quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, voor jou zal ik op zoek gaan. Waar kan ik het vinden. Ben nooit ze met het songfestival bezig
Doe eens niet zo vulgair!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou geloof dat als ik de hele dag over neuken, kut, lul, schijten heb, jullie mij dat niet in dank afnemen.
KLIK DAN EVEN OP DE VIDEOquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb het liedje ook nog niet gehoord, maar of hij net zo ver komt geen flauw idee.. zou wel mooi zijn
Had hem al gevonden, eerlijk gezegd vind ik er niet zo heel veel aan. Misschien moet je het een paar keer horen.quote:
Nou oke danquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb al een andere YT gevonden van hem
Wel even tot het eind luisteren he, dat Gospelquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hem al gevonden, eerlijk gezegd vind ik er niet zo heel veel aan. Misschien moet je het een paar keer horen.
quote:
Nee hypes zijn voor het plebsquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Doe je sowieso wel eens mee aan hypes?
niet? Denk het wel hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou geloof dat als ik de hele dag over neuken, kut, lul, schijten heb, jullie mij dat niet in dank afnemen.
quote:
Ik buk welquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]maf klapper
DAAR MOT EEN PIEMOL IN
Ja, ik had hem gelijk weg willen klikken maar heb hem afgeluisterdquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel even tot het eind luisteren he, dat Gospel
Lekkaaaahhhquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Creampie voor haagsioooooooooooooooo
Mooi nummer, mooie stemquote:
haagse bukakequote:Op donderdag 5 maart 2020 10:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Creampie voor haagsioooooooooooooooo
Plebs?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hypes zijn voor het plebs
[..]
niet? Denk het wel hoor
[..]
Hij kan wel goed zingen. Maar het liedje spreekt mij niet aanquote:
Ben je me weer net voorquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Vind het nummer ook maar,lekker rustig liedje. Van die andere landen zijn vaak zulke hysterisch liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |