quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk maakt Duzza heel saai MVG af.
8 is voldoendequote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe volgend jaar maar geen challengers meer en gewoon 10 deelnemers.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
Gando heeft weer wat van Unicorn aangesmeerd gekregen?
quote:ANDERSON TEVREDEN MET AANPASSING NA STERKE PARTIJ TEGEN SMITH: ‘BEN HIER HEEL ERG BLIJ MEE’
Gary Anderson maakte dinsdagavond veel indruk met 7-3 overwinning op Michael Smith dankzij een gemiddelde van bijna 110.
De Schot wierp onder meer drie 12-darters en een 11-darter. Na afloop was er dan ook veel tevredenheid bij Anderson, die in Milton Keynes aantrad met een nieuw setje pijlen.
”Dit was een erg goede start. Zeker als je het vergelijkt met mijn vorm op de World Matchplay ging dit veel beter”, sprak de tweevoudig wereldkampioen tegen de aanwezige pers.
De progressie was volgens hem vooral te wijten aan zijn nieuwe materiaal. ”Ik heb eerder met dit design gespeeld. Het voelde goed. De pijlen met de gladde barrels glipten uit mijn hand. Deze nieuwe pijlen kan ik beter op dezelfde plek vasthouden”, zo legde Anderson uit.
10 is prima, degradatie voegt een leuk element toe aan het systeem en halverwege blijven toch de beste acht over. Op die manier kan je ook makkelijker spelers laten debuteren.quote:
degradatie voegt geen kut toe als er geen Toto Divisie / Sjempjunship is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
10 is prima, degradatie voegt een leuk element toe aan het systeem en halverwege blijven toch de beste acht over. Op die manier kan je ook makkelijker spelers laten debuteren.
Jawel, spanning aan het midden van de league en ook onderin, en daarnaast: als een speler totaal niet in vorm is en nauwelijks wint wordt het in ieder geval afgestraft zodat we er niet iedere week er naar hoeven te kijken. Op die manier is het ook wat makkelijker om te experimenteren met deelnemers. Dit jaar was Durrant bijvoorbeeld de negende deelnemer, en precies hij staat bovenaan, terwijl waarschijnlijk Cross er nu uit gaat omdat ie niks raak weet te gooien. Das alleen maar goed voor het niveau.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
degradatie voegt geen kut toe als er geen Toto Divisie / Sjempjunship is.
Sommige mensen vinden de prumjur liek wel leuk en het is goed voor de PDC-kassa om andere toernooien te kunnen organiseren. Jij hoeft het niet te kijken maar je hoeft ook niet te zeuren dat het bestaat.quote:
Je bent ervoor om dit forum op te doeken? Of hoe kijk je tegen het geven van meningen aan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden de prumjur liek wel leuk en het is goed voor de PDC-kassa om andere toernooien te kunnen organiseren. Jij hoeft het niet te kijken maar je hoeft ook niet te zeuren dat het bestaat.
Niet geheel oneens.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je bent ervoor om dit forum op te doeken? Of hoe kijk je tegen het geven van meningen aan?
Maar toegegeven: er kijken toch nog net wat meer mensen naar dan naar The A-Team, inderdaad.
Gezien de animo in dit topic, de aandacht in en om de dartswereld en de interesse van het publiek ben ik kennelijk niet de enige die er zo over denkt. Ik zou niet weten waarom dat geen fatsoenlijke bijdrage is over de toekomst van het meest onzinnige toernooi op de dartkalender (inclusief die van de BDO en de WDF, waarbij WK's van die bonden ook een hele andere achtergrond hebben dan dit gedrocht). Ook al gaat de Premier League op korte termijn niet verdwijnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet geheel oneens.
Je hebt mij terecht een keer op de vingers getikt in het BDO-topic voor hetzelfde dus dan komt het een beetje hypocriet over als je in het PL-topic gaat zeuren. Het feit dat je een mening hebt betekent niet dat je een fatsoenlijke bijdrage levert. Ik ben (bijna) altijd in voor een discussie over het nut van de Prumjur Liek en ik zal het nog met je eens zijn ook op veel punten maar dit gedoe tussendoor hoeft niet joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |