Eindelijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Jahoor, de eerste challenger die wint
Dat is toch geen reactie op mijn bericht ontzettende debiel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:21 schreef Poepz0r het volgende: [..] Denken dat hier fans zitten van die cuck
![]()
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:43:01Ik droomde afgelopen nacht dat mijn favoriete darter Cadby dit jaar 2 majors zou gaan winnen. Cadby heeft jammer genoeg op dit moment geen tourcard dus deze droom is een bedrog #rtl7darts reageer retweet
GGZ godquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:44 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:43:01Ik droomde afgelopen nacht dat mijn favoriete darter Cadby dit jaar 2 majors zou gaan winnen. Cadby heeft jammer genoeg op dit moment geen tourcard dus deze droom is een bedrog #rtl7darts reageer retweet
wat is dit voor aidsquote:
Vind ik stiekem ook wel grappig na al dat gehype van RTL7 elk jaarquote:
Ik heb het aanstaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Dood topic genot. Maar wel een volle zaal.
@:el-stinho
Ik kijk geen EL.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het aanstaan.
De Gurney-meltdown gaat weer vrolijk verder.
Ik ook niet. Knap dat die competitie alleen leuk is als je club meespeelt. Dit seizoen meer dan ooit ervaren.quote:
Ik kan nog de tijd herinneren dat de EL leuker was dan CL.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet. Knap dat die competitie alleen leuk is als je club meespeelt. Dit seizoen meer dan ooit ervaren.
Dat waren heerlijke avonden acht jaar terug. Analyse van de mannen van VI, druilerige donderdagavonden, Nederlandse clubs zien aankloten. Estoril v PSV, Valencia v PSV (legendarische topics op dit forum).quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan nog de tijd herinneren dat de EL leuker was dan CL.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
Topicreeks: [EL 08-03] Valencia - PSV
Wat een reeks was dit.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
AFGELOPEN JAJAJAJAJAJA
2-0 WINNEN IN EINDHOVEN EN DAN PSV - TWENTE IN DE KWARTFINALE
XDXDXDXD TROLOLOLOOLLOLOL
Wat een mongool was ik vroeger.quote:
Was dit ook met al die dubbele topics?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
Topicreeks: [EL 08-03] Valencia - PSV
Wat een reeks was dit.
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik las trouwens dat de Plaaggeest is overleden
okquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
Het is 2020, niet meer 2018. Price nu nog uitfluiten.
Wist ik veel dat dit ging komen zeg.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wist ik veel dat dit ging komen zeg.
Cross v Bunting & Van Gerwen v Aspinallquote:
hij gooide een T20 dwars door MvG z'n oor een paar legs eerder. Discussie alles ditdat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom deed Price dit? Gebeurde er iets tijdens wedstrijd?
Van Gandersonquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross v Bunting & Van Gerwen v Aspinall
ETQ3 en 4 gaan toch morgen door, vooralsnog?quote:
Het zal toch niet dat ook het darts wordt afgelast?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ETQ3 en 4 gaan toch morgen door, vooralsnog?
Ooh schakelde pas laat in, zie het nu bij RTL ja...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij gooide een T20 dwars door MvG z'n oor een paar legs eerder. Discussie alles ditdat.
ET2, 3 en 4 zijn al afgelast dus we hebben in principe alleen nog de PC's.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het zal toch niet dat ook het darts wordt afgelast?
Wat blijft er dan nog overWat moeten we die weken doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |