Omgekeerde bewijslast, niet waar? Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Leuke stelling, wil je die ook onderbouwen?
Dat is niet de schuld van de republikeinen maar jarenlang democratische heerschappij en tegenwerking (toen de reps de macht hadden). Bill Clinton bijv beschermde de farmaceutische industrie en zorgde dat fabrikanten van dure geneesmiddelen altijd buiten schot bleven. Onder hem pas waren de zorgkosten uit de pan gerezen in de jaren 90.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat zo? Vertel dan eens waarom de VS met afstand het meeste geld kwijt is aan gezondheidszorg voor een middelmatige kwaliteit? Die uitleg wil ik wel even horen.
PS: De Republikeinen hebben 7 (zeven) Congressionele onderzoekscommissies ingesteld om Benghazi te onderzoeken, ze hebben niets verwijtbaars gevonden. Dus inderdaad, begin daar maar niet over.
Heel kort gezegd? Je liegt en fantaseert. Bill Clinton had een Republikeins Congress en de President bepaalt medicijnen prijzen niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:06 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Omgekeerde bewijslast, niet waar? Leuk geprobeerd.
[..]
Dat is niet de schuld van de republikeinen maar jarenlang democratische heerschappij en tegenwerking (toen de reps de macht hadden). Bill Clinton bijv beschermde de farmaceutische industrie en zorgde dat fabrikanten van dure geneesmiddelen altijd buiten schot bleven. Onder hem pas waren de zorgkosten uit de pan gerezen in de jaren 90.
Om het heel kort te houden.
Virginia en vermont nu, shit load om 2 uur straks, nog een paar om 3 uur.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:11 schreef Barbusse het volgende:
Wellthatescalatedquickly.gif...
Iemand enig idee wanneer exitpolls verschijnen?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:11 schreef Barbusse het volgende:
Al voor Virginia en Vermont 10 min geledenquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:11 schreef Barbusse het volgende:
Ach, als we morgen wakker worden zijn de uitslagen wel aardig bekend, tijdzones zijn soms best handigquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:18 schreef Tweek het volgende:
De paniek op reddit is altijd wel grappig, states worden gecalled en iedereen vraagt zich af waarom. Want er is nog geen stem bekend. Fucking dodo's.
Arkansas, Texas, Tennesse dat zijn allemaal rode staten joh, die gaan zonder de geringste twijfel naar Trump. Dus waar doet het men nog voor aldaar?quote:
Dat laatste is zeker, als biden dit wint dan pakt trump nog eens 4 jaar maar daar is iedereen al voorbereid mocht biden de nominatie winnen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:28 schreef Tweek het volgende:
Ik ben een voorstander van Sanders als President, ook in 2016. Maar ik zag nooit dat complot dat andere zagen om hem van de nominatie te houden. Behalve 1 ding. De superdelegates die zich uitspraken voor het stemmen en constant geteld werden in de media tussenstanden. Het werkt tegen je als je een race 1 tegen 300 begint. Mensen nemen dat mee in hun keuze.
Dat is nu niet meer het geval. Het al dan niet afhaken van kandidaten en het endorsen van biden, is allemaal onderdeel van het spel. Warren is geen spoiler, net zoveel van haar stemmers lopen over naar Biden als Sanders, nog buiten beschouwing nemend de stemmers die al overgelopen zijn omdat ze geen kans maakt. Als Warren er voor vandaag was uitgestapt had het alleen maar meer Biden geholpen. Sanders wordt nu genaaid door de moderates, maar dat is hun goed recht.
Dit keer begon hij niet met een achterstand, maar op dezelfde voet. Als je dan wilt winnen, moet je beter zijn als de rest. Ben je dat niet dan verlies je.
Is het een catastrofale inschattingsfout van de rest van de partij? Denk het wel, de machine die Sanders heeft opgebouwd staat achter hem en zijn ideeën en zouden ook voor Warren die inzet nog getoond hebben. Maar een blijft bij wat het is kandidaat, daar doen ze het niet voor. Dus als Biden de nominatie wint, dan blijft die base waarschijnlijk thuis, of zet de machine uit. Want Bernie kan op ieder podium oproepen dat hij achter Biden staat en hem geweldig vindt, de kiezers die voor Sanders of Warren kozen, zien dat anders. Dat is de fout die gemaakt wordt.
Biden als kandidaat is Trump voor nog 4 jaar en het verlies van de SC voor 40 jaar.
twitter:Fanua twitterde op woensdag 04-03-2020 om 01:25:33#AScaucus unofficial count:JOE BIDEN - 31MIKE BLOOMBERG - 175TULSI GABBARD - 103BERNIE SANDERS - 37ELIZABETH WARREN - 5#SuperTuesday #AmericanSamoa #Democrats2020 #Biden #Bloomberg #Gabbard Warren #Sanders https://t.co/zYHVLTwRtr reageer retweet
African Americans zijn niet een monolithe stemgroep. Twee/drie staten is niet genoeg om conclusies te trekken. Daarnaast heeft Sanders ook hard op de latino bevolking in gezet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:37 schreef L3gend het volgende:
Exit poll NC
Biden 44%
Sanders 23%
Warren 11%
Bloomberg 11%
Sanders lijkt net als 4 jaar geleden nauwelijks appeal te hebben naar Aftrican American, ook in de suburbs van DC lijkt hij afgeslacht te worden. Bloomberg heeft lekker half miljard verspild door en haalt de 15% niet eens. Warren gaat ook pijnlijk af nu
Dat zullen ze ook doen, geloof me. Wel heb ik enig medelijden met Bernie en de dems, want die was hun laatste reëele kans.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb het gevoel dat Warren en Bloomberg na vandaag beter de handdoek in de ring kunnen gooien...
Laat ik het zo zeggen Aftrican American in het zuiden, African American in NY en Chicago en California zijn natuurlijk wat liberaler. Sanders heeft echter wel indrukwekkend sprongen gemaakt naar Latinos en ben ook erg benieuwd dadelijk naar Texas waar het volledig kan omdraaien voor Sanders daarquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
African Americans zijn niet een monolithe stemgroep. Twee/drie staten is niet genoeg om conclusies te trekken. Daarnaast heeft Sanders ook hard op de latino bevolking in gezet.
En een ander dingetje is dat de Afro-Amerkikaanse bevolking altijd een stukje conservatiever is dan je denkt dat ze zijn. God fearing etc.
En juist Bernie, is naar mijn weten, minder zogenaamd racistisch. Dus de zwarten moeten juist op hem stemmen. Wat een groot bord hebben die lui voor hun kop.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:37 schreef L3gend het volgende:
Exit poll NC
Biden 44%
Sanders 23%
Warren 11%
Bloomberg 11%
Sanders lijkt net als 4 jaar geleden nauwelijks appeal te hebben naar Aftrican American, ook in de suburbs van DC lijkt hij afgeslacht te worden. Bloomberg heeft lekker half miljard verspild door en haalt de 15% niet eens. Warren gaat ook pijnlijk af nu
Blijkbaar vinden ze Biden aantrekkelijker dan Sanders en verder zou VP van Obama ook flink geholpen hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
En juist Bernie, is naar mijn weten, minder zogenaamd racistisch. Dus de zwarten moeten juist op hem stemmen. Wat een groot bord hebben die lui voor hun kop.
Afro's zijn liberaal wanneer het hun uitkomt en conservatief ook als de gelegenheid zich voordoet. Soms vraag ik me af wie de echte manipuleerders zijn. Niet altijd de typisch voor racisten uitgemaakt conservatieve blanken dus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:42 schreef L3gend het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen Aftrican American in het zuiden, African American in NY en Chicago en California zijn natuurlijk wat liberaler. Sanders heeft echter wel indrukwekkend sprongen gemaakt naar Latinos en ben ook erg benieuwd dadelijk naar Texas waar het volledig kan omdraaien voor Sanders daar
De "Zwarten" moeten niets, en zijn door de kerk en hun leiders wel erg georganiseerd. 1 endorsement in SC zorgde ervoor dat Biden SC won. 1 kerkelijke leider heeft die macht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
En juist Bernie, is naar mijn weten, minder zogenaamd racistisch. Dus de zwarten moeten juist op hem stemmen. Wat een groot bord hebben die lui voor hun kop.
Er wordt veel teveel aandacht en gewicht toegekend aan de zwarte bevolking terwijl die enkel 12% van de bevolking opmaken. Kijk eerder naar de latino's dan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:46 schreef Tweek het volgende:
[..]
De "Zwarten" moeten niets, en zijn door de kerk en hun leiders wel erg georganiseerd. 1 endorsement in SC zorgde ervoor dat Biden SC won. 1 kerkelijke leider heeft die macht.
En dat is niet gek, want ze hebben vaak het meeste voor elkaar gekregen door een sterker leider te volgen en als 1 blok te stemmen.
De discussie of dat in dit politieke veld ook de juiste keuze is, is een aandere.
Clinton verloor op 60k stemmen in drie staten, de zwaarte van iedere stem telt daar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:48 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Er wordt veel teveel aandacht en gewicht toegekend aan de zwarte bevolking terwijl die enkel 12% van de bevolking opmaken. Kijk eerder naar de latino's dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |