MIJN FEYENOORD.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:04:24❤️ | Hattrick-held Steven Berghuis schenkt zijn shirt aan deze jonge fan. Onbetaalbaar! #feynachttps://t.co/7GmOAzkvXZ https://t.co/3e29a1ACwq reageer retweet
DIT IS HET MOMENTOOO.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:19 schreef Zipportal het volgende:
MIJN FEYENOORD.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:04:24❤️ | Hattrick-held Steven Berghuis schenkt zijn shirt aan deze jonge fan. Onbetaalbaar! #feynachttps://t.co/7GmOAzkvXZ https://t.co/3e29a1ACwq reageer retweet
Net thuis.quote:
Het sloeg echt helemaal nergens op bij de poorten. Nog nooit zo fucking lang in de rij gestaan waardoor ik nu (voor het eerst ooit) te laat was.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net thuis.
@:Caland droop letterlijk in de 72e minuut al af en ik vond het 10 minuten voor tijd ook wel welletjes. Redelijke wanvertoning aan de poorten, hebben geloof ik 40-45 minuten erover gedaan om binnen te komen in de stromende regen. Diverse mensen werden weggestuurd omdat hun barcode onleesbaar was geworden doordat ze bij de kassa te onder het raampje doormoeten en daar een plas water in lag. Kwam er zelf ook eerst niet in door die reden.
Ja wtf was er aan de hand? Wij kwamen nog wel na twintig minuten wachten net voor de wedstrijd binnen (de persoon voor ons werd wel weggestuurd met een te nat kaartje, enorm lullig) maar tot de 25e minuut kwamen nog massa’s mensen binnenstromen, ging echt nergens over. Hoe de fuck is het nog mogelijk dat Feyenoord zo’n stroef systeem heeft. Ook uberhaupt dat je nog je kaartje moet uitprinten ipv dat je het digitaal kan laten scannen. Het is niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:27 schreef fetX het volgende:
Lekker potje zeg. Wat is die Bozenik een vreemde spits. Kan eigenlijk niet goed voetballen, maar wel heel gevaarlijk. Senesi is een god en Fer speelt inmiddels ook echt uitstekend (ja, het was maar NAC).
Maar GODVERDOMME! Ik stond vanaf 2010 tot 2055 in de rij. WTF ging er mis?
Z. Kon Caland door het glas zien weglopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het sloeg echt helemaal nergens op bij de poorten. Nog nooit zo fucking lang in de rij gestaan waardoor ik nu (voor het eerst ooit) te laat was.
Welk vak zat je?zelfde vak als @:caland ?
Ik was gewoon pas net na de 1e pingel binnen. Nog nooit meegemaakt. Echt bizar ook inderdaad dat je in de Kuip niet het kaartje vanaf je telefoon kunt laten scannenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wtf was er aan de hand? Wij kwamen nog wel na twintig minuten wachten net voor de wedstrijd binnen (de persoon voor ons werd wel weggestuurd met een te nat kaartje, enorm lullig) maar tot de 25e minuut kwamen nog massa’s mensen binnenstromen, ging echt nergens over. Hoe de fuck is het nog mogelijk dat Feyenoord zo’n stroef systeem heeft. Ook uberhaupt dat je nog je kaartje moet uitprinten ipv dat je het digitaal kan laten scannen. Het is niet meer van deze tijd.
Enige smet op een gewoon heerlijke avond
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Z. Kon Caland door het glas zien weglopen.
Jaaa weer loten om kaartjes te krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:52 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ben voor de wedstrijd altijd bij de Beren te vinden maat. In ieder geval: op naar de finale
Ik ook nog nooit ingeloot. Godverdomme.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaaa weer loten om kaartjes te krijgen
Driemaal is scheepsrecht.
slecht nieuws: door coronaaids wordt de bekerfinale uitgesteld of zonder publiek gespeeldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon lekker in het legioenzaaltje de wedstrijd afgekeken. Was ook precies op tijd binnen. Geel gaat altijd wat sneller dan Z/lange zijdequote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Z. Kon Caland door het glas zien weglopen.
Drie keer ingeloot, dus ga nu pech hebben. Maar ken gelukkig een aantal KNVB scheidsrechters die niet gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Die kan wel wat als linksbuiten, getuige z'n goal.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:51 schreef Generationalpha het volgende:
Die Haps is toch ook wel een wereldgozer hoor.Echt zonde dat hij zo weinig gespeeld heeft de laatste paar jaar want als hij speelt is het vrijwel altijd goed.
Ik haal er even een expert bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:51 schreef Generationalpha het volgende:
Die Haps is toch ook wel een wereldgozer hoor.Echt zonde dat hij zo weinig gespeeld heeft de laatste paar jaar want als hij speelt is het vrijwel altijd goed.
Hapsmannetje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij.
@:wereldgozer
Haps heeft een prima schot.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die kan wel wat als linksbuiten, getuige z'n goal.
Ik heb het idee 1 op de 2 kaarten met heel veel moeite gescand kon worden, waardoor het zo lang duurde. Dat meisje in het hokje was ook helemaal aan het flippen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wtf was er aan de hand? Wij kwamen nog wel na twintig minuten wachten net voor de wedstrijd binnen (de persoon voor ons werd wel weggestuurd met een te nat kaartje, enorm lullig) maar tot de 25e minuut kwamen nog massa’s mensen binnenstromen, ging echt nergens over. Hoe de fuck is het nog mogelijk dat Feyenoord zo’n stroef systeem heeft. Ook uberhaupt dat je nog je kaartje moet uitprinten ipv dat je het digitaal kan laten scannen. Het is niet meer van deze tijd.
Enige smet op een gewoon heerlijke avond
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:29 schreef H.FR het volgende:
Heeft iemand een gifje van Hyballe die na de 5-0 gefrustreerd op de grond slaat? Onbetaalbaaren toch had ik het ook wel met hem te doen.
Sjon die huiltquote:Van den Brom wil neutrale locatie voor bekerfinale
John van den Brom is van mening dat wanneer Feyenoord in de finale staan de wedstrijd niet in De Kuip gespeeld mag worden. De club heeft dan te veel thuisvoordeel, vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad.
''Dat zou toch eerlijk zijn? Op deze manier kan het toch eigenlijk niet?'', vraagt Van den Brom zich af. ''Omdat het ooit zo bepaald is, blijven we ons eraan vasthouden. Maar wat denk je van de belangen? Die zijn enorm. Daar moeten bestuurders, de mensen die erover beslissen, eens naar kijken.''
''Het scheelt gewoon een hoop als Feyenoord de finale speelt. Dat zou ik ook vinden als AZ of Vitesse de finale zou spelen dit jaar. Iedereen vindt het. Bij de finale die we met AZ tegen Vitesse speelden, was het gewoon fifty-fifty. Tegen Feyenoord was het maar één blokje AZ. En ik hoor niet anders, hè? Utrecht heeft ook vaker in de beker tegen Feyenoord gespeeld.''
Van den Brom wil niet worden gezien als calimero, maar wel een discussie starten. ''Ik heb echt niet het idee dat we deze finale in de Arena gaan spelen, zo bedoel ik het ook niet, maar misschien moet je uiteindelijk een keer een patroon doorbreken. Al wordt het maar op de agenda gezet.''
die weet ook wel dat de camera op hem gericht is, wat een eikel bij 5-0 kan je beter gaan schuilenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:29 schreef H.FR het volgende:
Heeft iemand een gifje van Hyballe die na de 5-0 gefrustreerd op de grond slaat? Onbetaalbaaren toch had ik het ook wel met hem te doen.
zit wel wat in wat hij zegt maar bij gebrek aan een nationaal stadion is het niet anders en ik denk ook niet dat Amsterdam of eventueel Eindhoven zit te wachten op een bekerfinale van Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon die huilt
Gras is groen
Jammer genoeg zijn er al drie parodietopics. Anders had ik het John van den Brom is een parodie op een voetbaltrainer topic graag gemaakt @:onlogisch
Totdat hij ooit per ongeluk trainer bij ons zou worden, dan is het opeens een mooie traditie die hoort bij de charme van het bekertoernooi.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon die huilt
Gras is groen
Jammer genoeg zijn er al drie parodietopics. Anders had ik het John van den Brom is een parodie op een voetbaltrainer topic graag gemaakt @:onlogisch
ONZ / Het Paul Topicquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon die huilt
Gras is groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |