Die Cornetto Royal was lekkerquote:
Daar zat altijd een aparte smaak aan.quote:Op maandag 9 maart 2020 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen Prikkebeen?![]()
[ afbeelding ]
Die was lekker..banaanquote:Op maandag 9 maart 2020 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen Prikkebeen?![]()
[ afbeelding ]
Ahhh die had mijn opa o.a.quote:
Ja, dat kan. Ik heb aan dit ijsje wel goede herinneringenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Banaan vind ik echt zoooo smerig! Dus deze ijsjes ook...
deze ..quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh die had mijn opa o.a.oma ging voor de 4711 op haar zakdoek als het warm was.
![]()
Ik weet geen plaatje te plaatsen op mijn telefoon.
Gadverdammequote:
ja zelfs bij mn moeder heb ik het zien staanquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden al die ouwe dametjes dat spul!!
Ja,quote:
had ik ook maar zonder sporen maar wel nog schuinere hakken. Speciaal in Spanje kocht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef Cynix Ū het volgende:
Dit soort laarzen droeg ik vroeger, soms zelfs met een soort 'sporen' (pizza-rollers) er aan vastgespijkerd. Overigens (b)lijken ze nog steeds te koop.
[ afbeelding ]
Ik miste de goeie ouwe limlollie!quote:Op maandag 9 maart 2020 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen Prikkebeen?![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik nu in de Gold uitvoeringquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:38 schreef Cynix Ū het volgende:
En zoiets had ik ook. Met als melodie een piepende midi-achtige variant van 'The Yellow Rose of Texas'.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik miste de goeie ouwe limlollie!
[ afbeelding ]
Die heb ik nog in de berging liggenquote:
Die had ik ook! Tegenwoordig loopt mijn zoon op dezelfde soort laarzenquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef Cynix Ū het volgende:
Dit soort laarzen droeg ik vroeger, soms zelfs met een soort 'sporen' (pizza-rollers) er aan vastgespijkerd. Overigens (b)lijken ze nog steeds te koop.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:32 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoorde ik vannacht iets over op de radio... Zo'n 'oh ja' moment
Klopt!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:18 schreef Ole het volgende:
[..]bij de nachtzuster. Daar werden mensen ziek van
Oh die dingen, mijn opa en oma hadden zo'n ding, weet nog steeds niet waarom.quote:
voetenbankje volgens mijquote:Op zondag 22 maart 2020 15:30 schreef Karstman het volgende:
[..]
Oh die dingen, mijn opa en oma hadden zo'n ding, weet nog steeds niet waarom.
Als er iets uit dat pijpje kwam dan werd je toch al niet vrolijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is dat? Daar komt toch niks uit als je daaronder plaatsneemt?
Als het heel is en nog past, dan draag ik het nog. Echt vintage. Waarom niet?quote:Op maandag 23 maart 2020 08:30 schreef mrPanerai het volgende:
Zijn er onder jullie, en dan gok ik vnl mannen, nog bij die dezelfde kleding van toen dragen?
Toen ik een jaar of 14 (1986) was kleding op de scholen wel een dingetje, vooral bepaalde merken waren toen erg hip (is nu ook nog zo merk ik bij die kleine van me). Ik merk dat ik eigenlijk hetzelfde model en merk van schoenen toen nu nog leuk vind (en koop), broeken idem dito.
Toen ik onlangs bij mijn moeder de kasten aan het verplaatsen was vond ik nog een jas van toen terug. Hij is nog als nieuw en zit zo waanzinnig lekker dat ik ook die weer ben gaan dragen.
Mijn vrouw lacht me gewoon uit maar ....
Herkenbaar voor iemand.
Jassen waren toen zelfs onderdeel van een van de Paul Jambers veel besproken reportages.
(en nee ik zit er niet in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |