In jouw lijst zie ik het Eurovisie voor Noobs-topic er in staan, terwijl je daar niet gepost hebt. Het antwoord lijkt dus ja te zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:51 schreef Meke het volgende:
[..]
KUNNEN ANDERE MENSEN OOK ZIEN WAT ER IN JE MYAT STAAT ALS JE DAAR NOG NOOIT GEPOST HEBT?!
 . Topics in KPD of KEL of zoiets zie ik er niet bij staan
. Topics in KPD of KEL of zoiets zie ik er niet bij staan

Shit, het voelde altijd behoorlijk anoniemquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In jouw lijst zie ik het Eurovisie voor Noobs-topic er in staan, terwijl je daar niet gepost hebt. Het antwoord lijkt dus ja te zijn

Je volgt kpd topics?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:51 schreef Meke het volgende:
[..]
KUNNEN ANDERE MENSEN OOK ZIEN WAT ER IN JE MYAT STAAT ALS JE DAAR NOG NOOIT GEPOST HEBT?!

Vast wel, maar dat kun je alleen zien als je zelf ook toegang hebtquote:

quote:

De laatste dagen is het vooral Milton die tegen mij praatquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet best
Heb je ook zo'n lang wild onverzorgd kapsel nu? En gaten in je kleding?
Blijf je wel tegen Milton praten?
 Ik word zelfs een beetje moe van 'm. Ik vind 'm ook best negatief, met telkens dat ik naar buiten moet om mensen in elkaar te slaan en zo. Hij zegt dat ze voor de CIA werken, allemaal
 Ik word zelfs een beetje moe van 'm. Ik vind 'm ook best negatief, met telkens dat ik naar buiten moet om mensen in elkaar te slaan en zo. Hij zegt dat ze voor de CIA werken, allemaal  Zou het?
 Zou het? 

Ahh nee toch, da's naar. Dat spijt me voor je Tim, en voor je moederquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kat van m'n moeder bleek een bottumor te hebben en is ingeslapen bij de dierenartsHij was bijna 15 dus heel onverwachts is het niet, maar ik ga hem wel missen

Oh ik had dit gemist! Sterktequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kat van m'n moeder bleek een bottumor te hebben en is ingeslapen bij de dierenartsHij was bijna 15 dus heel onverwachts is het niet, maar ik ga hem wel missen

quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets komt automatisch in je MyAT te staan als je in het topic post. Je kan ook op 'Volg topic' klikken (of eventueel stop volgen). In het menu kan je My Active Topics aanklikken, of in jouw geval op https://forum.fok.nl/user/active/345170
De toegevoegde waarde is niet heel groot als je maar in één subforum post. Maar als je bijvoorbeeld een reeks volgt in WLR, een in DIG, twee in MEN en nog een paar verspreid over het forum dan kan je in een overzicht meteen zien of er in een van die reeksen nog wat nieuws is geplaatst

Wat naarquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
 RIP kat
  RIP kat

Milton is een wijze bal! Inderdaad zijn veel van die bejaarden CIA spionnen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
De laatste dagen is het vooral Milton die tegen mij praatIk word zelfs een beetje moe van 'm. Ik vind 'm ook best negatief, met telkens dat ik naar buiten moet om mensen in elkaar te slaan en zo. Hij zegt dat ze voor de CIA werken, allemaal
Zou het?
Ja, m'n haar is nu 50cm lang en ik ben m'n kleding al een week kwijt

Ik wil ook die bovenste, heb ik ook in het zwartquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:15 schreef Meke het volgende:
Oh ik wil deze

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik volg het nu ook. Ik ben benieuwd wat voor kwaliteitsusers dit gaat aantrekken als het een beetje populair wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:11 schreef Greys het volgende:
Zouden sommigen dit topic willen volgen in hun MyAt zodat als n00bs vragen hebben er iemand kan antwoorden?
ESF / EUROVISIE VOOR N00BS

Ik heb net anderen in het zwartquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil ook die bovenste, heb ik ook in het zwart

OMG DIE HEB IK DUS, ZIE MIJN EDITquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb net anderen in het zwart

[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Milton is een wijze bal! Inderdaad zijn veel van die bejaarden CIA spionnen.
Maar goed dat je zoveel binnen blijft, voor je het weet proberen ze met geheime straling te infiltreren in je gedachten
 Maar moet ik dan niet toch proactiever zijn en zelf buiten op de terrasjes geweld gaan gebruiken tegen die oudjes?
 Maar moet ik dan niet toch proactiever zijn en zelf buiten op de terrasjes geweld gaan gebruiken tegen die oudjes?

quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
OMG DIE HEB IK DUS, ZIE MIJN EDIT
*TWINS*

Áls je naar buiten gaat, zou ik inderdaad alles en iedereen Rambo-style benaderenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]Maar moet ik dan niet toch proactiever zijn en zelf buiten op de terrasjes geweld gaan gebruiken tegen die oudjes?

Hm okay, ja Milton is er vrij duidelijk over dat ik echt iets moet doen. Maar okay, ik zal zoveel mogelijk binnen blijven. Alleen moet ik morgen wel even naar de lokale kliniek dus dat wordt even spannendquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Áls je naar buiten gaat, zou ik inderdaad alles en iedereen Rambo-style benaderen
En een aluminium hoedje opzetten. Biedt bescherming tegen allerlei geheimzinnige plots die de wereld tegen jou gesmeed heeft
Maar beter gewoon binnen blijven.

Ah wat erg, sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]

Ja, hier staan we nu op 234 gevallen maar jullie maken wel een inhaalslag.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:53 schreef Arizona het volgende:
wow, al 82 Coronabesmettingen in Nederland
Gaat wel hard nu.

Ik lees daar af en toe wel wat mee, maar ik post er niet meerquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hier staan we nu op 234 gevallen maar jullie maken wel een inhaalslag.
In het corona-topic loopt iedereen alweer te schuimbekken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |