Eindelijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Jahoor, de eerste challenger die wint
Dat is toch geen reactie op mijn bericht ontzettende debiel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:21 schreef Poepz0r het volgende: [..] Denken dat hier fans zitten van die cuck
![]()
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:43:01Ik droomde afgelopen nacht dat mijn favoriete darter Cadby dit jaar 2 majors zou gaan winnen. Cadby heeft jammer genoeg op dit moment geen tourcard dus deze droom is een bedrog #rtl7darts reageer retweet
GGZ godquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:44 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:43:01Ik droomde afgelopen nacht dat mijn favoriete darter Cadby dit jaar 2 majors zou gaan winnen. Cadby heeft jammer genoeg op dit moment geen tourcard dus deze droom is een bedrog #rtl7darts reageer retweet
wat is dit voor aidsquote:
Vind ik stiekem ook wel grappig na al dat gehype van RTL7 elk jaarquote:
Ik heb het aanstaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Dood topic genot. Maar wel een volle zaal.
@:el-stinho
Ik kijk geen EL.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan.
De Gurney-meltdown gaat weer vrolijk verder.
Ik ook niet. Knap dat die competitie alleen leuk is als je club meespeelt. Dit seizoen meer dan ooit ervaren.quote:
Ik kan nog de tijd herinneren dat de EL leuker was dan CL.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet. Knap dat die competitie alleen leuk is als je club meespeelt. Dit seizoen meer dan ooit ervaren.
Dat waren heerlijke avonden acht jaar terug. Analyse van de mannen van VI, druilerige donderdagavonden, Nederlandse clubs zien aankloten. Estoril v PSV, Valencia v PSV (legendarische topics op dit forum).quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan nog de tijd herinneren dat de EL leuker was dan CL.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
Topicreeks: [EL 08-03] Valencia - PSV
Wat een reeks was dit.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
AFGELOPEN JAJAJAJAJAJA
2-0 WINNEN IN EINDHOVEN EN DAN PSV - TWENTE IN DE KWARTFINALE
XDXDXDXD TROLOLOLOOLLOLOL
Wat een mongool was ik vroeger.quote:
Was dit ook met al die dubbele topics?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
Topicreeks: [EL 08-03] Valencia - PSV
Wat een reeks was dit.
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik las trouwens dat de Plaaggeest is overleden
okquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
Het is 2020, niet meer 2018. Price nu nog uitfluiten.
Wist ik veel dat dit ging komen zeg.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wist ik veel dat dit ging komen zeg.
Cross v Bunting & Van Gerwen v Aspinallquote:
hij gooide een T20 dwars door MvG z'n oor een paar legs eerder. Discussie alles ditdat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom deed Price dit? Gebeurde er iets tijdens wedstrijd?
Van Gandersonquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross v Bunting & Van Gerwen v Aspinall
ETQ3 en 4 gaan toch morgen door, vooralsnog?quote:
Het zal toch niet dat ook het darts wordt afgelast?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ETQ3 en 4 gaan toch morgen door, vooralsnog?
Ooh schakelde pas laat in, zie het nu bij RTL ja...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij gooide een T20 dwars door MvG z'n oor een paar legs eerder. Discussie alles ditdat.
ET2, 3 en 4 zijn al afgelast dus we hebben in principe alleen nog de PC's.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het zal toch niet dat ook het darts wordt afgelast?
Wat blijft er dan nog overWat moeten we die weken doen??
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ga maar weeer slapen. Ondanks dat ik morgen niet vroeg op hoef voor een treinrit van 2 uur (want opgehokt door coronaids). Maar deze en de volgende pot boeien me gewoon geen zak. Okee de volgende eigenlijk wel
Ik dacht al, het is 22:00 geweest. Wanneer gaat Dr_Flash eindelijk slapen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ga maar weeer slapen. Ondanks dat ik morgen niet vroeg op hoef voor een treinrit van 2 uur (want opgehokt door coronaids). Maar deze en de volgende pot boeien me gewoon geen zak. Okee de volgende eigenlijk wel
Ah kijk, mokerdikke tetten in beeld. Prima johquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
Ze hadden wel een filmpje over haar
Is ook geen zak aan die Bunting. Niet gek dat hij geen vast gezicht meer is in de PL. Hij is wel 1 vd meest vriendelijke gasten daar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:09 schreef Coco. het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met die Bunting.
Morgen nog effe werken, daarna ontvlucht ik het landquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen overigens gewoon werken, geen maatregelen tot zover lol. Trage besluitvorming
Morgen vrij genot.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen overigens gewoon werken, geen maatregelen tot zover lol. Trage besluitvorming
Kijk, waar ga je heen? Noord-Italie?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen nog effe werken, daarna ontvlucht ik het land
Ik zat meer aan de VS te denken!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk, waar ga je heen? Noord-Italie?
Dat was ik ook als ik niet ging reizen dus die neem ik voor liefquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:28 schreef Coco. het volgende:
Je bent een idioot als je nu nog gaat reizen.
In België in quarantaine zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was ik ook als ik niet ging reizen dus die neem ik voor lief
Snel terug naar Nederland als je ziek wordtquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de VS te denken!
Maar nee, ik ga naar de altijd veilige keus België
Biertje erbijquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
In België in quarantaine zitten.
Iedere dag patattekes
Danny zit enorm te kloten met de servers laatste dagen jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
Ik word echt mokerwoest van dit trage fok.
Prummeliek, Bundesliga, Ligue 1quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er dit weekend trouwens nog beetje sport ergens?
IJshockey in Rusland playoffs sowieso. Nu gaan kwartfinales beginnen. Turkije is niets afgelast qua sport volgens mij?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er dit weekend trouwens nog beetje sport ergens?
Bundesliga geen toeschouwers.. is niet om aan te gluren. Snap niet dat ze het er niet uitgooien...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prummeliek, Bundesliga, Ligue 1
Al is dat nog niet allemaal definitief
Hmm ja, hele dag PL kijken danquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
IJshockey in Rusland playoffs sowieso. Nu gaan kwartfinales beginnen. Turkije is niets afgelast qua sport volgens mij?
FOK gaat er aan.... geen geld meer, dalende bezoekers. We zijn doomed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny zit enorm te kloten met de servers laatste dagen ja
Oh, da's kut jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bundesliga geen toeschouwers.. is niet om aan te gluren. Snap niet dat ze het er niet uitgooien...
Het was een drukte van jewelste in COR afgelopen dagen, dat moet genoeg inkomsten hebben opgeleverd voor eventjesquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
FOK gaat er aan.... geen geld meer, dalende bezoekers. We zijn doomed.
Echt een vreselijk subforum. Daar maak je reclame mee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een drukte van jewelste in COR afgelopen dagen, dat moet genoeg inkomsten hebben opgeleverd voor eventjes
We wachten op een kleine wederopstanding van hem. In ieder geval beetje in buurt van z'n niveau toen...quote:
Zag je hoeveel tijd hij wel niet nam om eindelijk te gaan staan en die matchdart te gooien? Bizar... Hij zet altijd wel een stapje achteruit, want blijkbaar helpt hem dat (?) maar dit was wel heel erg. Wat een nerveus gedoequote:
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:06:55🎯 ANNOUNCEMENT 🎯
The Premier League nights @rotterdamahoy have been rescheduled for September 9-10 2020.
▶️ Full story: https://t.co/hwYhwYapSn https://t.co/lGHDYO0Kaz reageer retweet
Watquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:07 schreef Pino112 het volgende:
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:06:55🎯 ANNOUNCEMENT 🎯
The Premier League nights @:rotterdamahoy have been rescheduled for September 9-10 2020.
▶️ Full story: https://t.co/hwYhwYapSn https://t.co/lGHDYO0Kaz reageer retweet
Jankenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
September..ik wil gewoon na mei van die fucking Premier League af zijn. Na 12 rondjes heb je t echt wel gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:41 schreef Szura het volgende:
136/139Enigszins apart misschien dat Shepherd nooit in de Premier League gespeeld heeft inderdaad. Heeft toch een WK finale bij de PDC gehaald in 2008 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:OfficialPDC twitterde op donderdag 09-04-2020 om 11:02:36🎯 ANNOUNCEMENT 🎯
The three May dates for the @unibet Premier League have been postponed, with further rescheduled dates for Belfast and Sheffield now confirmed.
▶ Full story: https://t.co/ecX9B408Jt https://t.co/8nHDXRIVxu reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:28 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk is FOK vanavond weer gemaakt, anders ga ik dit niet kijken. Geen doorkomen aan.
Stijn vindt toernooien die niet voor de OoM meetellen niet leuk dus daar gaat de activiteit.quote:
Cross en Price waren ook om te janken. Gaat nog spannend worden onderin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jezus, al bijna klaar. Hoe laat zijn we begonnen
Smith - Gando wat een gemiddeldes
Dobey - GurneyAids zeg
Dikke pad met dubbele onderkin Vinny
quote:Glen Durrant gaat alles op alles zetten om het duel tegen Michael van Gerwen woensdagavond te winnen. De Engelsman put motivatie uit het respectloze gedrag van de Nederlander sinds zijn overstap van de BDO naar de PDC.
"Het toont weinig respect. We zijn daarom ook geen beste vrienden. We oefenen nooit samen, we zeggen nooit 'hallo' tegen elkaar. Dat doet hij overigens wel tegen mijn vrouw!", zegt Durrant in gesprek met Tungsten Tales. "Hij is de beste speler van de wereld, maar ik wil hem heel erg graag verslaan."
Durrant stapte begin 2018 over van de BDO naar de PDC en heeft zich in anderhalf jaar in de top 16 gespeeld. De Engelsman staat momenteel op de tweede plek in de Premier League, maar heeft evenveel punten als koploper Van Gerwen (10).
Van Gerwen liet eerder weten Durrant een saaie speler te vinden. "Hij is een geweldige darter, maar wel een saaie. Hij haalt energie uit je lichaam. Het is heel moeilijk om tegen hem te spelen, want hij is een beetje een sluipmoordenaar. Je moet je beste spel spelen om hem te kunnen verslaan", reageerde Van Gerwen na afloop van zijn duel dinsdagavond tegen Rob Cross.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)toont-weinig-respect
Zwaantjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Gary Anderson – Gerwyn Price
Nathan Aspinall – Daryl Gurney
Michael Smith – Rob Cross
Michael van Gerwen – Glen Durrant
Peter Wright – Jeffrey de Zwaan
Leuke potjes vanavond.![]()
Ik denk niet dat we Zwaan iedere week zien spelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn toch potjes die er elke week weer zijn
Aspinall-Gurney spelen hun eerste TV-ontmoeting tegen elkaar, Durrant-vGerwen hun tweede. Valt wel mee dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn toch potjes die er elke week weer zijn
Gaat ook gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk maakt Duzza heel saai MVG af.
8 is voldoendequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe volgend jaar maar geen challengers meer en gewoon 10 deelnemers.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
Gando heeft weer wat van Unicorn aangesmeerd gekregen?
quote:ANDERSON TEVREDEN MET AANPASSING NA STERKE PARTIJ TEGEN SMITH: ‘BEN HIER HEEL ERG BLIJ MEE’
Gary Anderson maakte dinsdagavond veel indruk met 7-3 overwinning op Michael Smith dankzij een gemiddelde van bijna 110.
De Schot wierp onder meer drie 12-darters en een 11-darter. Na afloop was er dan ook veel tevredenheid bij Anderson, die in Milton Keynes aantrad met een nieuw setje pijlen.
”Dit was een erg goede start. Zeker als je het vergelijkt met mijn vorm op de World Matchplay ging dit veel beter”, sprak de tweevoudig wereldkampioen tegen de aanwezige pers.
De progressie was volgens hem vooral te wijten aan zijn nieuwe materiaal. ”Ik heb eerder met dit design gespeeld. Het voelde goed. De pijlen met de gladde barrels glipten uit mijn hand. Deze nieuwe pijlen kan ik beter op dezelfde plek vasthouden”, zo legde Anderson uit.
10 is prima, degradatie voegt een leuk element toe aan het systeem en halverwege blijven toch de beste acht over. Op die manier kan je ook makkelijker spelers laten debuteren.quote:
degradatie voegt geen kut toe als er geen Toto Divisie / Sjempjunship is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
10 is prima, degradatie voegt een leuk element toe aan het systeem en halverwege blijven toch de beste acht over. Op die manier kan je ook makkelijker spelers laten debuteren.
Jawel, spanning aan het midden van de league en ook onderin, en daarnaast: als een speler totaal niet in vorm is en nauwelijks wint wordt het in ieder geval afgestraft zodat we er niet iedere week er naar hoeven te kijken. Op die manier is het ook wat makkelijker om te experimenteren met deelnemers. Dit jaar was Durrant bijvoorbeeld de negende deelnemer, en precies hij staat bovenaan, terwijl waarschijnlijk Cross er nu uit gaat omdat ie niks raak weet te gooien. Das alleen maar goed voor het niveau.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
degradatie voegt geen kut toe als er geen Toto Divisie / Sjempjunship is.
Sommige mensen vinden de prumjur liek wel leuk en het is goed voor de PDC-kassa om andere toernooien te kunnen organiseren. Jij hoeft het niet te kijken maar je hoeft ook niet te zeuren dat het bestaat.quote:
Je bent ervoor om dit forum op te doeken? Of hoe kijk je tegen het geven van meningen aan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden de prumjur liek wel leuk en het is goed voor de PDC-kassa om andere toernooien te kunnen organiseren. Jij hoeft het niet te kijken maar je hoeft ook niet te zeuren dat het bestaat.
Niet geheel oneens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je bent ervoor om dit forum op te doeken? Of hoe kijk je tegen het geven van meningen aan?
Maar toegegeven: er kijken toch nog net wat meer mensen naar dan naar The A-Team, inderdaad.
Gezien de animo in dit topic, de aandacht in en om de dartswereld en de interesse van het publiek ben ik kennelijk niet de enige die er zo over denkt. Ik zou niet weten waarom dat geen fatsoenlijke bijdrage is over de toekomst van het meest onzinnige toernooi op de dartkalender (inclusief die van de BDO en de WDF, waarbij WK's van die bonden ook een hele andere achtergrond hebben dan dit gedrocht). Ook al gaat de Premier League op korte termijn niet verdwijnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet geheel oneens.
Je hebt mij terecht een keer op de vingers getikt in het BDO-topic voor hetzelfde dus dan komt het een beetje hypocriet over als je in het PL-topic gaat zeuren. Het feit dat je een mening hebt betekent niet dat je een fatsoenlijke bijdrage levert. Ik ben (bijna) altijd in voor een discussie over het nut van de Prumjur Liek en ik zal het nog met je eens zijn ook op veel punten maar dit gedoe tussendoor hoeft niet joh
Vergeet niet dat jij en Stijn sowieso wel vaak bij kleinere toernooien de reden zijn dat die topics actief blijvenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gezien de animo in dit topic, de aandacht in en om de dartswereld en de interesse van het publiek ben ik kennelijk niet de enige die er zo over denkt. Ik zou niet weten waarom dat geen fatsoenlijke bijdrage is over de toekomst van het meest onzinnige toernooi op de dartkalender (inclusief die van de BDO en de WDF, waarbij WK's van die bonden ook een hele andere achtergrond hebben dan dit gedrocht). Ook al gaat de Premier League op korte termijn niet verdwijnen.
vGerwenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:18 schreef TjjWester het volgende:
Is de pl ooit door een debutant gewonnen??
Ja de ET vind ik ook leuker dan de Premier League, zoals je zegt meer charme en er staat ook best veel op het spel. Alhoewel het publiek daar ook idioot kan zijn, ik kan mij een vGerwen-White herinneren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind persoonlijk de Premier League het minst interessante toernooi op de kalender (even afgezien van de situatie nu). Het is week in week uit dezelfde koppen zien (sinds vorig jaar zit er dan 1 andere bij, dat is al heel wat) en buitensporig veel publiek dat buitensporig veel lawaai maakt.
Ik vind de kleinere toernooien, bijvoorbeeld de Eurotours veel leuker. Je ziet compleet andere spelers, het publiek is rustiger, misschien het niveau wat lager, maar het heeft veel meer charme dan zo'n commerciëel massaproduct als de Premier League.
De winnaar van editie 1, dat lijkt me nogal wiedesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:18 schreef TjjWester het volgende:
Is de pl ooit door een debutant gewonnen??
Snel beginnen dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De beste man is twee weken jonger dan ik.
En toch minimaal vier keer vaker seks gehad dan jijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De beste man is twee weken jonger dan ik.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch minimaal vier keer vaker seks gehad dan jij
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Shit, @Anneloos is inderdaad mijn kloon, betraptquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die opblaasmond van die pop en die handen deden het weer goed vanochtend!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Shit, @:anneloos is inderdaad mijn kloon, betrapt
Dit is toch niet meer de dominante vGerwen van vroeger of wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:38 schreef Coco. het volgende:
Is dit het definitieve einde tijdperk Gerwen?
Nee, maar niemand neemt dit toernooi serieus.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer de dominante vGerwen van vroeger of wel?
Coronakilosquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
jammer
Wattimena is echt nog smerigdikker geworden afgelopen maand
Als straf voor deze opmerking moet je mee kijken naar Sanders last dance en specifiek het Jort/Oma Wouke/Gerdi-item.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |