Wij krijgen volgende week ook een explosie als we niet braaf extra onze handjes wassen en extra hygiënisch zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Prutsers, ze reizen nu van noord naar zuid... Tja, zo krijg je het wel in het hele land!
Ik zou een lang weekend naar de Ardennen, maar dat laat ik ook even schietenquote:
Je klinkt als Jesse Klaver.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Als we nou onafhankelijk waren van olie en een prachtige groene economie hadden, dan konden die financiële terroristen uit het midden oosten ons niets maken, maar ja.
Over een week is het het ideale moment om in te stappen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Aandelen waren toch al krankzinnig overprijsd.
Hij heeft geïnvesteerd in ovens. Wat een visionair!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
Wat vindt Harry Mens van al dit Corona gebeuren?
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hij heeft geïnvesteerd in ovens. Wat een visionair!
Alleen Trump kan het sneller.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:34 schreef dvdfreak het volgende:
ik las ergens een jaar tot 1 1/2 jaar voor dat er vaccinatie is ontwikkeld
Hopelijk is fok dan niet meer zo traag.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:34 schreef dvdfreak het volgende:
ik las ergens een jaar tot 1 1/2 jaar voor dat er vaccinatie is ontwikkeld
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hopelijk is fok dan niet meer zo traag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |