Bijna. Was even muziek aan het luisterenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:37 schreef skysherrif het volgende:
volgens mij is devvie gaan slapen of vergaderen
GA EENS WERKENquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
Grapje makker (mocht je toch nog meelezen)
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke idioot heeft je hier ook heen gehaald?
Zoveel gedronken dat je misschien toch een beetje bent vergeten wie je die avond gefuhlt hebt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker ik heb bijna de hele gin tonic weggedronken
dat doe je ook als ik er bij benquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
Kan ik eindelijk zeggen wat voor klootzak het is.
DAT WAS IK!!quote:
dat overkomt jou nooit?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoveel gedronken dat je misschien toch een beetje bent vergeten wie je die avond gefuhlt hebt?
Irritant ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
Kan ik eindelijk zeggen wat voor klootzak het is.
ik heb nur glasje gevoeltquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoveel gedronken dat je misschien toch een beetje bent vergeten wie je die avond gefuhlt hebt?
Ook, eindelijk dat Haagse vuurwerk uit het nieuws verdreven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Patiënt zero daarentegen....
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook, eindelijk dat Haagse vuurwerk uit het nieuws verdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |