Onze date gaat definitief door?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende: [..] Pff van mij is alweer 10 of 11 dagen geleden ofzo maar morgen weer.
![]()
Ja soort van, iets engs waar ik zit..een kantoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit om andere redenen al in quarantaine natuurlijk.
Knuffelen is alleen stom als je niemand hebt om mee te knuffelen.quote:
Vast niemand die jou ooit wil knuffelenquote:
Nu al zinquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Vast niemand die jou ooit wil knuffelen
Natuurlijk. En dan "It's a small world" zingen bij je teleurgestelde blik als je voor het eerst mijn pener ziet.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dan "It's a small world" zingen bij je teleurgestelde blik als je voor het eerst mijn pener ziet.
Humor houdt elke relatie leuk.quote:
* Proest *quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dan "It's a small world" zingen bij je teleurgestelde blik als je voor het eerst mijn pener ziet.
quote:
Nu heb je mij... En leef je nog lang en gelukkig. Nu al toepasselijk dat Disneyland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar gaat het vast steeds mis..
Dat is wel een flinke belofte.. Wie zegt dat ik lang leef of gelukkig leef?quote:
Je harem aan het expanderen? Gister mij al proberen te kopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb je mij... En leef je nog lang en gelukkig. Nu al toepasselijk dat Disneyland.
Ik. En ik heb referenties.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke belofte.. Wie zegt dat ik lang leef of gelukkig leef?
Proberen? Gewoon gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Je harem aan het expanderen? Gister mij al proberen te kopen
Jij hebt het hoogste bod gedaan ja?quote:
op hoeveel is de veiling gesloten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Je harem aan het expanderen? Gister mij al proberen te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |