Dat liedje van Duncan, daar moest ik aan wennen. Vond wel gelijk dat hij een goede stem had. Pas de 20xste keer na het Songfestival kon ik het nummer waarderenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik had hem gelijk weg willen klikken maar heb hem afgeluisterd
Maar nee, voor als nog niet zo mooi
Die van Ducan vorig jaar vond ik gelijk mooi
Ja dat heb je soms. Smaken verschillen he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat liedje van Duncan, daar moest ik aan wennen. Vond wel gelijk dat hij een goede stem had. Pas de 20xste keer na het Songfestival kon ik het nummer waarderen
Als het al doorgaat. Dat is natuurlijk ook de vraag?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:49 schreef Jippie68 het volgende:
Als er door Korona een aantal landen wegblijven van het ESF dan vergroot wel onze winkans
Ik wel in ieder gevalquote:
Vlees of Vegan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat zal ik koken vanavond?
Ik heb sowieso procureurlapjes
quote:
Liefde maakt blindquote:
Vleeschquote:
Vast welquote:
Jammie jammiequote:
Wat voor groentequote:
Ik mag geen melk.quote:
Alleen prei is zo saai. Heb wel prei liggen.quote:
Ik moet ook nog gaan bedenken wat ik ga koken.quote:
Prei heb ik zondag gegeten, zit niet meer zoveel smaak aan,quote:
Boontjes gerold in spek!quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik mag geen melk.
[..]
Alleen prei is zo saai. Heb wel prei liggen.
Das wel super lekker. Maar wel veel werk.quote:
Oh dat is jammer. Vind het zoetige van prei wel lekker 😋quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ook nog gaan bedenken wat ik ga koken.
Ik heb nog snert in de vriezer, heb ik ook wel zin in.
Maar ik heb nog even
[..]
Prei heb ik zondag gegeten, zit niet meer zoveel smaak aan,
Das lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef skysherrif het volgende:
Witlof met ham en geen kaas want dat mag je niet
Nouja ehm, je rolt de boontjes, in spek?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Das wel super lekker. Maar wel veel werk.
Dat is ook lekker snert..quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ook nog gaan bedenken wat ik ga koken.
Ik heb nog snert in de vriezer, heb ik ook wel zin in.
Maar ik heb nog even
[..]
Prei heb ik zondag gegeten, zit niet meer zoveel smaak aan,
Helemaal geen melkproducten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik mag geen melk.
[..]
Alleen prei is zo saai. Heb wel prei liggen.
Ja eerst ff koken, dan uitlekken, dan in rollen en dan in de oven. Kan op zich wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja ehm, je rolt de boontjes, in spek?
Wel buffelmelk, schapenmelk en af en toe geitenkaasquote:
Ik heb het nu een paar gehad de afgelopen tijd. Maar ook de geur van prei is er niet echt meer. Ook de spruiten zijn dit jaar niet zo lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Vind het zoetige van prei wel lekker 😋
Ja al met al door koken en oven ben je 20 a 30 minuutjes kwijt maar qua handelingen valt het meequote:Op donderdag 5 maart 2020 10:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja eerst ff koken, dan uitlekken, dan in rollen en dan in de oven. Kan op zich wel.
[..]
Wel buffelmelk, schapenmelk en af en toe geitenkaas
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:59 schreef skysherrif het volgende:
Bloemkool of Broccoli met een kaassausje is ook wel gewoon lekker
Plebsquote:
Het wordt tijd dat ze ophidian een mooi plaatje laten maken er voorquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Vind het nummer ook maar,lekker rustig liedje. Van die andere landen zijn vaak zulke hysterisch liedjes
ga slapen danquote:
aardappelen uit de oven en sperziebonen erbijquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat zal ik koken vanavond?
Ik heb sowieso procureurlapjes
Ow ja als je dan ook de aardappels uit de oven doet...quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga slapen dan
[..]
aardappelen uit de oven en sperziebonen erbij
Ja klinkt als een plan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan maar lekker die boontjes! Beetje nootmuskaat er op
Is op basis van noten of soja meestal, en daar ben ik ook allergisch voor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dudor schreef laatst dat Vegan kaas ook lekker is, misschien kun je dat eens proberen?
Goed bezig mickyquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja als je dan ook de aardappels uit de oven doet...
[..]
Ja klinkt als een plan.
Moet ik ff verse halen. Is wel zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |