Vind het vies een keer geproefdquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dudor schreef laatst dat Vegan kaas ook lekker is, misschien kun je dat eens proberen?
Pfffquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is op basis van noten of soja meestal, en daar ben ik ook allergisch voor.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Is het ook wel.quote:
nee vegan kaasfondue. Niet vegan kaas. Daar zit geen smaak aan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dudor schreef laatst dat Vegan kaas ook lekker is, misschien kun je dat eens proberen?
Je hebt verschillende merken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee vegan kaasfondue. Niet vegan kaas. Daar zit geen smaak aan.
Gezien je klachten vraag ik mij af of je dan wel geen vitamine tekort hebt of zo?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Heel lastig is het.
Die slik ik bij.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gezien je klachten vraag ik mij af of je dan wel geen vitamine tekort hebt of zo?
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen, goed dat ik het nu weetbquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee vegan kaasfondue. Niet vegan kaas. Daar zit geen smaak aan.
Ik vind ze ook niet lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar was ik gek op, maar laatst vond ik het echt niet lekker smaken.
Ook de juiste vitaminesquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die slik ik bij.
Maar terechte vraag!
Vegan yoghurt is ook niet lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen, goed dat ik het nu weetbHad het anders ook eens geprobeerd
Ze krijgt vitamine D van mijquote:
Bij AH heb je nu heel veel vegan productenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen, goed dat ik het nu weetbHad het anders ook eens geprobeerd
quote:
Ja dacht van de week nog, nog ff en we worden gedwongen veganquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |