Hele club maar opdoeken, uit dat licht.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
Jong Ajax heeft vandaag ook al een pak slaag gekregen. Van Volendam
JC Arena verkopen aan AZquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele club maar opdoeken, uit dat licht.
het gaat allemaal goed komentwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 09:46:36Om het tij te keren hebben de spelers van #Ajax donderdag spontaan een teambuildingsuitje georganiseerd. Bij het diner in Taiko, het restaurant in het Conservatorium Hotel, was de staf niet aanwezig.https://t.co/Qt7yRVa7Io reageer retweet
Ons eigen Bbq-Schwaab momentquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
het gaat allemaal goed komentwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 09:46:36Om het tij te keren hebben de spelers van #Ajax donderdag spontaan een teambuildingsuitje georganiseerd. Bij het diner in Taiko, het restaurant in het Conservatorium Hotel, was de staf niet aanwezig.https://t.co/Qt7yRVa7Io reageer retweet
Ik zie AZ wel choken tegen ADO.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:30 schreef Drekkoning het volgende:
Laatste dagje bovenaan jongens, ik geniet er nog maar even van.
Teamgeestgenotquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
Niets zo helend als bowlenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:30 schreef Drekkoning het volgende:
Laatste dagje bovenaan jongens, ik geniet er nog maar even van.
Binnenkort hebben ze allemaal corona.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
Lekker man.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Binnenkort hebben ze allemaal corona.
Genot.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Binnenkort hebben ze allemaal corona.
Ik zie Ajax ook wel choken tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie AZ wel choken tegen ADO.
allemaal keihard lam gezopen werkt prima voor het teamgevoelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
Jij, @Karina en ik tevens ook de enige Amsterdammers in dit topic lachen om het Conservatorium Hotel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
Wie zou het gezelligste zijn met een paar biertjes op?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
allemaal keihard lam gezopen werkt prima voor het teamgevoel
Neres schijnt. Maar weet niet of hij er bij was. Ohja en de hunter natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:40 schreef Intint het volgende:
[..]
Wie zou het gezelligste zijn met een paar biertjes op?
Ik ga voor Nico.
Daarna nog even old sailor meegepaktquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
Klaas janquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:40 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik ga voor Nico.
Ziyechquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:40 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik ga voor Nico.
Er wordt lacherig gedaan, maar toch is het goed dat de spelersgroep het heft in eigen hand neemt en dit doet. Alle resultaten van afgelopen weken zullen spanningen in de groep hebben gebracht. Het is goed om dan zoiets als dit te organiseren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:05 schreef Tarado het volgende:
Dat vind ik ook wel,denk dat het in ieder geval meer helpt dan een zoveelste bespreking. Maar als het de eerste 5 minuten vandaag weer totaal niet loopt is het ook erg snel weer uitgewerkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er wordt lacherig gedaan, maar toch is het goed dat de spelersgroep het heft in eigen hand neemt en dit doet.
Tadic lijkt mij wel iemand die strontvervelend ruzie gaat zoeken aan de eind van de avond als je nog even een hap eten wilt halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:40 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik ga voor Nico.
Veltman is een aardige vent. Ik was wat bevooroordeeld, maar dat was niet terecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:40 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik ga voor Nico.
Het zou ook nog kunnen dat Tadic op 10 staat en Ziyech rechtsbuiten. Tadic op rechtsbuiten wordt natuurlijk volkomen kut.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:32 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Onana; Dest, J. Timber, Blind, Tagliafico; Martínez, Van de Beek, Ziyech; Promes, Traoré en Tadic.
Weer wat nieuws.
Meen je dat nou? Komt altijd erg vriendelijk over op mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tadic lijkt mij wel iemand die strontvervelend ruzie gaat zoeken aan de eind van de avond als je nog even een hap eten wilt halen.
Jouw autocorrect maakt van Joel Jurrien of was dit zo bedoeld?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Jurrien, hopelijk doe je het beter dan in Jong.
Als hij geen handsballen maakt, geen pingels veroorzaakt geen geel pakt op een domme plek, prijs ik me gelukkig.
Zo voelt het wel, iedere wedstrijd weer twee nieuwe spelers. Als Timber ook nog blundert achterin is hij daar aardig door zijn opties heen....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, het is duidelijk dat ten Hag het allemaal niet meer weet en hij probeert wanhopig om spelers zo om te gooien dat het begint te lopen.
Gaat natuurlijk niet gebeuren.
Dat lijkt me nogal te kort door de bocht. Feit is dat het gewoon niet rendeert met Schuurs en Alvarez. Die maken steevast fouten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, het is duidelijk dat ten Hag het allemaal niet meer weet
Het hele aankoopbeleid en alles daaromheen moet op de schopquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:10 schreef Ferdii het volgende:
alvarez en schuurs afschrijven voor een jeugd spelertje, dan is het toch wel triest gesteld achterin, ondanks de miljoenen die uitgegeven zijn
mwa, jongens van een jaar of 18 kopen is wat mij betreft nog steeds prima, maar niet voor direct in de basis.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het hele aankoopbeleid en alles daaromheen moet op de schop
Maar de scouting (die eigenlijk zo beroerd als de pest is ) denkt blijkbaar dat Maggelsjan en Alvarez er direct kunnen staan . Net zoals met Marin bijvoorbeeld voor Schone of De Jong.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mwa, jongens van een jaar of 18 kopen is wat mij betreft nog steeds prima, maar niet voor direct in de basis.
als je een basis speler koopt. (bv vervanging voor de ligt) zorg er dan voor dat je iemand haalt die er direct staat en zich al eerder heeft bewezen
En waar ga je die vandaan halen op het niveau dat je wilt nastreven? Als ze zich bewezen hebben en er direct kunnen staan zijn ze niet te betalen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als je een basis speler koopt. (bv vervanging voor de ligt) zorg er dan voor dat je iemand haalt die er direct staat en zich al eerder heeft bewezen
Minus de toekomstige verkoopwaarde. Dus dat gaat echt reuze meevallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar de scouting (die eigenlijk zo beroerd als de pest is ) denkt blijkbaar dat Maggelsjan en Alvarez er direct kunnen staan . Net zoals met Marin bijvoorbeeld voor Schone of De Jong.
Toch weer snel 30 miljoen door de plee door pure onkunde
Uberhaupt dit seizoen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:31 schreef peaceman het volgende:
Wanneer is Ajax voor het laatst in twee op eenvolgende wedstrijden met dezelfde basis 11 gestart?
Volgens mij lang geleden...
Marin heeft nauwelijks een kans gehad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar de scouting (die eigenlijk zo beroerd als de pest is ) denkt blijkbaar dat Maggelsjan en Alvarez er direct kunnen staan . Net zoals met Marin bijvoorbeeld voor Schone of De Jong.
Toch weer snel 30 miljoen door de plee door pure onkunde
Ja precies mijn punt.quote:
PEC & Chelsea in november: https://www.ajaxshowtime.(...)in-andere-opstellingquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:31 schreef peaceman het volgende:
Wanneer is Ajax voor het laatst in twee op eenvolgende wedstrijden met dezelfde basis 11 gestart?
Volgens mij lang geleden...
Heel wonderlijk.. getuigt niet van vertrouwen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:38 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
PEC & Chelsea in november: https://www.ajaxshowtime.(...)in-andere-opstelling
https://twitter.com/JongeneelBas/status/1236388443837673473?s=20quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef mokkiemok het volgende:
Tadic momentje met dest. Zit nog wel wat spanning in de groep geloof ik
Wellicht dat dest voor de zoveelste keer een afspraak niet na komt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://twitter.com/JongeneelBas/status/1236388443837673473?s=20
Wie denkt hij dat hij is?
Iemand die zichzelf ziet als de leider van het elftal en ook gefrustreerd is door zijn eigen matige spel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://twitter.com/JongeneelBas/status/1236388443837673473?s=20
Wie denkt hij dat hij is?
Vandaag is hij 1 van de beteren vind ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf ziet als de leider van het elftal en ook gefrustreerd is door zijn eigen matige spel.
Best een logische reactie.
Zeker als aanvoerder niet een hele gekke actie, zeker gezien de vorm waar ze inzitten. Hangt veel af van deze wedstrijdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:32 schreef peaceman het volgende:
Prima dat Tadic eens een keer zijn mond open trekt. Had ie misschien al veel eerder moeten doen.
De manier waarop - zeker met zijn karakter - is behoorlijk achterlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf ziet als de leider van het elftal en ook gefrustreerd is door zijn eigen matige spel.
Best een logische reactie.
Oneens het gaat zeker beter dan tegen az en ook utrecht. Maar de gatenkaas bij eencounter is nog niet verholpenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef TAV74 het volgende:
Het is nog geen haar beter. Alleen mazzel dat Heerenveen niet profiteert van de ruimte die er weer ligt. Dit wordt weer puntverlies.
Ze komen hooguit iets dichter bij een kans en geven iets meer druk. Maar als na een corner gewoon hele veld open ligt ben je niets opgeschoten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Oneens het gaat zeker beter dan tegen az en ook utrecht. Maar de gatenkaas bij eencounter is nog niet verholpen
Hij zou van mij een knal op z'n bek gehad hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef mokkiemok het volgende:
Tadic momentje met dest. Zit nog wel wat spanning in de groep geloof ik
Die is echt serieus uit vorm idd.quote:
Ach temperament hoort er soms bij.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De manier waarop - zeker met zijn karakter - is behoorlijk achterlijk
Niet onlogisch denk ik.quote:
Meer spelers zouden dit moeten doen. Hard zijn voor elkaar, maar wel fair. Geef blind maar een knal, die moet weer wakker wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij zou van mij een knal op z'n bek gehad hebben
Eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:42 schreef TheArt het volgende:
Blind, Tagliafico, Dest, Ziyech en Promes bakken er weer he-le-maal niets van vandaag.
Tadic en martinez en donny doen het wel beter. Ik zie echt wel verbetering. Maar zeker niet genoeg nogquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:42 schreef TheArt het volgende:
Blind, Tagliafico, Dest, Ziyech en Promes bakken er weer he-le-maal niets van vandaag.
Eens. G-elftal op deze manier.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:42 schreef TheArt het volgende:
Yup en vreemd genoeg is dit dan nog de beste helft die ik de afgelopen weken van Ajax heb gezienquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:42 schreef TheArt het volgende:
Deze neem ik even terugquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:45 schreef Intint het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Komt altijd erg vriendelijk over op mij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij zou van mij een knal op z'n bek gehad hebben
Ze tonen in ieder geval strijd en passie vanavond ipv gelatenheidquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:01 schreef mokkiemok het volgende:
Gaat de bekeruitschakeling de ommekeer zijn jongens. De 6-2 van dit seizoen
We zijn er nog niet, we houden zelden de 0quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Scorpie het volgende:
Pfff wat een bevalling maar 3 punten zijn 3 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |