Vergeet niet dat jij en Stijn sowieso wel vaak bij kleinere toernooien de reden zijn dat die topics actief blijvenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gezien de animo in dit topic, de aandacht in en om de dartswereld en de interesse van het publiek ben ik kennelijk niet de enige die er zo over denkt. Ik zou niet weten waarom dat geen fatsoenlijke bijdrage is over de toekomst van het meest onzinnige toernooi op de dartkalender (inclusief die van de BDO en de WDF, waarbij WK's van die bonden ook een hele andere achtergrond hebben dan dit gedrocht). Ook al gaat de Premier League op korte termijn niet verdwijnen.
vGerwenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:18 schreef TjjWester het volgende:
Is de pl ooit door een debutant gewonnen??
Ja de ET vind ik ook leuker dan de Premier League, zoals je zegt meer charme en er staat ook best veel op het spel. Alhoewel het publiek daar ook idioot kan zijn, ik kan mij een vGerwen-White herinneren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind persoonlijk de Premier League het minst interessante toernooi op de kalender (even afgezien van de situatie nu). Het is week in week uit dezelfde koppen zien (sinds vorig jaar zit er dan 1 andere bij, dat is al heel wat) en buitensporig veel publiek dat buitensporig veel lawaai maakt.
Ik vind de kleinere toernooien, bijvoorbeeld de Eurotours veel leuker. Je ziet compleet andere spelers, het publiek is rustiger, misschien het niveau wat lager, maar het heeft veel meer charme dan zo'n commerciëel massaproduct als de Premier League.
De winnaar van editie 1, dat lijkt me nogal wiedesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:18 schreef TjjWester het volgende:
Is de pl ooit door een debutant gewonnen??
Snel beginnen dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De beste man is twee weken jonger dan ik.
En toch minimaal vier keer vaker seks gehad dan jijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De beste man is twee weken jonger dan ik.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch minimaal vier keer vaker seks gehad dan jij
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Shit, @Anneloos is inderdaad mijn kloon, betraptquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die opblaasmond van die pop en die handen deden het weer goed vanochtend!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Shit, @:anneloos is inderdaad mijn kloon, betrapt
Dit is toch niet meer de dominante vGerwen van vroeger of wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:38 schreef Coco. het volgende:
Is dit het definitieve einde tijdperk Gerwen?
Nee, maar niemand neemt dit toernooi serieus.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer de dominante vGerwen van vroeger of wel?
Coronakilosquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
jammer
Wattimena is echt nog smerigdikker geworden afgelopen maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |