Wat voor groentequote:
Ik mag geen melk.quote:
Alleen prei is zo saai. Heb wel prei liggen.quote:
Ik moet ook nog gaan bedenken wat ik ga koken.quote:
Prei heb ik zondag gegeten, zit niet meer zoveel smaak aan,quote:
Boontjes gerold in spek!quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik mag geen melk.
[..]
Alleen prei is zo saai. Heb wel prei liggen.
Das wel super lekker. Maar wel veel werk.quote:
Oh dat is jammer. Vind het zoetige van prei wel lekker 😋quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ook nog gaan bedenken wat ik ga koken.
Ik heb nog snert in de vriezer, heb ik ook wel zin in.
Maar ik heb nog even
[..]
Prei heb ik zondag gegeten, zit niet meer zoveel smaak aan,
Das lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef skysherrif het volgende:
Witlof met ham en geen kaas want dat mag je niet
Nouja ehm, je rolt de boontjes, in spek?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Das wel super lekker. Maar wel veel werk.
Dat is ook lekker snert..quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ook nog gaan bedenken wat ik ga koken.
Ik heb nog snert in de vriezer, heb ik ook wel zin in.
Maar ik heb nog even
[..]
Prei heb ik zondag gegeten, zit niet meer zoveel smaak aan,
Helemaal geen melkproducten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik mag geen melk.
[..]
Alleen prei is zo saai. Heb wel prei liggen.
Ja eerst ff koken, dan uitlekken, dan in rollen en dan in de oven. Kan op zich wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja ehm, je rolt de boontjes, in spek?
Wel buffelmelk, schapenmelk en af en toe geitenkaasquote:
Ik heb het nu een paar gehad de afgelopen tijd. Maar ook de geur van prei is er niet echt meer. Ook de spruiten zijn dit jaar niet zo lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Vind het zoetige van prei wel lekker 😋
Ja al met al door koken en oven ben je 20 a 30 minuutjes kwijt maar qua handelingen valt het meequote:Op donderdag 5 maart 2020 10:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja eerst ff koken, dan uitlekken, dan in rollen en dan in de oven. Kan op zich wel.
[..]
Wel buffelmelk, schapenmelk en af en toe geitenkaas
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:59 schreef skysherrif het volgende:
Bloemkool of Broccoli met een kaassausje is ook wel gewoon lekker
Plebsquote:
Het wordt tijd dat ze ophidian een mooi plaatje laten maken er voorquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Vind het nummer ook maar,lekker rustig liedje. Van die andere landen zijn vaak zulke hysterisch liedjes
ga slapen danquote:
aardappelen uit de oven en sperziebonen erbijquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat zal ik koken vanavond?
Ik heb sowieso procureurlapjes
Ow ja als je dan ook de aardappels uit de oven doet...quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga slapen dan
[..]
aardappelen uit de oven en sperziebonen erbij
Ja klinkt als een plan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan maar lekker die boontjes! Beetje nootmuskaat er op
Is op basis van noten of soja meestal, en daar ben ik ook allergisch voor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dudor schreef laatst dat Vegan kaas ook lekker is, misschien kun je dat eens proberen?
Goed bezig mickyquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja als je dan ook de aardappels uit de oven doet...
[..]
Ja klinkt als een plan.
Moet ik ff verse halen. Is wel zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |