Het zou ook nog kunnen dat Tadic op 10 staat en Ziyech rechtsbuiten. Tadic op rechtsbuiten wordt natuurlijk volkomen kut.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:32 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Onana; Dest, J. Timber, Blind, Tagliafico; Martínez, Van de Beek, Ziyech; Promes, Traoré en Tadic.
Weer wat nieuws.
Meen je dat nou? Komt altijd erg vriendelijk over op mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tadic lijkt mij wel iemand die strontvervelend ruzie gaat zoeken aan de eind van de avond als je nog even een hap eten wilt halen.
Jouw autocorrect maakt van Joel Jurrien of was dit zo bedoeld?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Jurrien, hopelijk doe je het beter dan in Jong.
Als hij geen handsballen maakt, geen pingels veroorzaakt geen geel pakt op een domme plek, prijs ik me gelukkig.
Zo voelt het wel, iedere wedstrijd weer twee nieuwe spelers. Als Timber ook nog blundert achterin is hij daar aardig door zijn opties heen....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, het is duidelijk dat ten Hag het allemaal niet meer weet en hij probeert wanhopig om spelers zo om te gooien dat het begint te lopen.
Gaat natuurlijk niet gebeuren.
Dat lijkt me nogal te kort door de bocht. Feit is dat het gewoon niet rendeert met Schuurs en Alvarez. Die maken steevast fouten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, het is duidelijk dat ten Hag het allemaal niet meer weet
Het hele aankoopbeleid en alles daaromheen moet op de schopquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:10 schreef Ferdii het volgende:
alvarez en schuurs afschrijven voor een jeugd spelertje, dan is het toch wel triest gesteld achterin, ondanks de miljoenen die uitgegeven zijn
mwa, jongens van een jaar of 18 kopen is wat mij betreft nog steeds prima, maar niet voor direct in de basis.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het hele aankoopbeleid en alles daaromheen moet op de schop
Maar de scouting (die eigenlijk zo beroerd als de pest is ) denkt blijkbaar dat Maggelsjan en Alvarez er direct kunnen staan . Net zoals met Marin bijvoorbeeld voor Schone of De Jong.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mwa, jongens van een jaar of 18 kopen is wat mij betreft nog steeds prima, maar niet voor direct in de basis.
als je een basis speler koopt. (bv vervanging voor de ligt) zorg er dan voor dat je iemand haalt die er direct staat en zich al eerder heeft bewezen
En waar ga je die vandaan halen op het niveau dat je wilt nastreven? Als ze zich bewezen hebben en er direct kunnen staan zijn ze niet te betalen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als je een basis speler koopt. (bv vervanging voor de ligt) zorg er dan voor dat je iemand haalt die er direct staat en zich al eerder heeft bewezen
Minus de toekomstige verkoopwaarde. Dus dat gaat echt reuze meevallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar de scouting (die eigenlijk zo beroerd als de pest is ) denkt blijkbaar dat Maggelsjan en Alvarez er direct kunnen staan . Net zoals met Marin bijvoorbeeld voor Schone of De Jong.
Toch weer snel 30 miljoen door de plee door pure onkunde
Uberhaupt dit seizoen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:31 schreef peaceman het volgende:
Wanneer is Ajax voor het laatst in twee op eenvolgende wedstrijden met dezelfde basis 11 gestart?
Volgens mij lang geleden...
Marin heeft nauwelijks een kans gehad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar de scouting (die eigenlijk zo beroerd als de pest is ) denkt blijkbaar dat Maggelsjan en Alvarez er direct kunnen staan . Net zoals met Marin bijvoorbeeld voor Schone of De Jong.
Toch weer snel 30 miljoen door de plee door pure onkunde
Ja precies mijn punt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |