Vanochtend een belrondje gemaakt, al mijn afspraken digitaal gemaakt via skype, eten gehaald voor ruim 2 weken, al mijn werk kan ik toch doen vanuit mijn kantoortje, ik kom het huis niet uit. Op aanraden van een bevriende huisarts. Ik ga niet van klant naar klant hoppen en heel het Noorden besmetten, twee weken lang pyjama aan houdenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik zit al 10 jaar in zelf-quarantaine.
Die heeft vlak voor de uitzending zijn haar nog even in de war gedaan voor extra dramatisch effect.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:30 schreef matthijst het volgende:
Ziet die eruit joh.
Dijkhof gaat eraan zo te zien.
Dame van 50+quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Ondertussen sterft er op de achtergrond iemand aan het virus.
Wibi, de Wuhandwergquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Ondertussen sterft er op de achtergrond iemand aan het virus.
ze woont in friesland, daar is iedereen in quarantainequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Ben je aangestoken of is dat preventief?
Hopelijk woont ze niet in Gorredykquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze woont in friesland, daar is iedereen in quarantaine
Dit is iemand anders. Maar ze is wel 4 maanden ziek geweest vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Die ex veronica meid heeft volgens mij een zwakke gezondheid!
Preventief. Ik ga geen risico lopen. Iemand van wie ik de mening erg respecteer zei dat Italië een week op ons voorloopt wat betreft van wat er komen gaat. Ook zijn experts er nog niet over uit of dit blijvende orgaan schade heeft. Ik ga geen risico lopenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Ben je aangestoken of is dat preventief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |