Dat maakt niet zo heel veel uit. In een grotere stad kom je met veel meer mensen in contact dan in een kleinere stadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar luister jullie hebben stadten met 50 - 100 000 inwohner, bleiburg heeft 4000
Wij hebben ook kleine steden hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar luister jullie hebben stadten met 50 - 100 000 inwohner, bleiburg heeft 4000
ik geloof betje over 40quote:Op vrijdag 6 maart 2020 04:59 schreef engine het volgende:
[..]
Wij hebben ook kleine steden hoor![]()
Hoeveel mensen met corona in totaal in Oostenrijk dan?
Okay dat valt nog mee.quote:
Lolquote:
Hi Dotquote:
Ik kan beter gewoon met een betonblok in het zwembad springen. Wordt helemaal niks meer zo.quote:
Ja super slecht geslapen helaas.quote:
geilquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon met een betonblok in het zwembad springen. Wordt helemaal niks meer zo.
Nee, mikey inhalen ging sowieso niet meer en dotje nu ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon met een betonblok in het zwembad springen. Wordt helemaal niks meer zo.
De maand is nog jong.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, mikey inhalen ging sowieso niet meer en dotje nu ook niet
Kut spelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, mikey inhalen ging sowieso niet meer en dotje nu ook niet
Ik ben meer een trolbolkerquote:
Waarom mag ik geen makkelijke maand hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer een trolbolkerHij moet niet gaan denken dat hij een makkelijke maand gaat krijgen
goedzoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer een trolbolkerHij moet niet gaan denken dat hij een makkelijke maand gaat krijgen
Hoi engine. Heb je weer wat punten kunnen pakken?quote:
Hoi hoi Sky 😘quote:
kom we slaan m in elkaar vuile amerikaan dat het isquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen makkelijke maand hebben?
Weer onder het verkeerde account gepost mikey?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:05 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen makkelijke maand hebben?
Dat heb ik al vanaf 2.45 uur gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |