Nee, maar waarom dan juist die kop die wel weer heel suggestief is. Aangezien de meeste mensen gewoon de kop lezen zeke rop social media.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo erg anti-sanders was het ook weer niet (ok ik heb het alleen doorgebladerd)
Lijkt er anders wel op met al die kerels in jurkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee. Niet aan gedacht ook. Maar daar vieren ze heul geen carnaval.
Die overleeft het welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:25 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik nog detail zu dat meisje, ik werd haar kennen denk ik zij is 28
mario heeft lopen zoenen met een meisje op een gemaskerd bal en nu blijkt dat ze 28 is en het coronavirus heeft opgelopenquote:
Geilquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
mario heeft lopen zoenen met een meisje op een gemaskerd bal en nu blijkt dat ze 28 is en het coronavirus heeft opgelopen
dat is wel zo jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar waarom dan juist die kop die wel weer heel suggestief is. Aangezien de meeste mensen gewoon de kop lezen zeke rop social media.
Erm. Die Angie die ik ken is er dol op.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:25 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt er anders wel op met al die kerels in jurken![]()
En ik heb een hekel aan carnaval dus prima plek
ja ja, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
mario heeft lopen zoenen met een meisje op een gemaskerd bal en nu blijkt dat ze 28 is en het coronavirus heeft opgelopen
Blijkt maar weer dat een masker totaal nutteloos is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ouwe geile voosbeerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeet
in januar om deze tijd zijn nur we 2 gewezen klopt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan eigenlijk niet lezen wat er op het etiket staat.
Hi poedelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat een masker totaal nutteloos is.
je denkt dat ze het van mario heeft gekregenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat een masker totaal nutteloos is.
Poeh, geen idee. Mijn geheugen heeft dat niet geregistreerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
in januar om deze tijd zijn nur we 2 gewezen klopt?
Hoi schatje.quote:
Werk he.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoi schatje.
WAT BRENGT ONS VANDAAG!?
Zover was ik nog niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
je denkt dat ze het van mario heeft gekregen
Morguh haagsquote:
Dat je nog in de trein durft te stappen.quote:
ja zeker wanneer was we 2 op top 2 tochquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh, geen idee. Mijn geheugen heeft dat niet geregistreerd.
Maar er is vast wel een oelewapper die dat na gaat kijken.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat je nog in de trein durft te stappen.
Uhhhh.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker wanneer was we 2 op top 2 toch
praat geen scheis ik heb haar niet ens berührt in omkrijs van 20 meter nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:28 schreef devzero het volgende:
[..]
je denkt dat ze het van mario heeft gekregen
niemand durft naast hem te gaan zittenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat je nog in de trein durft te stappen.
Ik backspace mijn comment.quote:
Lachen veroorzaakt een vreselijke hoestbui. Bedankt!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
niemand durft naast hem te gaan zitten
Dol op bier ja. Heb daar geen verkleedpartij voor nodig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Erm. Die Angie die ik ken is er dol op.
Maar Oman, beetje 'gezellig' daar? Ben je alweer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |