Onze date gaat definitief door?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende: [..] Pff van mij is alweer 10 of 11 dagen geleden ofzo maar morgen weer.
![]()
Ja soort van, iets engs waar ik zit..een kantoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit om andere redenen al in quarantaine natuurlijk.
Knuffelen is alleen stom als je niemand hebt om mee te knuffelen.quote:
Vast niemand die jou ooit wil knuffelenquote:
Nu al zinquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Vast niemand die jou ooit wil knuffelen
Natuurlijk. En dan "It's a small world" zingen bij je teleurgestelde blik als je voor het eerst mijn pener ziet.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dan "It's a small world" zingen bij je teleurgestelde blik als je voor het eerst mijn pener ziet.
Humor houdt elke relatie leuk.quote:
* Proest *quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dan "It's a small world" zingen bij je teleurgestelde blik als je voor het eerst mijn pener ziet.
quote:
Nu heb je mij... En leef je nog lang en gelukkig. Nu al toepasselijk dat Disneyland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar gaat het vast steeds mis..
Dat is wel een flinke belofte.. Wie zegt dat ik lang leef of gelukkig leef?quote:
Je harem aan het expanderen? Gister mij al proberen te kopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb je mij... En leef je nog lang en gelukkig. Nu al toepasselijk dat Disneyland.
Ik. En ik heb referenties.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke belofte.. Wie zegt dat ik lang leef of gelukkig leef?
Proberen? Gewoon gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Je harem aan het expanderen? Gister mij al proberen te kopen
Jij hebt het hoogste bod gedaan ja?quote:
op hoeveel is de veiling gesloten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Je harem aan het expanderen? Gister mij al proberen te kopen
Zekerquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt het hoogste bod gedaan ja?
Vraag het aan Airquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op hoeveel is de veiling gesloten?
Okequote:
Iemand had toch zn hond al aangestoken? De hond werd alleen niet ziek dacht ik. Maar daarmee wel besmettelijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij mag zijn hond niet meer knuffelen?
Echt? Heb het gemist denk ik in het nieuws danquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iemand had toch zn hond al aangestoken? De hond werd alleen niet ziek dacht ik. Maar daarmee wel besmettelijk
2 weken thuis quarantainequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:07 schreef aeque het volgende:
Knuffelen met iemand die besmet is met corona
Ik ga vooral voor de 1e dode door corona in Nederland. Heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven.quote:
Goed strevenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga vooral voor de 1e dode door corona in Nederland. Heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven.
Laf. Kun je beter wat schurken met je meenemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga vooral voor de 1e dode door corona in Nederland. Heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven.
Ja toch? Scheelt de levenseinde kliniek ook weer een berg papierwerk. Ik zie alleen maar voordelen.quote:
Ik kan misschien wel een straaltje ergens voor je regelenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja toch? Scheelt de levenseinde kliniek ook weer een berg papierwerk. Ik zie alleen maar voordelen.
Dat is ook wel waar. Ik zal in de tussentijd wel door Rotterdam-Zuid heen gaan en op mensen spugen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laf. Kun je beter wat schurken met je meenemen.
Je bloed in spuit doen en bij mensen in spuiten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Ik zal in de tussentijd wel door Rotterdam-Zuid heen gaan en op mensen spugen.
Gaat wel sneller idd jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bloed in spuit doen en bij mensen in spuiten.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel een straaltje ergens voor je regelen
Kun jij dan ook gelijk een spuit regelen?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Kun jij dan ook gelijk een spuit regelen?
Zijn ze toch wel gewend daarquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Ik zal in de tussentijd wel door Rotterdam-Zuid heen gaan en op mensen spugen.
Zo behulpzaam deze vrouw.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:53 schreef Californium het volgende:
Gvd. Gaat volgens mij niet meer droog worden vanavond
Niet meer tochtig. Gewoon een watervalquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet meer tochtig. Gewoon een waterval
Vertel eens wat over jezelfquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:53 schreef Californium het volgende:
Gvd. Gaat volgens mij niet meer droog worden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |