Onze date gaat definitief door?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende: [..] Pff van mij is alweer 10 of 11 dagen geleden ofzo maar morgen weer.
![]()
Ja soort van, iets engs waar ik zit..een kantoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit om andere redenen al in quarantaine natuurlijk.
Knuffelen is alleen stom als je niemand hebt om mee te knuffelen.quote:
Vast niemand die jou ooit wil knuffelenquote:
Nu al zinquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Vast niemand die jou ooit wil knuffelen
Natuurlijk. En dan "It's a small world" zingen bij je teleurgestelde blik als je voor het eerst mijn pener ziet.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dan "It's a small world" zingen bij je teleurgestelde blik als je voor het eerst mijn pener ziet.
Humor houdt elke relatie leuk.quote:
* Proest *quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dan "It's a small world" zingen bij je teleurgestelde blik als je voor het eerst mijn pener ziet.
quote:
Nu heb je mij... En leef je nog lang en gelukkig. Nu al toepasselijk dat Disneyland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar gaat het vast steeds mis..
Dat is wel een flinke belofte.. Wie zegt dat ik lang leef of gelukkig leef?quote:
Je harem aan het expanderen? Gister mij al proberen te kopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb je mij... En leef je nog lang en gelukkig. Nu al toepasselijk dat Disneyland.
Ik. En ik heb referenties.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke belofte.. Wie zegt dat ik lang leef of gelukkig leef?
Proberen? Gewoon gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Je harem aan het expanderen? Gister mij al proberen te kopen
Jij hebt het hoogste bod gedaan ja?quote:
op hoeveel is de veiling gesloten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Je harem aan het expanderen? Gister mij al proberen te kopen
Zekerquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt het hoogste bod gedaan ja?
Vraag het aan Airquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op hoeveel is de veiling gesloten?
Okequote:
Iemand had toch zn hond al aangestoken? De hond werd alleen niet ziek dacht ik. Maar daarmee wel besmettelijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij mag zijn hond niet meer knuffelen?
Echt? Heb het gemist denk ik in het nieuws danquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iemand had toch zn hond al aangestoken? De hond werd alleen niet ziek dacht ik. Maar daarmee wel besmettelijk
2 weken thuis quarantainequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:07 schreef aeque het volgende:
Knuffelen met iemand die besmet is met corona
Ik ga vooral voor de 1e dode door corona in Nederland. Heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven.quote:
Goed strevenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga vooral voor de 1e dode door corona in Nederland. Heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven.
Laf. Kun je beter wat schurken met je meenemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga vooral voor de 1e dode door corona in Nederland. Heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven.
Ja toch? Scheelt de levenseinde kliniek ook weer een berg papierwerk. Ik zie alleen maar voordelen.quote:
Ik kan misschien wel een straaltje ergens voor je regelenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja toch? Scheelt de levenseinde kliniek ook weer een berg papierwerk. Ik zie alleen maar voordelen.
Dat is ook wel waar. Ik zal in de tussentijd wel door Rotterdam-Zuid heen gaan en op mensen spugen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laf. Kun je beter wat schurken met je meenemen.
Je bloed in spuit doen en bij mensen in spuiten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Ik zal in de tussentijd wel door Rotterdam-Zuid heen gaan en op mensen spugen.
Gaat wel sneller idd jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bloed in spuit doen en bij mensen in spuiten.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel een straaltje ergens voor je regelen
Kun jij dan ook gelijk een spuit regelen?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Kun jij dan ook gelijk een spuit regelen?
Zijn ze toch wel gewend daarquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Ik zal in de tussentijd wel door Rotterdam-Zuid heen gaan en op mensen spugen.
Zo behulpzaam deze vrouw.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:53 schreef Californium het volgende:
Gvd. Gaat volgens mij niet meer droog worden vanavond
Niet meer tochtig. Gewoon een watervalquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet meer tochtig. Gewoon een waterval
Vertel eens wat over jezelfquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:53 schreef Californium het volgende:
Gvd. Gaat volgens mij niet meer droog worden vanavond
Ik heb niet zoveel tietquote:
Ja, in tegenstelling tot anderen heeft mijn nat of droog worden 0,0 te maken met een openingszinquote:
Owquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tiet
[..]
Ja, in tegenstelling tot anderen heeft mijn nat of droog worden 0,0 te maken met een openingszin
* notedquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Coca Cola ginger lime is niet zo bijzonder
En cinnamonquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
* noted
De kokos is nog steeds 1 van de betere, samen met cherry
God damn Cherry Coke <3. Of Dr. Pepper.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
* noted
De kokos is nog steeds 1 van de betere, samen met cherry
Mehquote:
Dr. pepper is ook ok op z’n tijdquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
God damn Cherry Coke <3. Of Dr. Pepper.
Beetje jammer dat je bijna nergens dat soort Coke smaken kunt krijgen door de 30 variaties light cokes op de apparaten.
Dat is gewoon Cherry Coke met nog meer koolzuurquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Dr. pepper is ook ok op z’n tijd
Nee heel andere smaak.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is gewoon Cherry Coke met nog meer koolzuur.
Ik heb ok gen tiet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tiet
[..]
Ja, in tegenstelling tot anderen heeft mijn nat of droog worden 0,0 te maken met een openingszin
Moobsquote:
Want?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie er belachelijk uit voor mijn leeftijd tegenwoordig
je bent dus een 50- jarige bodybuilderquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik train 5-6x per week met gewichten for no reason.
Ja!quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:17 schreef Californium het volgende:
[..]
je bent dus een 50- jarige bodybuilder![]()
Bah
Waarom dan niet een beetje normaal trainen zodat het in proporties blijft?quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja!
Maar geen bb, CrossFit en spinning dus wel half ecto.
En meer dan 10jaar jonger.
Voor de rest een ouwe zak jah![]()
Wou op mijn 40ste nog een keer een wasbord en marathon van 200+ mountainbike kunnen fietsen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Waarom dan niet een beetje normaal trainen zodat het in proporties blijft?
Ze zijn gewoon jaloers met hun vetjes en kwabbenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou op mijn 40ste nog een keer een wasbord en marathon van 200+ mountainbike kunnen fietsen.
Mag dat?
Zin om pizza te etenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers met hun vetjes en kwabben
ja bedankt. ik nu ookquote:
Dan is sporten toch leuker.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee vandaag overgeslagen omdat ik naar t ziekenhuis moet
Je was ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee vandaag overgeslagen omdat ik naar t ziekenhuis moet
Hoezo een brandhaard?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren bijeenkomst gehad in Utrecht. Blijkt dat nu ook een brandhaard te zijn qua corona.
Uit die bijeenkomst bleek dat we een soort van applicatiebeheerder gaan worden van het programma in plaats van een gebruikerscursus gaan krijgen.
Toch gisteren flink wat besmettingen erbij gekomen daar.quote:
Iedereen hier is al lang dood.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren bijeenkomst gehad in Utrecht. Blijkt dat nu ook een brandhaard te zijn qua corona.
Nu wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Zeeland nog geen besmettingen.
Nog geen last van een kuchje.quote:
RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog geen last van een kuchje.Maar ja, dat kan 2 weken duren.
ik heb er even over nagedacht, maar nee, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we eens ophouden met rip dit rip dat?
Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ripperoniquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Online kantoorhumor hequote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Er liggen gewoon een paar honderd coronadoden in jullie kelder.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:01 schreef Keyos het volgende:
Hangt hier op kantoor een rioollucht vandaag. Volgens mij staat een vrouwelijke collega van me op de tocht.
R.I.P. aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Er liggen gewoon een paar honderd coronadoden in jullie kelder.
Ripquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ol-met-klachten.html
Ga je eens niet meteen ziek naar huis bij een kuchje, is het weer niet goed.
Ripquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Er liggen gewoon een paar honderd coronadoden in jullie kelder.
Ripquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:01 schreef Keyos het volgende:
Hangt hier op kantoor een rioollucht vandaag. Volgens mij staat een vrouwelijke collega van me op de tocht.
Die moeder geloofde er natuurlijk niks van. Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ol-met-klachten.html
Ga je eens niet meteen ziek naar huis bij een kuchje, is het weer niet goed.
Klinkt als mijn moeder iddquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die moeder geloofde er natuurlijk niks van. Zo gaat dat.
"schoolziek"quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt als mijn moeder idd“ Stel je niet zo aan, ja gaat maar gewoon”.
Beetje essentiele oliën gebruiken en verder niet aanstellen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die moeder geloofde er natuurlijk niks van. Zo gaat dat.
Mijn moeder:” Je kan nog lopen dus stel je niet zo aan”. 2 dagen later in het ziekenhuis: “Je hebt een stukje van je bot afgesplinterd”quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder:” Je kan nog lopen dus stel je niet zo aan”. 2 dagen later in het ziekenhuis: “Je hebt een stukje van je bot afgesplinterd”
Ik heb mezelf vroeger nog wel eens gedrogeerd met azijn en olijfolie zodat ik ziek genoeg leek voor m’n ouders op de dag dat Halo 2 uitkwam. Die hadden de instelling ‘geen kots = niet ziek’ 😂.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder:” Je kan nog lopen dus stel je niet zo aan”. 2 dagen later in het ziekenhuis: “Je hebt een stukje van je bot afgesplinterd”
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vroeger nog wel eens gedrogeerd met azijn en olijfolie zodat ik ziek genoeg leek voor m’n ouders op de dag dat Halo 2 uitkwam. Die hadden de instelling ‘geen kots = niet ziek’ 😂.
[..]
Ik heb mezelf vroeger nog wel eens gedrogeerd met azijn en olijfolie zodat ik ziek genoeg leek voor m’n ouders op de dag dat Halo 2 uitkwam. Die hadden de instelling ‘geen kots = niet ziek’ 😂.
Daar word je hard van.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Datttt zei mijn moeder ook vaak jaquote:
Een heel pakje kauwgom opeten garandeert ook wel een dagje thuisblijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Baasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Datttt zei mijn moeder ook vaak ja
Wel spijtig dat je maar moet hopen dat dat er ooit nog eens uit gaat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een heel pakje kauwgom opeten garandeert ook wel een dagje thuisblijven.
Ze zijn iig allebei oudquote:
Niet doorslikken, gewoon een pakje cherrysmaak wegwerken op een dag, maar dan komt er van gamen vanaf de pot ook niet zoveel terecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wel spijtig dat je maar moet hopen dat dat er ooit nog eens uit gaat.
Geen toetsenbord, muis en beeldscherm op het toilet hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet doorslikken, gewoon een pakje cherrysmaak wegwerken op een dag, maar dan komt er van gamen vanaf de pot ook niet zoveel terecht.
Switch.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet doorslikken, gewoon een pakje cherrysmaak wegwerken op een dag, maar dan komt er van gamen vanaf de pot ook niet zoveel terecht.
Jupquote:
Koop toch gewoon een Switch.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
O ja, even een nieuwe batterij bestellen voor m'n PSP.
Pon pata pata ponquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
O ja, even een nieuwe batterij bestellen voor m'n PSP.
Je bent toch rijk genoeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo duur.
Jammer dat je de Lite niet aan de tv kunt aansluiten.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pata Pata Pata Pon Pon Pon Pon FEVERRRRR
Kutspel.
Ja, het wil hier ook nog niet helemaal van de grond komenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:00 schreef Californium het volgende:
Jaaaaa... ik ga maar eens wat doen vandaag
Ik wil al stoppen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:00 schreef Californium het volgende:
Jaaaaa... ik ga maar eens wat doen vandaag
Was ik op een gegeven moment een meester in. Helemaal voorbij de huisarts t/m CT scan in t ziekenhuisquote:
Vandaar dat de zorgkosten nu zo hoog zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ik op een gegeven moment een meester in. Helemaal voorbij de huisarts t/m CT scan in t ziekenhuisEn toen moest ik toch wel toegeven dat er niks was
I started acting when I was very young
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ik op een gegeven moment een meester in. Helemaal voorbij de huisarts t/m CT scan in t ziekenhuisEn toen moest ik toch wel toegeven dat er niks was
I started acting when I was very young
Ik had vanochtend al een uur verlof jn de agenda gezet. Was om kwart over 10 op kantoor en heb nog steeds geen fuck gedaan. Kan me er de afgelopen dagen niet toe zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, het wil hier ook nog niet helemaal van de grond komen
Ik heb het idee dat de SC geen fuck uitvoert.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had vanochtend al een uur verlof jn de agenda gezet. Was om kwart over 10 op kantoor en heb nog steeds geen fuck gedaan. Kan me er de afgelopen dagen niet toe zetten
Hier ook niet. Gelukkig werk ik thuis dus kan gewoon klusjes in huis doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had vanochtend al een uur verlof jn de agenda gezet. Was om kwart over 10 op kantoor en heb nog steeds geen fuck gedaan. Kan me er de afgelopen dagen niet toe zetten
Lies.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de SC geen fuck uitvoert.
Ik kan dat vandaag niet ontkennen!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
..'so you can get your stuff done'quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook niet. Gelukkig werk ik thuis dus kan gewoon klusjes in huis doen.
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oei, aangezien de paus ongeveer 150 jaar oud is, kan die geen griepje gebruiken..quote:
Ik vind deze paus nog redelijk oké, dus zou het wel jammer vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, aangezien de paus ongeveer 150 jaar oud is, kan die geen griepje gebruiken..
Spinazie?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hebben voor vanavond een verse pasta gevuld met bolognese. Iemand een suggestie voor wat groenten erbij?
Het is dat ik vanmiddag nog een afscheidsborrel van een collega heb en met anderen vanaf kantoor die kant op ga, anders had ik denk ik vrij genomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook niet. Gelukkig werk ik thuis dus kan gewoon klusjes in huis doen.
Volgens mij is het vandaag afscheidsborreldag op veel plekken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is dat ik vanmiddag nog een afscheidsborrel van een collega heb en met anderen vanaf kantoor die kant op ga, anders had ik denk ik vrij genomen.
Merk wel dat ik toe ben aan een paar dagen vrij en niks doen. Misschien volgende week donderdag en vrijdag maar vrij nemen.
Voor altijd afscheidquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij is het vandaag afscheidsborreldag op veel plekken.
Pasta met spinaziequote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hadden we gisteren al bij de pasta.
Gister, vandaag, vorige week. Hoop mensen die afscheid nemen hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Chia het volgende:
[..]
We hebben de vorige paus nog als backup.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, aangezien de paus ongeveer 150 jaar oud is, kan die geen griepje gebruiken..
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Rip aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:49 schreef Q. het volgende:
Ik mag in april weer borrelen. Als ik dan nog leef.
Goede combi.quote:
Had verwacht dat die afscheid nam omdat hij zeer ziek was. Maar hij chillt hem nog steeds ergens daar.quote:
Hij was er gewoon klaar mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede combi.
[..]
Had verwacht dat die afscheid nam omdat hij zeer ziek was. Maar hij chillt hem nog steeds ergens daar.
Is even wat anders dan een pedofiele besmetting.quote:
Zeker besmet door die Nederlandse scholier.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is even wat anders dan een pedofiele besmetting.
Er is in ieder geval toch nog een god.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker besmet door die Nederlandse scholier.
Ja, mijn schuldquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat de zorgkosten nu zo hoog zijn.
Hier nog in betere tijden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker besmet door die Nederlandse scholier.
Agossie tochquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net tijden afgesproken voor cursus volgende week. Moet ik al om half 8 bij de carpool plaats zijn, normaal ga ik dan pas van huis weg.![]()
twitter:danielhol2001 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:17:30#Nijkerk auto rijd gemeentehuis in.Grip 1 afgegeven. Hulpdiensten aanwezig @NOS @OmroepGLD @De_Stentor @telegraaf @POL_Nijkerk https://t.co/LjY7pdLo5M reageer retweet
Haha die tekst in het filmpje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:18 schreef Q. het volgende:
twitter:danielhol2001 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:17:30#Nijkerk auto rijd gemeentehuis in.Grip 1 afgegeven. Hulpdiensten aanwezig @:NOS @:OmroepGLD @:De_Stentor @:telegraaf @:POL_Nijkerk https://t.co/LjY7pdLo5M reageer retweet
Ja, dan moet ik een uur eerder op staan.quote:
De slavernij is er niets bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een uur eerder op staan.![]()
Jeetje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een uur eerder op staan.![]()
Dat is wel fijn, nog lekker rustig en krijg ik veel gedaan.quote:
"Van de kinderen van mijn collega"quote:
Zwaar leven.quote:
Welke oorlog?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
En daar moeten we nu de oorlog mee winnen?
dat heb ik dus aan het eind van de middag. Dan zijn al die vroege vogels weg en kan ik tussen half 4 en 5 nog even flink doorwerkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, nog lekker rustig en krijg ik veel gedaan.
Maar komt tegenwoordig helaas niet vaak voor dat ik al zo vroeg fris en fruitig ben
's middags komt er meestal bij mij nog weinig uitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat heb ik dus aan het eind van de middag. Dan zijn al die vroege vogels weg en kan ik tussen half 4 en 5 nog even flink doorwerken
Ik word altijd pas laat actief.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
's middags komt er meestal bij mij nog weinig uit
Plus op kantoor is het bij ons 's middags altijd aardig warm en is er volgens mij ook nog weinig zuurstof aanwezig in het pand
Rond die tijden ben ik al uit mezelf wakker zeg, ouwemannenleefquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij kan tegenwoordig wel je bed uitkomen?
Omgquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Rond die tijden ben ik al uit mezelf wakker zeg, ouwemannenleef
Allemaal stomme mensen die eens met hun kat zouden moeten spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:24 schreef STING het volgende:
Katten
https://cheezburger.com/9(...)y-your-owners-tweets
Dan doen idd denk ik veel te weinig mensenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Allemaal stomme mensen die eens met hun kat zouden moeten spelen.
Op expeditie geweest?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef Q. het volgende:
Naar de IKEA geweest. Ik heb mijn 10.000 stappen weer binnen.
Gaat het wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef Q. het volgende:
en de zin om te leven weer verloren?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef Q. het volgende:
Je bent écht ziek hè?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef Q. het volgende:
ligt er aan of iemand over de köttbullar gehoest heeftquote:
Leugens. Ikea is 19 stappen voor jou.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef Q. het volgende:
En corona.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef Q. het volgende:
mijn pakje uit wuhan ligt op het postkantoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk m'n Funko binnenZo maar een Instagramwaardig kiekje schieten.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk m'n Funko binnenZo maar een Instagramwaardig kiekje schieten.
Ja maar IN de IKEA.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leugens. Ikea is 19 stappen voor jou.
Niet de binnendoorweggetjes gebruikenquote:
Dat laatste vooral. Was er al lang niet meer geweest, wilde even alles zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet de binnendoorweggetjes gebruikenIk ren altijd doelgericht en huilend door de winkel heen.
dierenzaak denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:25 schreef rival het volgende:
Druppels tegen teken (voor mn katten), hebben ze dat soort dingen in de supermarkt of moet ik naar een dierenzaak?
Dierenzaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:25 schreef rival het volgende:
Druppels tegen teken (voor mn katten), hebben ze dat soort dingen in de supermarkt of moet ik naar een dierenzaak?
Kunt ook druppels tegen katten halen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:25 schreef rival het volgende:
Online, hoef je de deur niet uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:25 schreef rival het volgende:
quote:
Merci.quote:
Heb gekeken op bol maar geen die vandaag nog bezorgt. Maar even langs de winkel straks. Denk namelijk dat er een teek op 1 van mijn katten zit. Maar tis degene die niet aangeraakt wilt worden.quote:
Dan helpen de druppels denk ik ook niet meer. Als hij er al zit. Mja niet aanraken maakt het lastig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Merci.
[..]
Heb gekeken op bol maar geen die vandaag nog bezorgt. Maar even langs de winkel straks. Denk namelijk dat er een teek op 1 van mijn katten zit. Maar tis degene die niet aangeraakt wilt worden.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:18 schreef CherryLips het volgende:
En dan bedoel ik geen kleurpotloden ofzo.
Ja zeker lastig, kan hem wel hardhandig te pakken krijgen maar dat doe ik liever alleen als het echt nodig isquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:13 schreef gcjoel het volgende:
Dan
[..]
Dan helpen de druppels denk ik ook niet meer. Als hij er al zit. Mja niet aanraken maakt het lastig.
Ik heb zo'n pennetje liggen ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/(...)0VDgQ.0.ProductImage
Ik heb wel een pincetje in huis hoor maar wilde juist druppelen omdat ik dat kan doen zonder de kat aan te raken...quote:
Een pincet is volgens mij niet goed, dan trek je de kop eraf. Je moet hem vastpakken en draaien. Hoe dat bij een hysterische kat moet, weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel een pincetje in huis hoor maar wilde juist druppelen omdat ik dat kan doen zonder de kat aan te raken...
Dat zie ik ook niet goed komen neequote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Hoe dat bij een hysterische kat moet, weet ik niet.
Met druppels moet je hem ook aanraken he? Dat moet namelijk op de huid en niet de vacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel een pincetje in huis hoor maar wilde juist druppelen omdat ik dat kan doen zonder de kat aan te raken...
Zeker een lastige beslissing. Je hebt te maken met mensen die eventueel dood kunnen gaan door je beslissing. Dan kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen mi.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Tijdens management meetings over Corona zie je toch wel exact hetzelfde verschil als op een forum vwb "het is maar een griep" en "laat die persoon aub thuiswerken!"
het zijn toch gvd ook net mensen he, die MT leden
Best lastige beslissingen zo.
Allemaal thuiswerken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker een lastige beslissing. Je hebt te maken met mensen die eventueel dood kunnen gaan door je beslissing. Dan kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen mi.
Hier is 90% MT het is maar een griep. En 1 mt lid heeft het denken we. Is getest iig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker een lastige beslissing. Je hebt te maken met mensen die eventueel dood kunnen gaan door je beslissing. Dan kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen mi.
precies op tijd voor het weekendquote:
De ene is een magazijn medewerker, dat wordt lastigquote:
Moeilijk balanceren tussen "het zekere voor t onzekere noemen", "the show must go on " en "geen paniek willen zaaien". Dan kan de BWM wel steeds op t RIVM mopperen, maar die hebben ook dit soort lastige "politieke" beslissingen te maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja dit is dus gateway naar een kattenvrouwtje met 35 pizzadozen in de huiskamer en een vastgekoekte grijze vlekkerige joggingbroek he!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:08 schreef Californium het volgende:
Ik ben zoo kapot![]()
Ik ga met mij dikke reet op de bank zitten en ik kom er de rest van de avond niet meer af. Mijn huis is een teringbende maar morgen weer een dag
Die is dan toch al alleen in het magazijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene is een magazijn medewerker, dat wordt lastig
relax moment is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:08 schreef Californium het volgende:
Ik ben zoo kapot![]()
Ik ga met mij dikke reet op de bank zitten en ik kom er de rest van de avond niet meer af. Mijn huis is een teringbende maar morgen weer een dag
Dergelijke reacties al voorbij zien komen op LinkedIn, op de formele steunbetuiging van minister Bruinsquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeilijk balanceren tussen "het zekere voor t onzekere noemen", "the show must go on " en "geen paniek willen zaaien". Dan kan de BWM wel steeds op t RIVM mopperen, maar die hebben ook dit soort lastige "politieke" beslissingen te maken.
[ afbeelding ]
Onze cleanroom is nog niet afquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is dan toch al alleen in het magazijn.
Ik besefte met de pubquiz dat ik echt geen enkele minister in t huidige kabinet kan opnoemenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:12 schreef STING het volgende:
[..]
Dergelijke reacties al voorbij zien komen op LinkedIn, op de formele steunbetuiging van minister Bruins
Dat zij je niet, je had het ook 'de ene is een magazijn medewerker'. Ik zag daar geen meervoud.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze cleanroom is nog niet af
En er werkt wel meer dan 1 man in t magazijn he
Ik alleen Bruins, omdat ik die bijna elke week wel een paar keer in consumenten programma's voorbij zie komen. Oh, en Grapperhaus, van Justitie?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik besefte met de pubquiz dat ik echt geen enkele minister in t huidige kabinet kan opnoemen
Ik heb ook het idee dat de staatssecretarissen veel meer met naam in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik besefte met de pubquiz dat ik echt geen enkele minister in t huidige kabinet kan opnoemen
Ja, Grappenhaus is wel zo'n beetje de enige.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik alleen Bruins, omdat ik die bijna elke week wel een paar keer in consumenten programma's voorbij zie komen. Oh, en Grapperhaus, van Justitie?
Klinkt geilquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit is dus gateway naar een kattenvrouwtje met 35 pizzadozen in de huiskamer en een vastgekoekte grijze vlekkerige joggingbroek he!
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit is dus gateway naar een kattenvrouwtje met 35 pizzadozen in de huiskamer en een vastgekoekte grijze vlekkerige joggingbroek he!
De ene van de 2 behandelde casesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zij je niet, je had het ook 'de ene is een magazijn medewerker'. Ik zag daar geen meervoud.
Zal ik over je heen hoestenquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten we dan meteen in quarantaine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |