haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch gepdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hij heeft een paar offers gebracht aan de bolkgodquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:30 schreef mario390 het volgende:
man man hoe kann mikey 324 punten hebben?![]()
Dan nu mijn beurt toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu heb je meer punten gescored dan ik de hele avond. Dus niet meer klagen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Potverdorie zo kom ik nooit aan m'n trekken hue hue huequote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Had dts niet beter kunnen omschrijvenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:38 schreef devzero het volgende:
I'm losing my favourite game
You're losing your mind again
Gevonden voorwerpen al gekeken?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Moet ik dat nu gaan kijken zeker? Zo dom ben ik ook weer nietquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:43 schreef engine het volgende:
[..]
Moet ik dat nu gaan kijken zeker? Zo dom ben ik ook weer niet![]()
![]()
![]()
nou...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:43 schreef engine het volgende:
[..]
Moet ik dat nu gaan kijken zeker? Zo dom ben ik ook weer niet![]()
zo nu gelezen
dat het meisje wat in mijn region corona heeft niet 30 kilometer weg is zondern,nur 5 kilometer![]()
![]()
Het einde is nog wel een beetje vermakelijk, ook clich. Waar bij ze over die bus vliegt, de crash overleeft en dan een steen op haar hoofd krijgt.quote:![]()
Dikke pechEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Even langs gaan met een bosje bloemen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:44 schreef mario390 het volgende:
zo nu gelezen
dat het meisje wat in mijn region corona heeft niet 30 kilometer weg is zondern,nur 5 kilometer![]()
5 kilometer is meer dan genoeg. Of ze moet wel heel hard niezen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:44 schreef mario390 het volgende:
zo nu gelezen
dat het meisje wat in mijn region corona heeft niet 30 kilometer weg is zondern,nur 5 kilometerEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Genoeg grappig gedaan...opgerot!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik weet nog niet wie het is, en nee zij is in quarantnequote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Even langs gaan met een bosje bloemen?![]()
Ksst!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
om dat gaat het niet, het is nu hier het is in mijn stadt, snap je ?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:47 schreef engine het volgende:
[..]
5 kilometer is meer dan genoeg. Of ze moet wel heel hard niezen.![]()
Ik nies tegenwoordig op alle groenten in de supermarktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:47 schreef engine het volgende:
[..]
5 kilometer is meer dan genoeg. Of ze moet wel heel hard niezen.![]()
![]()
ben je naar een gemaskerd bal gegaan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee , maar het kann zijn dat het meisje op de maskenball was waar ik ook as![]()
Ja dat snap ik wel. Niet teveel zorgen over maken. Hebt er toch niet zoveel invloed op.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat gaat het niet, het is nu hier het is in mijn stadt, snap je ?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Is wel zo veilig bij het niesenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben je naar een gemaskerd bal gegaan?![]()
yep in laatste februar week en daar heb ik me verkoudquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben je naar een gemaskerd bal gegaan?![]()
spannend hoor. Nog even een weekje afwachten en je kunt weer opgelucht ademhalenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep in laatste februar week en daar heb ik me verkoud![]()
nee zorgen niet maar het is wel erg dat het nu hier is, erst was het nur in tirol en wienquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Niet teveel zorgen over maken. Hebt er toch niet zoveel invloed op.![]()
Zelfde in Nederland. Zit ook ondertussen in het hele land volgens mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zorgen niet maar het is wel erg dat het nu hier is, erst was het nur in tirol en wienEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh wat leuk, kan jij een beetje dansen marioquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep in laatste februar week en daar heb ik me verkoud![]()
Karaoke sowieso denk ikEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja maar luister jullie hebben stadten met 50 - 100 000 inwohner, bleiburg heeft 4000quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfde in Nederland. Zit ook ondertussen in het hele land volgens mij.![]()
Dat maakt niet zo heel veel uit. In een grotere stad kom je met veel meer mensen in contact dan in een kleinere stadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar luister jullie hebben stadten met 50 - 100 000 inwohner, bleiburg heeft 4000![]()
Wij hebben ook kleine steden hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar luister jullie hebben stadten met 50 - 100 000 inwohner, bleiburg heeft 4000![]()
Hoeveel mensen met corona in totaal in Oostenrijk dan?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik geloof betje over 40quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:59 schreef engine het volgende:
[..]
Wij hebben ook kleine steden hoor![]()
Hoeveel mensen met corona in totaal in Oostenrijk dan?![]()
Okay dat valt nog mee.quote:Lolquote:
Morguh nachtbrakersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hi Dotquote:
Ik kan beter gewoon met een betonblok in het zwembad springen. Wordt helemaal niks meer zo.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja super slecht geslapen helaas.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geilquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon met een betonblok in het zwembad springen. Wordt helemaal niks meer zo.![]()
Nee, mikey inhalen ging sowieso niet meer en dotje nu ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon met een betonblok in het zwembad springen. Wordt helemaal niks meer zo.![]()
![]()
De maand is nog jong.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, mikey inhalen ging sowieso niet meer en dotje nu ook niet![]()
Kut spelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, mikey inhalen ging sowieso niet meer en dotje nu ook nietEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ben meer een trolbolkerquote:Hij moet niet gaan denken dat hij een makkelijke maand gaat krijgen
![]()
Waarom mag ik geen makkelijke maand hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer een trolbolkerHij moet niet gaan denken dat hij een makkelijke maand gaat krijgen
goedzoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer een trolbolkerHij moet niet gaan denken dat hij een makkelijke maand gaat krijgen
![]()
maareuh waarom bolk je mij en eng dan![]()
![]()
Hoi engine. Heb je weer wat punten kunnen pakken?quote:Hoi hoi Sky 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kom we slaan m in elkaar vuile amerikaan dat het isquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen makkelijke maand hebben?![]()
Weer onder het verkeerde account gepost mikey?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen makkelijke maand hebben?![]()
Dat heb ik al vanaf 2.45 uur gedaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks noppes nadaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi engine. Heb je weer wat punten kunnen pakken?
[..]
Hoi hoi Sky 😘En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wel een beetje teleurgesteldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi engine. Heb je weer wat punten kunnen pakken?
[..]
Hoi hoi Sky 😘![]()
Landverrader dat het is! Weet wel welk kamp hij had gekozen in de oorlog.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kom we slaan m in elkaar vuile amerikaan dat het isEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ga maar hoor zalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen makkelijke maand hebben?
Opletten je niet te blokken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dit is niet erg geloofwaardig na een post van mijquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga maar hoor zal
Opletten je niet te blokken.
eensquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is niet erg geloofwaardig na een post van mij![]()
Nou nee. Maar hallo mister zero, hows you?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Hiquote:![]()
Je krijgt nog de groetjes van mario trouwens
vrouwen logicaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is niet erg geloofwaardig na een post van mij![]()
is ie alweer gebanned, dat ging snelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hi![]()
Je krijgt nog de groetjes van mario trouwens![]()
Nog steeds geen corona gekregenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou nee. Maar hallo mister zero, hows you?![]()
Ik was het niet vannacht 😘quote:Jij? In wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was een microban van 15 minutenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is ie alweer gebanned, dat ging snel![]()
Dat je je dekentje van de bank weghaaldequote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was het niet vannacht 😘
[..]
Jij? In wat?![]()
![]()
Is dat niks voor jou?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik zie haar commentaar straks wel in een note verschijnen. Met een kattenplaatje natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij bent wel heel erg seksistisch vanavond, het is maargoed dat nizno niet is langsgekomen![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hi![]()
Je krijgt nog de groetjes van mario trouwens![]()
Doe hem maar de groetjes terug.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat is nogal laat voor jouquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb straks een conference call van 4 uur, dus ik zal vast nog wel even op fok komen![]()
Daar kan ik wel verandering in aanbrengen.quote:
Ik vind die zanger best eng eigenlijk. Zou daar niet naast willen zitten in de bar of het vliegtuigquote:![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Doe hem maar de groetjes terug.![]()
Ga ik zeker doen
Gezelligquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb straks een conference call van 4 uur, dus ik zal vast nog wel even op fok komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[..]
Daar kan ik wel verandering in aanbrengen.![]()
![]()
[..]![]()
Doe hem maar de groetjes terug.![]()
in bleiburg 1 coronafall
![]()
![]()
Jullie hebben contact?quote:
Een coronatje pakken met een coronatjequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind die zanger best eng eigenlijk. Zou daar niet naast willen zitten in de bar of het vliegtuig![]()
![]()
Eej! Ik zocht eigenlijk de wedpagina met hoeveel gevallen er vandaag bijkomen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jullie nu ookquote:![]()
Had hij gevraagd een paar dagen geleden
Lekker op tijd dan. Het is maar goed dat ik nog leef.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jullie nu ook![]()
Had hij gevraagd een paar dagen geledenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eej! Ik zocht eigenlijk de wedpagina met hoeveel gevallen er vandaag bijkomen.![]()
Die zag mijn naam en moest meteen een schone broek aantrekken. Zo gaan die dingen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je was van plan om er een einde aan te maken?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekker op tijd dan. Het is maar goed dat ik nog leef.![]()
Werkt incognito mode daar niet?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hij heeft wel vaker last van spontane diarreequote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zag mijn naam en moest meteen een schone broek aantrekken. Zo gaan die dingen.volgens een vriend
![]()
Moet je dat tegenwoordig zelf nog doen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je was van plan om er een einde aan te maken?
In every nook and corner ...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekker op tijd dan. Het is maar goed dat ik nog leef.
twitter:nytimes twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 03:00:59Exclusive: For Bernie Sanders, his 1988 trip to the Soviet Union was an effort to build diplomatic ties. For the Soviets, it was the start of a years-long propaganda effort to exploit his antiwar agenda, documents obtained by The New York Times show. https://t.co/I4UsqheKHQ reageer retweet
![]()
Haha sky is domquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bier?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Siquote:
Omdat ze iets kritisch hebben over Sanders? Nou nouquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Establishmentzuigend brolkrantje![]()
![]()
Heeft biden jou ook al omgekochtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ze iets kritisch hebben over Sanders? Nou nou![]()
![]()
Lekkur.quote:
Waar was jij eigenlijk met carnaval? Overal lopen zoeken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Goedemorgen Marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Haags, ook weer prestent.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook in Oman?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekkur.
Waar was jij eigenlijk met carnaval? Overal lopen zoeken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja, waaromquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je het hele artikel eigenlijk wel gelezen?![]()
![]()
Nee. Niet aan gedacht ook. Maar daar vieren ze heul geen carnaval.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
* PoezeligDing sips COVID-19Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee, maar waarom dan juist die kop die wel weer heel suggestief is. Aangezien de meeste mensen gewoon de kop lezen zeke rop social media.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo erg anti-sanders was het ook weer niet (ok ik heb het alleen doorgebladerd)![]()
Lijkt er anders wel op met al die kerels in jurkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee. Niet aan gedacht ook. Maar daar vieren ze heul geen carnaval.![]()
En ik heb een hekel aan carnaval dus prima plek
Die overleeft het welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:25 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik nog detail zu dat meisje, ik werd haar kennen denk ik zij is 28![]()
Kan eigenlijk niet lezen wat er op het etiket staat.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
mario heeft lopen zoenen met een meisje op een gemaskerd bal en nu blijkt dat ze 28 is en het coronavirus heeft opgelopenquote:![]()
Geilquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
mario heeft lopen zoenen met een meisje op een gemaskerd bal en nu blijkt dat ze 28 is en het coronavirus heeft opgelopenZonder wrijving geen glans![]()
dat is wel zo jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar waarom dan juist die kop die wel weer heel suggestief is. Aangezien de meeste mensen gewoon de kop lezen zeke rop social media.![]()
Erm. Die Angie die ik ken is er dol op.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:25 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt er anders wel op met al die kerels in jurken![]()
En ik heb een hekel aan carnaval dus prima plek
Maar Oman, beetje 'gezellig' daar? Ben je alweer terug?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja ja, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
mario heeft lopen zoenen met een meisje op een gemaskerd bal en nu blijkt dat ze 28 is en het coronavirus heeft opgelopen![]()
Blijkt maar weer dat een masker totaal nutteloos is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
mario heeft lopen zoenen met een meisje op een gemaskerd bal en nu blijkt dat ze 28 is en het coronavirus heeft opgelopenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ouwe geile voosbeerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeet![]()
in januar om deze tijd zijn nur we 2 gewezen klopt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan eigenlijk niet lezen wat er op het etiket staat.![]()
Hi poedelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat een masker totaal nutteloos is.Zonder wrijving geen glans![]()
je denkt dat ze het van mario heeft gekregenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat een masker totaal nutteloos is.![]()
![]()
Poeh, geen idee. Mijn geheugen heeft dat niet geregistreerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
in januar om deze tijd zijn nur we 2 gewezen klopt?
Maar er is vast wel een oelewapper die dat na gaat kijken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hoi schatje.quote:
WAT BRENGT ONS VANDAAG!?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Werk he.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoi schatje.
WAT BRENGT ONS VANDAAG!?Zonder wrijving geen glans![]()
Zover was ik nog niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
je denkt dat ze het van mario heeft gekregenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Morguh haagsquote:
Dat je nog in de trein durft te stappen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja zeker wanneer was we 2 op top 2 tochquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh, geen idee. Mijn geheugen heeft dat niet geregistreerd.
Maar er is vast wel een oelewapper die dat na gaat kijken.![]()
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat je nog in de trein durft te stappen.Zonder wrijving geen glans![]()
Uhhhh.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker wanneer was we 2 op top 2 tochOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
praat geen scheis ik heb haar niet ens berhrt in omkrijs van 20 meter nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
je denkt dat ze het van mario heeft gekregen![]()
niemand durft naast hem te gaan zittenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat je nog in de trein durft te stappen.![]()
Ik backspace mijn comment.quote:
Lachen veroorzaakt een vreselijke hoestbui. Bedankt!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
niemand durft naast hem te gaan zittenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dol op bier ja. Heb daar geen verkleedpartij voor nodig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Erm. Die Angie die ik ken is er dol op.
Maar Oman, beetje 'gezellig' daar? Ben je alweer terug?
Nog niet terug. Maar hotel staat buiten de stad... Niet zoveel te doen hier.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja tuurlijk, je moeder zal eens een ander de schuld geven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
moeder is ook ziek ,zij zegt ik heb haar angestecktOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En WAT BRENGT JOU DEZE DAG?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je moeder zal eens een ander de schuld geven.Zonder wrijving geen glans![]()
Jij verveelt je toch nooit?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dol op bier ja. Heb daar geen verkleedpartij voor nodig.
Nog niet terug. Maar hotel staat buiten de stad... Niet zoveel te doen hier.
zij schimpft nu bijna 2 weken als ik maskenball wasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je moeder zal eens een ander de schuld geven.![]()
Het is niet het eerste waar ik aan dacht, nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
we 2 zijn allein zo ver an de front gewezen heb je dat vergeten?
Maar je zult gelijk hebben.![]()
Waar sta je nu?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga lekker de hele dag in mijn bed liggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En WAT BRENGT JOU DEZE DAG?
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga lekker de hele dag in mijn bed liggen.Zonder wrijving geen glans![]()
op 16 om dat 2 dagen vakantiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is niet het eerste waar ik aan dacht, nee.
Maar je zult gelijk hebben.![]()
Waar sta je nu?
dit jaar had ik 3 keer vakantie dat is meer dann 2019 gesamten nur wegen dit hier
![]()
Ah, je was er dus wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij schimpft nu bijna 2 weken als ik maskenball was
Sowieso weinig tijd om me te vervelen. Ja op het werk af en toequote:
Welke idioot heeft je hier ook heen gehaald?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
op 16 om dat 2 dagen vakantie
dit jaar had ik 3 keer vakantie dat is meer dann 2019 gesamten nur wegen dit hier
Bijna. Was even muziek aan het luisterenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:37 schreef skysherrif het volgende:
volgens mij is devvie gaan slapen of vergaderen![]()
GA EENS WERKENquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
Grapje makker (mocht je toch nog meelezen)Zonder wrijving geen glans![]()
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke idioot heeft je hier ook heen gehaald?![]()
Zoveel gedronken dat je misschien toch een beetje bent vergeten wie je die avond gefuhlt hebt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker ik heb bijna de hele gin tonic weggedronken![]()
Mister zero, sloop ze.
dat doe je ook als ik er bij benquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
Kan ik eindelijk zeggen wat voor klootzak het is.![]()
![]()
DAT WAS IK!!quote:
dat overkomt jou nooit?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoveel gedronken dat je misschien toch een beetje bent vergeten wie je die avond gefuhlt hebt?![]()
Irritant ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
Kan ik eindelijk zeggen wat voor klootzak het is.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik heb nur glasje gevoeltquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoveel gedronken dat je misschien toch een beetje bent vergeten wie je die avond gefuhlt hebt?![]()
Oh, ik vind Mister Zero wel geinig.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ook, eindelijk dat Haagse vuurwerk uit het nieuws verdreven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Patint zero daarentegen....
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook, eindelijk dat Haagse vuurwerk uit het nieuws verdreven.
Zonder wrijving geen glans![]()
Natquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vraag eens wanneer zij voor het laatst naar een feestje zijn geweest?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet haar glasje,zondern glasje met drankje snap jeOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
engine die me irritant noemt en jij vindt me het geinige buurjongetjequote:Ik weet niet wat erger is
![]()
Ik snap het hoor vriendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet haar glasje,zondern glasje met drankje snap je![]()
Ik heb 'buurjongen' niet genoemd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
engine die me irritant noemt en jij vindt me het geinige buurjongetjeIk weet niet wat erger is
Maar ik ben altijd erger, Angie is zo'n lieverdje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hey lekkerding, wat mot je drinken?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:42 schreef mario390 het volgende:
hoe zeggen jullie vor en glasje te drinken?Zonder wrijving geen glans![]()
wie vraagen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vraag eens wanneer zij voor het laatst naar een feestje zijn geweest?![]()
Das een mooiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe mij een toppertje en een breezer ananasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:42 schreef mario390 het volgende:
hoe zeggen jullie vor en glasje te drinken?![]()
'Wil je wat met me drinken?'quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:42 schreef mario390 het volgende:
hoe zeggen jullie vor en glasje te drinken?
'Bij jou of bij mij?'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
EN EEN DUBBELE.....quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje en een breezer ananasZonder wrijving geen glans![]()
nee hoe noem je en glas bij julli?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey lekkerding, wat mot je drinken?![]()
Angie is het knuffelbeertje van dit spel ja. Daar kan niemand tegenopquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb 'buurjongen' niet genoemd.
Maar ik ben altijd erger, Angie is zo'n lieverdje.![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb 'buurjongen' niet genoemd.
Maar ik ben altijd erger, Angie is zo'n lieverdje.![]()
absoluut
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn jas en intense bleekheid
Ophouden nu.quote:
Ik ben zeker weer die enige die stuk gaat om mario?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben zeker weer die enige die stuk gaat om mario?Zonder wrijving geen glans![]()
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben zeker weer die enige die stuk gaat om mario?![]()
ArNO moet ook om hem lachen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Fijn die eensgezindheid.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jeetjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor ik heb nur en glas bedoelt en niet wat ik met wie trinkZonder wrijving geen glans![]()
1 glas is geen glas marioquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor ik heb nur en glas bedoelt en niet wat ik met wie trink![]()
Hoe heten die zakdoekjes bij jullie?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor ik heb nur en glas bedoelt en niet wat ik met wie trinkOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je gooit de kont weer tegen de krib haags.
tempoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe heten die zakdoekjes bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |