Daar kan ik wel verandering in aanbrengen.quote:
Ik vind die zanger best eng eigenlijk. Zou daar niet naast willen zitten in de bar of het vliegtuigquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Doe hem maar de groetjes terug.
Gezelligquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb straks een conference call van 4 uur, dus ik zal vast nog wel even op fok komen
[..]
Daar kan ik wel verandering in aanbrengen.
[..]![]()
Doe hem maar de groetjes terug.
Jullie hebben contact?quote:
Een coronatje pakken met een coronatjequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind die zanger best eng eigenlijk. Zou daar niet naast willen zitten in de bar of het vliegtuig
Eej! Ik zocht eigenlijk de wedpagina met hoeveel gevallen er vandaag bijkomen.quote:
Jullie nu ookquote:
Lekker op tijd dan. Het is maar goed dat ik nog leef.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jullie nu ook![]()
Had hij gevraagd een paar dagen geleden
wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eej! Ik zocht eigenlijk de wedpagina met hoeveel gevallen er vandaag bijkomen.
Die zag mijn naam en moest meteen een schone broek aantrekken. Zo gaan die dingen.quote:
Je was van plan om er een einde aan te maken?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekker op tijd dan. Het is maar goed dat ik nog leef.
Werkt incognito mode daar niet?quote:
Hij heeft wel vaker last van spontane diarreequote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zag mijn naam en moest meteen een schone broek aantrekken. Zo gaan die dingen.
Moet je dat tegenwoordig zelf nog doen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je was van plan om er een einde aan te maken?
Gelukkig welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekker op tijd dan. Het is maar goed dat ik nog leef.
twitter:nytimes twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 03:00:59Exclusive: For Bernie Sanders, his 1988 trip to the Soviet Union was an effort to build diplomatic ties. For the Soviets, it was the start of a years-long propaganda effort to exploit his antiwar agenda, documents obtained by The New York Times show. https://t.co/I4UsqheKHQ reageer retweet
Haha sky is domquote:
Bier?quote:
Siquote:
Omdat ze iets kritisch hebben over Sanders? Nou nouquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Establishmentzuigend brolkrantje![]()
Heeft biden jou ook al omgekochtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ze iets kritisch hebben over Sanders? Nou nou
Lekkur.quote:
Goedemorgen Marioquote:
Hey Haags, ook weer prestent.quote:
Ook in Oman?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekkur.
Waar was jij eigenlijk met carnaval? Overal lopen zoeken.
Ja, waaromquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je het hele artikel eigenlijk wel gelezen?
Nee. Niet aan gedacht ook. Maar daar vieren ze heul geen carnaval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |