Dat maakt niet zo heel veel uit. In een grotere stad kom je met veel meer mensen in contact dan in een kleinere stadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar luister jullie hebben stadten met 50 - 100 000 inwohner, bleiburg heeft 4000
Wij hebben ook kleine steden hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar luister jullie hebben stadten met 50 - 100 000 inwohner, bleiburg heeft 4000
ik geloof betje over 40quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:59 schreef engine het volgende:
[..]
Wij hebben ook kleine steden hoor![]()
Hoeveel mensen met corona in totaal in Oostenrijk dan?
Okay dat valt nog mee.quote:
Lolquote:
Hi Dotquote:
Ik kan beter gewoon met een betonblok in het zwembad springen. Wordt helemaal niks meer zo.quote:
Ja super slecht geslapen helaas.quote:
geilquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon met een betonblok in het zwembad springen. Wordt helemaal niks meer zo.
Nee, mikey inhalen ging sowieso niet meer en dotje nu ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon met een betonblok in het zwembad springen. Wordt helemaal niks meer zo.
De maand is nog jong.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, mikey inhalen ging sowieso niet meer en dotje nu ook niet
Kut spelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, mikey inhalen ging sowieso niet meer en dotje nu ook niet
Ik ben meer een trolbolkerquote:
Waarom mag ik geen makkelijke maand hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer een trolbolkerHij moet niet gaan denken dat hij een makkelijke maand gaat krijgen
goedzoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer een trolbolkerHij moet niet gaan denken dat hij een makkelijke maand gaat krijgen
Hoi engine. Heb je weer wat punten kunnen pakken?quote:
Hoi hoi Sky 😘quote:
kom we slaan m in elkaar vuile amerikaan dat het isquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen makkelijke maand hebben?
Weer onder het verkeerde account gepost mikey?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik al vanaf 2.45 uur gedaan.quote:
Niks noppes nadaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi engine. Heb je weer wat punten kunnen pakken?
[..]
Hoi hoi Sky 😘
Wel een beetje teleurgesteldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi engine. Heb je weer wat punten kunnen pakken?
[..]
Hoi hoi Sky 😘
Landverrader dat het is! Weet wel welk kamp hij had gekozen in de oorlog.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kom we slaan m in elkaar vuile amerikaan dat het is
Ga maar hoor zalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is niet erg geloofwaardig na een post van mijquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga maar hoor zal
Opletten je niet te blokken.
eensquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is niet erg geloofwaardig na een post van mij
Nou nee. Maar hallo mister zero, hows you?quote:
Hiquote:
vrouwen logicaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is niet erg geloofwaardig na een post van mij
is ie alweer gebanned, dat ging snelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hi![]()
Je krijgt nog de groetjes van mario trouwens
Nog steeds geen corona gekregenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou nee. Maar hallo mister zero, hows you?
Ik was het niet vannacht 😘quote:
Jij? In wat?quote:
Was een microban van 15 minutenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is ie alweer gebanned, dat ging snel
Dat je je dekentje van de bank weghaaldequote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was het niet vannacht 😘
[..]
Jij? In wat?
Is dat niks voor jou?quote:
ik zie haar commentaar straks wel in een note verschijnen. Met een kattenplaatje natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij bent wel heel erg seksistisch vanavond, het is maargoed dat nizno niet is langsgekomen
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hi![]()
Je krijgt nog de groetjes van mario trouwens
Dat is nogal laat voor jouquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb straks een conference call van 4 uur, dus ik zal vast nog wel even op fok komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |