Of gewoon uitgesteld.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Autobeurs van Genève is ook afgelast... dus songfestival zou ook kunnen worden afgelast!
Moet maar allemaal in de planning passen...quote:
Je zou dit jaar maar je eindexamens hebben.quote:
Lekker cashen bij de NPO en Jinek.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
saskia weer, die heeft een abo voor 3 keer in de week of niet
En zoals in Brabant veel lessen missen, bedoel je?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
Je zou dit jaar maar je eindexamens hebben.
Plusminus 60km (Zwolle)...maar goed daar zit wel een vestiging met collega's.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dicht zitten jullie bij een brandhaard?
Ja. Die onzekerheid lijkt me echt niet echt prettig.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
En zoals in Brabant veel lessen missen, bedoel je?
Thuiswerken ook geen optie zekerquote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Plusminus 60km (Zwolle)...maar goed daar zit wel een vestiging met collega's.
80% van mijn werk kan ik prima thuis op de laptop doen, maar vooralsnog is dat nog niet aan de orde.quote:
Bovendien waren er alleen russchische 'vakantiegangers' in de Oekraïne.quote:
Als iedereen zo denkt is de ramp compleet.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:17 schreef Toefjes het volgende: [..] Nou laten we eerst onszelf maar kunnen bedruipen over 2 weken.
Was er maar een overkoepelende Europese organisatie die in kon grijpen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:50 schreef Za het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt is de ramp compleet.
Er moet vanuit heel Europa hulp naar Italië.
Denk je in dat in NL de situatie zo was, zo je niet wensen dat er steun zo zijn vanuit heel Europa, en jij op een later punt je weer inzet voor anderen.
Ik vind het asociaal hoe Italië in de steek gelaten wordt, oude mensen geen enkele vorm van medische hulp meer geboden wordt in de noordelijke regio en in hun huis mogen gaan stikken.
We zijn niet voor niets Europa, vliegen nog elke dag op China waar ziekenhuizen sluiten en plenty capaciteit naar Europa te transplanteren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |