Vind het vies een keer geproefdquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dudor schreef laatst dat Vegan kaas ook lekker is, misschien kun je dat eens proberen?
Pfffquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is op basis van noten of soja meestal, en daar ben ik ook allergisch voor.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Is het ook wel.quote:
nee vegan kaasfondue. Niet vegan kaas. Daar zit geen smaak aan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dudor schreef laatst dat Vegan kaas ook lekker is, misschien kun je dat eens proberen?
Je hebt verschillende merken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee vegan kaasfondue. Niet vegan kaas. Daar zit geen smaak aan.
Gezien je klachten vraag ik mij af of je dan wel geen vitamine tekort hebt of zo?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Heel lastig is het.
Die slik ik bij.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gezien je klachten vraag ik mij af of je dan wel geen vitamine tekort hebt of zo?
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen, goed dat ik het nu weetbquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee vegan kaasfondue. Niet vegan kaas. Daar zit geen smaak aan.
Ik vind ze ook niet lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar was ik gek op, maar laatst vond ik het echt niet lekker smaken.
Ook de juiste vitaminesquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die slik ik bij.
Maar terechte vraag!
Vegan yoghurt is ook niet lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen, goed dat ik het nu weetbHad het anders ook eens geprobeerd
Ze krijgt vitamine D van mijquote:
Bij AH heb je nu heel veel vegan productenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen, goed dat ik het nu weetbHad het anders ook eens geprobeerd
quote:
Ja dacht van de week nog, nog ff en we worden gedwongen veganquote:
Nou denk dat er nog genoeg vlees in de schappen blijven liggen..quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht van de week nog, nog ff en we worden gedwongen vegan
HIer was AH aan bezig. we hadden twee vitrines vlees. Nu was er een met die vegan troepquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou denk dat er nog genoeg vlees in de schappen blijven liggen..
Ja ik heb een hele tijd onder nauw toezicht van een internist gestaan.quote:
Hoezo troep??quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer was AH aan bezig. we hadden twee vitrines vlees. Nu was er een met die vegan troep
IIk dacht, zo dat gaat lekker.
Maar toen ik twee dagen gelden kwam hadden ze de vis weer verplaatst en lag daar ook vlees
Ok, want de ene multivitamine is de andere niet. Maar dat zal je wel weten nu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele tijd onder nauw toezicht van een internist gestaan.
Nu gewoon bij de huisarts maar weet tegenwoordig waar ik op moet letten.
Woah. Zit er geen dierlijke producten in groenten en aardappelenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoezo troep??
Je groenten en aardappels zijn waarschijnlijk ook vegan... Is dat ook troep?
Zag ook al op tv zo'n robot over straat gaan die riep dat mensen hun handen moesten wassen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Robotarm tegen corona: ’Morgen eerste werkdag’
EKING - Onderzoekers aan een grote Chinese universiteit hebben een speciale robotarm ontwikkeld die moet helpen in de strijd tegen het coronavirus. De robot kan speekselmonsters afnemen, echo’s uitvoeren en luisteren naar de organen van de patiënt.
Klopt. Multi vitamine is niet goed voor me zelfs.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ok, want de ene multivitamine is de andere niet. Maar dat zal je wel weten nu.
Vitamine die jje extra inneemt zijn niet overal goed voor hequote:
Eigenlijk zijn veel Vegan producten 'kunstmatig' samengesteld, als je voorkeur naar onbewerkt voedsel gaat begrijp ik dat Vegan als 'troep' wordt beschouwd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoezo troep??
Je groenten en aardappels zijn waarschijnlijk ook vegan... Is dat ook troep?
Waar haal je deze non info in hemelsnaam vandaanquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vitamine die jje extra inneemt zijn niet overal goed voor he
Ze doen ook tumoren sneller groeien
O echtquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zag ook al op tv zo'n robot over straat gaan die riep dat mensen hun handen moesten wassen.
Klopt, dat heeft de oncoloog van mijn schoonmoeder mij toen uitgelegd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vitamine die jje extra inneemt zijn niet overal goed voor he
Ze doen ook tumoren sneller groeien
Ik ben dan altijd benieuwd hoe de rest van het boodschappenlijstje er bij die mensen uitziet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn veel Vegan producten 'kunstmatig' samengesteld, als je voorkeur naar onbewerkt voedsel gaat begrijp ik dat Vegan als 'troep' wordt beschouwd.
En hoe kom jij er bij dat het non info is?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar haal je deze non info in hemelsnaam vandaan
Dus dat,quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft de oncoloog van mijn schoonmoeder mij toen uitgelegd.
Kan even niet op zijn naam komen was een Chinese oncoloog/internist in het Zaans Medisch Centrumquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar haal je deze non info in hemelsnaam vandaan
Er is tot op heden geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kan even niet op zijn naam komen was een Chinese oncoloog/internist in het Zaans Medisch Centrum
Mij is het verteld door, de huisarts, de longarts, de chirurg en de oncologisch verpleegkundigequote:Op donderdag 5 maart 2020 11:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kan even niet op zijn naam komen was een Chinese oncoloog/internist in het Zaans Medisch Centrum
Ja er zitten echt hele fijne artsen tussen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:25 schreef Jippie68 het volgende:
Heel lieve man, gaf ons zelf nog een privenummer waar we hem konden bereiken toen wij op vakantie gingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |