Mooi man. Moeten ze veel vaker doen. Binnen 5 competitieronden is het afgelopen met dat vasthouden in de 16quote:
Wedden dat het dan zo is afgelopen? Dat denkt @GGMM ook!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze een beetje consewuent zijn heb je zo 10 pingels per wedstrijd.
En terecht. Blijf maar van elkaar afquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze een beetje consequent zijn heb je zo 10 pingels per wedstrijd.
inzaghi-achtigquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Die Bozenik is echt zo'n spits die ik altijd al een keer bij Feyenoord had willen zien
Eentje die wel kan scoren?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Die Bozenik is echt zo'n spits die ik altijd al een keer bij Feyenoord had willen zien
Hij scoort wat makkelijker dan onze man van glas lijkt hetquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Echt z'n gozer die je 80 minuten niet ziet in een wedstrijd maar toch altijd wel een paar grote kansen krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Zo profileert hij zich in zijn eerste wedstrijden wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt z'n gozer die je 80 minuten niet ziet in een wedstrijd maar toch altijd wel een paar grote kansen krijgt.
Mooi man
Loopt niet (meer) 1 op 1, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo profileert hij zich in zijn eerste wedstrijden wel.
Kan er geen kut van, scoort welquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Tegen NAC, PEC en Fortuna. Maar goed, dat soort teams hebben we nou eenmaal in NL.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan er geen kut van, scoort wel
Dit is zijn 3e wedstrijd in de basis en dit was ook zijn 3e doelpunt. Maar als je invalbeurten meetelt loopt hij niet 1 op 1 nee.quote:
I wishquote:
Als Feyenoorder gun ik de gehele Ajax-selectie het coronavirus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Ik als Ajacied gun jullie de beker en het kampioenschap.
Zo dan!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als Feyenoorder gun ik de gehele Ajax-selectie het coronavirus.
Drie stafleden Ajax uit voorzorg thuis vanwege coronavirusquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als Feyenoorder gun ik de gehele Ajax-selectie het coronavirus.
Messi is passéquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Schitterend doelpunt zeg. Zelfs Messi zit met zijn broekje uit
Had gekund als we van PSV hadden gewonnen en dan ook winnen van AZ en Ajax. Dat eerste lukte al niet..en 6 punten met nog 10 wedstrijden is gewoon teveelquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werd net ook over gemijmerd bij Rijnmond...
Mensen die daar in geloven
nee johquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Ik zou Johnston wel eens willen zien voor Senesi.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Drie stafleden Ajax uit voorzorg thuis vanwege coronavirus
Fer, Senessi en Berghuis schijnen op scherp te staan. Gewoon alle 3 wisselen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Fer had last toch? Tijd voor Ozzie en Orrie.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:33 schreef Generationalpha het volgende:
Stelling: Berghuis is de beste buitenspeler van Feyenoord sinds de jaren 70.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Die kans had Jorgensen niet gemaakt.
Volgens mij wel, maar goed... Ik heb dan ook geen verstand van voetbal.quote:
Nee sowieso niet 😂quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Die kans had Jorgensen niet gemaakt.
Hij scoorde een belangrijke tegen Fortuna..zo heeft iedere nietsnut zijn functie in dit universumquote:
liever wel, wat een drama was die man zegquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jaap Stam stond hier aan de basis van. Laten we dat niet vergeten.
Nee.. 7-0 hebben we ooit gewonnen.. misschien nog wel hoger van amateurclubs.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:33 schreef RvLaak het volgende:
grootse bekeroverwinning Feyenoord ooit?
Wel in een halve finale gok ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:33 schreef RvLaak het volgende:
grootse bekeroverwinning Feyenoord ooit?
En hij wint nooit van Feyenoordquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:40 schreef RamboDirk het volgende:
Leuke affiche Utrecht-Feijenoord. Mij benieuwen, normaal gesproken wint v/d Brom nooit een beker.
DONEDEAL.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit mag écht niet misgaan.
Toch?
MIJN FEYENOORD.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:04:24❤️ | Hattrick-held Steven Berghuis schenkt zijn shirt aan deze jonge fan. Onbetaalbaar! #feynachttps://t.co/7GmOAzkvXZ https://t.co/3e29a1ACwq reageer retweet
DIT IS HET MOMENTOOO.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:19 schreef Zipportal het volgende:
MIJN FEYENOORD.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:04:24❤️ | Hattrick-held Steven Berghuis schenkt zijn shirt aan deze jonge fan. Onbetaalbaar! #feynachttps://t.co/7GmOAzkvXZ https://t.co/3e29a1ACwq reageer retweet
Net thuis.quote:
Het sloeg echt helemaal nergens op bij de poorten. Nog nooit zo fucking lang in de rij gestaan waardoor ik nu (voor het eerst ooit) te laat was.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net thuis.
@:Caland droop letterlijk in de 72e minuut al af en ik vond het 10 minuten voor tijd ook wel welletjes. Redelijke wanvertoning aan de poorten, hebben geloof ik 40-45 minuten erover gedaan om binnen te komen in de stromende regen. Diverse mensen werden weggestuurd omdat hun barcode onleesbaar was geworden doordat ze bij de kassa te onder het raampje doormoeten en daar een plas water in lag. Kwam er zelf ook eerst niet in door die reden.
Ja wtf was er aan de hand? Wij kwamen nog wel na twintig minuten wachten net voor de wedstrijd binnen (de persoon voor ons werd wel weggestuurd met een te nat kaartje, enorm lullig) maar tot de 25e minuut kwamen nog massa’s mensen binnenstromen, ging echt nergens over. Hoe de fuck is het nog mogelijk dat Feyenoord zo’n stroef systeem heeft. Ook uberhaupt dat je nog je kaartje moet uitprinten ipv dat je het digitaal kan laten scannen. Het is niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:27 schreef fetX het volgende:
Lekker potje zeg. Wat is die Bozenik een vreemde spits. Kan eigenlijk niet goed voetballen, maar wel heel gevaarlijk. Senesi is een god en Fer speelt inmiddels ook echt uitstekend (ja, het was maar NAC).
Maar GODVERDOMME! Ik stond vanaf 2010 tot 2055 in de rij. WTF ging er mis?
Z. Kon Caland door het glas zien weglopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het sloeg echt helemaal nergens op bij de poorten. Nog nooit zo fucking lang in de rij gestaan waardoor ik nu (voor het eerst ooit) te laat was.
Welk vak zat je?zelfde vak als @:caland ?
Ik was gewoon pas net na de 1e pingel binnen. Nog nooit meegemaakt. Echt bizar ook inderdaad dat je in de Kuip niet het kaartje vanaf je telefoon kunt laten scannenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wtf was er aan de hand? Wij kwamen nog wel na twintig minuten wachten net voor de wedstrijd binnen (de persoon voor ons werd wel weggestuurd met een te nat kaartje, enorm lullig) maar tot de 25e minuut kwamen nog massa’s mensen binnenstromen, ging echt nergens over. Hoe de fuck is het nog mogelijk dat Feyenoord zo’n stroef systeem heeft. Ook uberhaupt dat je nog je kaartje moet uitprinten ipv dat je het digitaal kan laten scannen. Het is niet meer van deze tijd.
Enige smet op een gewoon heerlijke avond
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Z. Kon Caland door het glas zien weglopen.
Jaaa weer loten om kaartjes te krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:52 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ben voor de wedstrijd altijd bij de Beren te vinden maat. In ieder geval: op naar de finale
Ik ook nog nooit ingeloot. Godverdomme.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaaa weer loten om kaartjes te krijgen
Driemaal is scheepsrecht.
slecht nieuws: door coronaaids wordt de bekerfinale uitgesteld of zonder publiek gespeeldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon lekker in het legioenzaaltje de wedstrijd afgekeken. Was ook precies op tijd binnen. Geel gaat altijd wat sneller dan Z/lange zijdequote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Z. Kon Caland door het glas zien weglopen.
Drie keer ingeloot, dus ga nu pech hebben. Maar ken gelukkig een aantal KNVB scheidsrechters die niet gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Die kan wel wat als linksbuiten, getuige z'n goal.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:51 schreef Generationalpha het volgende:
Die Haps is toch ook wel een wereldgozer hoor.Echt zonde dat hij zo weinig gespeeld heeft de laatste paar jaar want als hij speelt is het vrijwel altijd goed.
Ik haal er even een expert bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:51 schreef Generationalpha het volgende:
Die Haps is toch ook wel een wereldgozer hoor.Echt zonde dat hij zo weinig gespeeld heeft de laatste paar jaar want als hij speelt is het vrijwel altijd goed.
Hapsmannetje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij.
@:wereldgozer
Haps heeft een prima schot.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die kan wel wat als linksbuiten, getuige z'n goal.
Ik heb het idee 1 op de 2 kaarten met heel veel moeite gescand kon worden, waardoor het zo lang duurde. Dat meisje in het hokje was ook helemaal aan het flippen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wtf was er aan de hand? Wij kwamen nog wel na twintig minuten wachten net voor de wedstrijd binnen (de persoon voor ons werd wel weggestuurd met een te nat kaartje, enorm lullig) maar tot de 25e minuut kwamen nog massa’s mensen binnenstromen, ging echt nergens over. Hoe de fuck is het nog mogelijk dat Feyenoord zo’n stroef systeem heeft. Ook uberhaupt dat je nog je kaartje moet uitprinten ipv dat je het digitaal kan laten scannen. Het is niet meer van deze tijd.
Enige smet op een gewoon heerlijke avond
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:29 schreef H.FR het volgende:
Heeft iemand een gifje van Hyballe die na de 5-0 gefrustreerd op de grond slaat? Onbetaalbaaren toch had ik het ook wel met hem te doen.
Sjon die huiltquote:Van den Brom wil neutrale locatie voor bekerfinale
John van den Brom is van mening dat wanneer Feyenoord in de finale staan de wedstrijd niet in De Kuip gespeeld mag worden. De club heeft dan te veel thuisvoordeel, vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad.
''Dat zou toch eerlijk zijn? Op deze manier kan het toch eigenlijk niet?'', vraagt Van den Brom zich af. ''Omdat het ooit zo bepaald is, blijven we ons eraan vasthouden. Maar wat denk je van de belangen? Die zijn enorm. Daar moeten bestuurders, de mensen die erover beslissen, eens naar kijken.''
''Het scheelt gewoon een hoop als Feyenoord de finale speelt. Dat zou ik ook vinden als AZ of Vitesse de finale zou spelen dit jaar. Iedereen vindt het. Bij de finale die we met AZ tegen Vitesse speelden, was het gewoon fifty-fifty. Tegen Feyenoord was het maar één blokje AZ. En ik hoor niet anders, hè? Utrecht heeft ook vaker in de beker tegen Feyenoord gespeeld.''
Van den Brom wil niet worden gezien als calimero, maar wel een discussie starten. ''Ik heb echt niet het idee dat we deze finale in de Arena gaan spelen, zo bedoel ik het ook niet, maar misschien moet je uiteindelijk een keer een patroon doorbreken. Al wordt het maar op de agenda gezet.''
die weet ook wel dat de camera op hem gericht is, wat een eikel bij 5-0 kan je beter gaan schuilenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:29 schreef H.FR het volgende:
Heeft iemand een gifje van Hyballe die na de 5-0 gefrustreerd op de grond slaat? Onbetaalbaaren toch had ik het ook wel met hem te doen.
zit wel wat in wat hij zegt maar bij gebrek aan een nationaal stadion is het niet anders en ik denk ook niet dat Amsterdam of eventueel Eindhoven zit te wachten op een bekerfinale van Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon die huilt
Gras is groen
Jammer genoeg zijn er al drie parodietopics. Anders had ik het John van den Brom is een parodie op een voetbaltrainer topic graag gemaakt @:onlogisch
Totdat hij ooit per ongeluk trainer bij ons zou worden, dan is het opeens een mooie traditie die hoort bij de charme van het bekertoernooi.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon die huilt
Gras is groen
Jammer genoeg zijn er al drie parodietopics. Anders had ik het John van den Brom is een parodie op een voetbaltrainer topic graag gemaakt @:onlogisch
ONZ / Het Paul Topicquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon die huilt
Gras is groen
volgend jaar in Dubai die finalequote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit wel wat in wat hij zegt maar bij gebrek aan een nationaal stadion is het niet anders en ik denk ook niet dat Amsterdam of eventueel Eindhoven zit te wachten op een bekerfinale van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef Idisrom het volgende:
Ik vind ook dat John van den Brom gelijk heeft.
Als ze bij Feyenoord ballen hebben, dan vragen ze om in de finale in Grolsch Veste te gaan houden.
Waarom Grolsch Veste? Ten eerste is het een groot stadion, en ten tweede heeft FC Twente nog wat goed te maken aan de andere clubs in de ogen van velen.
Dit. We gaan Twente toch niet belonenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed te maken. Het is een eer om het te mogen hosten. Oprotten met Twente.
Twente kan het goedmaken door gewoon netjes terug te gaan naar de KKD.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef Idisrom het volgende:
Als ze bij Feyenoord ballen hebben, dan vragen ze om in de finale in Grolsch Veste te gaan houden.
Waarom Grolsch Veste? Ten eerste is het een groot stadion, en ten tweede heeft FC Twente nog wat goed te maken aan de andere clubs in de ogen van velen.
ja tuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig gaat de FIFA daar wat aan doen las ik onlangs
ze willen geen concurrentie van het clubvoetbal behalve als ze het zelf organiserenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja tuurlijk
eerst nog effe hun grootste toernooi daar houden
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon die huilt
Gras is groen
Wat is daar irritant aan? Ze mogen het altijd proberen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook irritant als kinderen met een dergelijk bord aan komen zetten, dat moet zeker niet beloond worden
Laat staan als ze het veld op komen rennen, maar die kwestie is al vaker besproken.
Doe niet zo ontzettend zuur man.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook irritant als kinderen met een dergelijk bord aan komen zetten, dat moet zeker niet beloond worden
Laat staan als ze het veld op komen rennen, maar die kwestie is al vaker besproken.
By far.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:33 schreef Generationalpha het volgende:
Dan zit de Grolsch Veste voor 3/4 vol met Feyenoord supporters..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef Idisrom het volgende:
Bron: @ValentijnDriessen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:54 schreef Haringkop het volgende:
Ligt het nu aan mij? Ik lees links en rechts (behind) dat de eerste pingel gemakkelijk gegeven zou zijn. Dat was toch gewoon het schoolvoorbeeld van vasthouden in de 16, waarvoor een pingel meer dan terecht is?
Hahaha, wat een clown. Bij 5-0 klap je toch gewoon voor zo’n schitterend doelpunt.quote:
Tijdens een Judo toernooi had hij goud gepakt. Dit is echt niet het 'gebruikelijke duwen en trekken'.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:54 schreef Haringkop het volgende:
Ligt het nu aan mij? Ik lees links en rechts (behind) dat de eerste pingel gemakkelijk gegeven zou zijn. Dat was toch gewoon het schoolvoorbeeld van vasthouden in de 16, waarvoor een pingel meer dan terecht is?
Nee joh. Je zet een speler daar mee ontzettend on the spot (wat voor die spelers echt heel irritant is. het is heus niet makkelijk om voor de camera’s zo’n kind te negeren, meestal krijgen spelers boetes als ze een shirt weggeven dus ze moeten het wel negeren), en als het bij de een werkt gaan er alleen maar mensen dit, op misschien wel ergere wijze (zie Ziyech), nadoen. Gewoon niks mee doen zo’n bord. Geef dan je shirt aan een kind wat er niet om vraagt, die is er net zo blij meequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is daar irritant aan? Ze mogen het altijd proberen.
Spelers hoeven zich er niets van aan te trekken, maar Berghuis besloot om de dag van dat jochie te maken. Prima toch?
was wel een pingel maar ze worden vaak genoeg niet gegeven, dat is eigenlijk het probleemquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:54 schreef Haringkop het volgende:
Klopt wel. Vond dit een goede toepassing van de VAR. Juist dit soort vervelende overtredingen (iemand neertrekken in het strafschopgebied, wat voor de scheidsrechters lastig is om waar te nemen) haal je nu uit het spel als je het consequent bestraft. Het was ook niet bepaald subtiel ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel een pingel maar ze worden vaak genoeg niet gegeven, dat is eigenlijk het probleem
Boete in de zin als dat ze zelf voor dat betreffende shirt betalen neem ik aan. Dat vind ik op zich ook wel logisch als je iets weggeeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Je zet een speler daar mee ontzettend on the spot (wat voor die spelers echt heel irritant is. het is heus niet makkelijk om voor de camera’s zo’n kind te negeren, meestal krijgen spelers boetes als ze een shirt weggeven dus ze moeten het wel negeren), en als het bij de een werkt gaan er alleen maar mensen dit, op misschien wel ergere wijze (zie Ziyech), nadoen. Gewoon niks mee doen zo’n bord. Geef dan je shirt aan een kind wat er niet om vraagt, die is er net zo blij mee
twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 17:01:59FT #FeyenoordO19 geeft een overwinning bij AZ O19 volledig uit handen...#azfey (5-4) https://t.co/6kzZQvRXzb reageer retweet
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:33 schreef Generationalpha het volgende:
#exitKuytquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:08 schreef Oldground het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 17:01:59FT #FeyenoordO19 geeft een overwinning bij AZ O19 volledig uit handen...#azfey (5-4) https://t.co/6kzZQvRXzb reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Je zet een speler daar mee ontzettend on the spot (wat voor die spelers echt heel irritant is. het is heus niet makkelijk om voor de camera’s zo’n kind te negeren, meestal krijgen spelers boetes als ze een shirt weggeven dus ze moeten het wel negeren), en als het bij de een werkt gaan er alleen maar mensen dit, op misschien wel ergere wijze (zie Ziyech), nadoen. Gewoon niks mee doen zo’n bord. Geef dan je shirt aan een kind wat er niet om vraagt, die is er net zo blij mee
Is overal hetzelfde hoor. Maak je geen illusies.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Deze boysLijkt wel een speech voor jaar 1 van het VMBO, mijn hemel.
Komt je dus bekend voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vgm gaat het om 10.000 euro per shirt... het is echt een heel hoge boete.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:14 schreef Oldground het volgende:
[..]
Boete in de zin als dat ze zelf voor dat betreffende shirt betalen neem ik aan. Dat vind ik op zich ook wel logisch als je iets weggeeft.
Wat? 10.000 euro?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vgm gaat het om 10.000 euro per shirt... het is echt een heel hoge boete.
Alsof die speeches beter zijn dan wat Klaasweetalles hier verkondigt. Gewoon prima ditquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja. Als het niet zo hoog is blijf je bezig, want dan staat er iedere wedstrijd een kind met zo’n bordquote:
Die staan er toch wel. Daar heeft de hoogte van die boete toch niet zoveel mee van doen? Kan me echt niet voorstellen dat het zo hoog is voor een speler.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja. Als het niet zo hoog is blijf je bezig, want dan staat er iedere wedstrijd een kind met zo’n bord
Weet het vrij zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Die staan er toch wel. Daar heeft de hoogte van die boete toch niet zoveel mee van doen? Kan me echt niet voorstellen dat het zo hoog is voor een speler.
Meestal? Onzin. Dat is in de regel bij de kleinere clubsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meestal? Onzin. Dat is in de regel bij de kleinere clubs
wat zit je nou te janken manquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja. Als het niet zo hoog is blijf je bezig, want dan staat er iedere wedstrijd een kind met zo’n bord
Denk niet dat Berghuis dit heeft hoeven dokken.
waar loop je dan over te ijlen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk niet dat Berghuis die boete kreeg overigens.
Nou zullen zij even blij zijn dat je voor ze opkomtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Groot deel van de spelers vindt het ook bloedirritant.
Dat geldt voor 99% van de reacties op internetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou zullen zij even blij zijn dat je voor ze opkomt
bron?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Groot deel van de spelers vindt het ook bloedirritant.
Wanneer je erop gewezen wordt dat je met je zure gejank de actie van een speler die graag wat leuks wil doen voor zo'n jongetje kapot maakt, verschuil je je achter 'maar er staan boetes op' die Berghuis niet krijgt en 'maar sommige spelers vinden het kutquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geldt voor 99% van de reacties op internet
Dat geldt toch net zo goed voor een ‘fijn dat je voor hem opkomt!’?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer je erop gewezen wordt dat je met je zure gejank de actie van een speler die graag wat leuks wil doen voor zo'n jongetje kapot maakt, verschuil je je achter 'maar er staan boetes op' die Berghuis niet krijgt en 'maar sommige spelers vinden het kut'
Wanneer je er dan op gewezen wordt dat die spelers prima voor zichzelf kunnen praten, is het wel heel treurig als dit je matige weerwoord is. Je loopt gewoon te zeiken joh, waarom in 's hemelsnaam een leuke actie waar niemand toe gedwongen is met je zure onzin proberen naar beneden te praten
Als die enorme kans van Heerenveen erin valt vlak voor rust had ik het nog moeten zien.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Kut man dat Heerenveen zo slecht was. Titel is nu wel weg .
Ja 1e helft hadden ze er minimaal een moeten maken. 2e helft was het snel klaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als die enorme kans van Heerenveen erin valt vlak voor rust had ik het nog moeten zien.
Klinkt gek maar ik denk dat je vanuit Feyenoordperspectief beter kunt hopen dat AZ nu wint tijdens AZ-Feyenoord. Als je zelf dan Ajax verslaat dan wordt Ajax het in ieder geval niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja 1e helft hadden ze er minimaal een moeten maken. 2e helft was het snel klaar.
je bedoelt voor het gevoel alles beter dan Ajax? Want Feyenoordgevoel is het niet lijkt me.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klinkt gek maar ik denk dat je vanuit Feyenoordperspectief beter kunt hopen dat AZ nu wint tijdens AZ-Feyenoord. Als je zelf dan Ajax verslaat dan wordt Ajax het in ieder geval niet.
Als je AZ pakt kan je nog 2e worden. Beter winnen we gewoon van hun allebei. Dan zoeken ze het maar samen uit.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bedoelt voor het gevoel alles beter dan Ajax? Want Feyenoordgevoel is het niet lijkt me.
Nou ik denk gewoon niet dat Feyenoord nog 7 punten inhaalt. Dus dan is het beter om AZ kampioen te zien worden dan Ajax snap je?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bedoelt voor het gevoel alles beter dan Ajax? Want Feyenoordgevoel is het niet lijkt me.
ik begreep het de eerste keer al, lachwekkende zieligheidquote:Op zondag 8 maart 2020 11:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nou ik denk gewoon niet dat Feyenoord nog 7 punten inhaalt. Dus dan is het beter om AZ kampioen te zien worden dan Ajax snap je?
Voor Feyenoord maakt dat helemaal niks uit, dus hoezo is dat van Feyenoordperspectief?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klinkt gek maar ik denk dat je vanuit Feyenoordperspectief beter kunt hopen dat AZ nu wint tijdens AZ-Feyenoord. Als je zelf dan Ajax verslaat dan wordt Ajax het in ieder geval niet.
Ik heb er flink vertrouwen in vandaag, maar meestal gaat het dan verkeerd.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb er zin in
3-0 2x Berghuis 1x Bozenik
Dat is meestal bij Feyenoord. Maar het gaat nu wel heel lang boven verwachting.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er flink vertrouwen in vandaag, maar meestal gaat het dan verkeerd.
Blijft onwennig aanvoelenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is meestal bij Feyenoord. Maar het gaat nu wel heel lang boven verwachting.
Wel lekker hoor, de stelling dat een trainer amper impact heeft op de prestaties van een team zoals sommigen beweren mag ook wel de prullenbak inquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon overnemen als dat tegen een redelijk bedrag kan
En salarisquote:Op zondag 8 maart 2020 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon overnemen als dat tegen een redelijk bedrag kan
dat was neem ik aan bekendquote:Op zondag 8 maart 2020 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Echt voetballen kan Bozenik niet nee. Alle 3 zijn ballen tot nu toe zijn kut.
Dat is dan ook gewoon lachwekkend jaquote:Op zondag 8 maart 2020 14:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien wil Kelly wel wat inleveren van zijn 600k+ per jaar
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Echt voetballen kan Bozenik niet nee. Alle 3 zijn ballen tot nu toe zijn kut.
hoop dat je gelijk hebt , eerste 10 min zijn niet al te bestquote:Op zondag 8 maart 2020 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem 2 collapsed traditioneel in de tweede helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |