ze geven hier in het Westerpark gratis kaartjes wegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
Dat meisje achter die Leonie zat er gisteren ook al. Zouden ze moeite hebben om de studio te vullen?
Ik keek naar het blondje achter die viroloog.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
Dat meisje achter die Leonie zat er gisteren ook al. Zouden ze moeite hebben om de studio te vullen?
Foutje van mijn kant.quote:
Kauwgom kauwen op tvquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik keek naar het blondje achter die viroloog.
Verstandig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Preventief. Ik ga geen risico lopen. Iemand van wie ik de mening erg respecteer zei dat Italië een week op ons voorloopt wat betreft van wat er komen gaat. Ook zijn experts er nog niet over uit of dit blijvende orgaan schade heeft. Ik ga geen risico lopen
Best sneu hoe ze hier soms op de dag zelf nog moeten smeken om als publiek te komen zitten. Vooral toen Jinek nog in de Westergas was hadden ze moeite stoelen te vullen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze geven hier in het Westerpark gratis kaartjes weg
Is goed voor de hersenen.quote:
Hij had maar één taakquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Kwam er niet heel vloeiend uit Prins Pils
'Opvang in de regio'quote:
Super woke deze vrouwquote:
Was toch een waylon adoratie uitzending vandaag? Ik heb geskipt bij de aankodigingquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef superniger het volgende:
Bij DWDD hadden ze ook een verwarde boomer aan tafel.
Ik denk dat de redactie hier niet op zat te wachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk hoor.
Er zijn wel meer kanten aan deze zaak.
Deze mensen zijn verre van verward.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef superniger het volgende:
Bij DWDD hadden ze ook een verwarde boomer aan tafel.
Daar ging het in dit geval dan ook niet over.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
"Paar Joden die slecht zijn behandeld"? Meer dan 100.000 zijn omgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |