Bedankt Hans.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ga maar weeer slapen. Ondanks dat ik morgen niet vroeg op hoef voor een treinrit van 2 uur (want opgehokt door coronaids). Maar deze en de volgende pot boeien me gewoon geen zak. Okee de volgende eigenlijk wel
Ik dacht al, het is 22:00 geweest. Wanneer gaat Dr_Flash eindelijk slapen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ga maar weeer slapen. Ondanks dat ik morgen niet vroeg op hoef voor een treinrit van 2 uur (want opgehokt door coronaids). Maar deze en de volgende pot boeien me gewoon geen zak. Okee de volgende eigenlijk wel
Ah kijk, mokerdikke tetten in beeld. Prima johquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
Ze hadden wel een filmpje over haar
Is ook geen zak aan die Bunting. Niet gek dat hij geen vast gezicht meer is in de PL. Hij is wel 1 vd meest vriendelijke gasten daar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:09 schreef Coco. het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met die Bunting.
Morgen nog effe werken, daarna ontvlucht ik het landquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen overigens gewoon werken, geen maatregelen tot zover lol. Trage besluitvorming
Morgen vrij genot.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen overigens gewoon werken, geen maatregelen tot zover lol. Trage besluitvorming
Kijk, waar ga je heen? Noord-Italie?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen nog effe werken, daarna ontvlucht ik het land
Ik zat meer aan de VS te denken!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk, waar ga je heen? Noord-Italie?
Dat was ik ook als ik niet ging reizen dus die neem ik voor liefquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:28 schreef Coco. het volgende:
Je bent een idioot als je nu nog gaat reizen.
In België in quarantaine zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was ik ook als ik niet ging reizen dus die neem ik voor lief
Snel terug naar Nederland als je ziek wordtquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de VS te denken!
Maar nee, ik ga naar de altijd veilige keus België
Biertje erbijquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
In België in quarantaine zitten.
Iedere dag patattekes
Danny zit enorm te kloten met de servers laatste dagen jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
Ik word echt mokerwoest van dit trage fok.
Prummeliek, Bundesliga, Ligue 1quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er dit weekend trouwens nog beetje sport ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |