Bedankt Hans.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ga maar weeer slapen. Ondanks dat ik morgen niet vroeg op hoef voor een treinrit van 2 uur (want opgehokt door coronaids). Maar deze en de volgende pot boeien me gewoon geen zak. Okee de volgende eigenlijk wel
Ik dacht al, het is 22:00 geweest. Wanneer gaat Dr_Flash eindelijk slapen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ga maar weeer slapen. Ondanks dat ik morgen niet vroeg op hoef voor een treinrit van 2 uur (want opgehokt door coronaids). Maar deze en de volgende pot boeien me gewoon geen zak. Okee de volgende eigenlijk wel
Ah kijk, mokerdikke tetten in beeld. Prima johquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
Ze hadden wel een filmpje over haar
Is ook geen zak aan die Bunting. Niet gek dat hij geen vast gezicht meer is in de PL. Hij is wel 1 vd meest vriendelijke gasten daar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:09 schreef Coco. het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met die Bunting.
Morgen nog effe werken, daarna ontvlucht ik het landquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen overigens gewoon werken, geen maatregelen tot zover lol. Trage besluitvorming
Morgen vrij genot.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen overigens gewoon werken, geen maatregelen tot zover lol. Trage besluitvorming
Kijk, waar ga je heen? Noord-Italie?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen nog effe werken, daarna ontvlucht ik het land
Ik zat meer aan de VS te denken!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk, waar ga je heen? Noord-Italie?
Dat was ik ook als ik niet ging reizen dus die neem ik voor liefquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:28 schreef Coco. het volgende:
Je bent een idioot als je nu nog gaat reizen.
In België in quarantaine zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was ik ook als ik niet ging reizen dus die neem ik voor lief
Snel terug naar Nederland als je ziek wordtquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de VS te denken!
Maar nee, ik ga naar de altijd veilige keus België
Biertje erbijquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
In België in quarantaine zitten.
Iedere dag patattekes
Danny zit enorm te kloten met de servers laatste dagen jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
Ik word echt mokerwoest van dit trage fok.
Prummeliek, Bundesliga, Ligue 1quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er dit weekend trouwens nog beetje sport ergens?
IJshockey in Rusland playoffs sowieso. Nu gaan kwartfinales beginnen. Turkije is niets afgelast qua sport volgens mij?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er dit weekend trouwens nog beetje sport ergens?
Bundesliga geen toeschouwers.. is niet om aan te gluren. Snap niet dat ze het er niet uitgooien...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prummeliek, Bundesliga, Ligue 1
Al is dat nog niet allemaal definitief
Hmm ja, hele dag PL kijken danquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
IJshockey in Rusland playoffs sowieso. Nu gaan kwartfinales beginnen. Turkije is niets afgelast qua sport volgens mij?
FOK gaat er aan.... geen geld meer, dalende bezoekers. We zijn doomed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny zit enorm te kloten met de servers laatste dagen ja
Oh, da's kut jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bundesliga geen toeschouwers.. is niet om aan te gluren. Snap niet dat ze het er niet uitgooien...
Het was een drukte van jewelste in COR afgelopen dagen, dat moet genoeg inkomsten hebben opgeleverd voor eventjesquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
FOK gaat er aan.... geen geld meer, dalende bezoekers. We zijn doomed.
Echt een vreselijk subforum. Daar maak je reclame mee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een drukte van jewelste in COR afgelopen dagen, dat moet genoeg inkomsten hebben opgeleverd voor eventjes
We wachten op een kleine wederopstanding van hem. In ieder geval beetje in buurt van z'n niveau toen...quote:
Zag je hoeveel tijd hij wel niet nam om eindelijk te gaan staan en die matchdart te gooien? Bizar... Hij zet altijd wel een stapje achteruit, want blijkbaar helpt hem dat (?) maar dit was wel heel erg. Wat een nerveus gedoequote:
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:06:55🎯 ANNOUNCEMENT 🎯
The Premier League nights @rotterdamahoy have been rescheduled for September 9-10 2020.
▶️ Full story: https://t.co/hwYhwYapSn https://t.co/lGHDYO0Kaz reageer retweet
Watquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:07 schreef Pino112 het volgende:
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:06:55🎯 ANNOUNCEMENT 🎯
The Premier League nights @:rotterdamahoy have been rescheduled for September 9-10 2020.
▶️ Full story: https://t.co/hwYhwYapSn https://t.co/lGHDYO0Kaz reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |