Mooi man. Moeten ze veel vaker doen. Binnen 5 competitieronden is het afgelopen met dat vasthouden in de 16quote:
Wedden dat het dan zo is afgelopen? Dat denkt @GGMM ook!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze een beetje consewuent zijn heb je zo 10 pingels per wedstrijd.
En terecht. Blijf maar van elkaar afquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze een beetje consequent zijn heb je zo 10 pingels per wedstrijd.
inzaghi-achtigquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Die Bozenik is echt zo'n spits die ik altijd al een keer bij Feyenoord had willen zien
Eentje die wel kan scoren?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Die Bozenik is echt zo'n spits die ik altijd al een keer bij Feyenoord had willen zien
Hij scoort wat makkelijker dan onze man van glas lijkt hetquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Echt z'n gozer die je 80 minuten niet ziet in een wedstrijd maar toch altijd wel een paar grote kansen krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Zo profileert hij zich in zijn eerste wedstrijden wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt z'n gozer die je 80 minuten niet ziet in een wedstrijd maar toch altijd wel een paar grote kansen krijgt.
Mooi man
Loopt niet (meer) 1 op 1, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo profileert hij zich in zijn eerste wedstrijden wel.
Kan er geen kut van, scoort welquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Tegen NAC, PEC en Fortuna. Maar goed, dat soort teams hebben we nou eenmaal in NL.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan er geen kut van, scoort wel
Dit is zijn 3e wedstrijd in de basis en dit was ook zijn 3e doelpunt. Maar als je invalbeurten meetelt loopt hij niet 1 op 1 nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |