
Bij DWDD hadden ze ook een verwarde boomer aan tafel.
Ik denk dat de redactie hier niet op zat te wachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk hoor.
Er zijn wel meer kanten aan deze zaak.
Deze mensen zijn verre van verward.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef superniger het volgende:
Bij DWDD hadden ze ook een verwarde boomer aan tafel.
Daar ging het in dit geval dan ook niet over.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
"Paar Joden die slecht zijn behandeld"? Meer dan 100.000 zijn omgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |