Klopt ja, geel van kleur. Je proeft alleen daarna de friet niet meer, je committeert je dan vooral aan de smaak van zout met mayonaise.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:26 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat is droog spul toch, een soort poeder?
Is dat dan ook dezelfde Maggi als die onze moeders in de ragout deed?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Op de Antillen is dat normaal, hoewel de friet daar van die aardappelstukken zijn zoals bij de Britse fish and chips. Op de Antillen kun je Satebatata bestellen. Dan krijg je steevast de vraag Maggi riba dje? (Maggi erop?)
Even nagezocht.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Op de Antillen is dat normaal, hoewel de friet daar van die aardappelstukken zijn zoals bij de Britse fish and chips. Op de Antillen kun je Satebatata bestellen. Dan krijg je steevast de vraag Maggi riba dje? (Maggi erop?)
Het is daar nu 3 uur ‘s nachts, zou het niet raar vinden!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:00 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Even nagezocht.
Lekker dan, nu heb ik zin in Friet met saté.
Om 9 uur 's ochtends!
Ja, de originele.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dat dan ook dezelfde Maggi als die onze moeders in de ragout deed?
In de nachten heb je Truckie di pan, dat zijn busjes die langs de weg staan waar je bijv pan lomito of pan galina kunt bestellen. Dat zijn een soort fransachtige broodjes met biefstuk of kip.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is daar nu 3 uur ‘s nachts, zou het niet raar vinden!
quote:
Jesusquote:Op zondag 8 maart 2020 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]De meeste denken dat een vingerhoed is om je vinger tegen prikken te beschermen. Hij is echter bedoeld om de naald makkelijker door de stof te drukken vandaar al die putjes.
Die van van Leeuwen toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:21 schreef cafca het volgende:
Nee, die deed andere dingen. Meer met spijkers enzo.
Chocomelk en melk spreken voor zich en de aardbeienmelk en bananenmelk waren de zoete melkvarianten van beide. Weet niet of ze zoiets nog verkopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:54 schreef Harvest89 het volgende:
Ik kom deze advertentie vaker tegen in oude Donald Ducks.
Zal wel al heel vaak voorbijgekomen zijn hier:
[ afbeelding ]
Maar ik vraag me toch af of dit lekker was? Zijn er hier mensen die dit hebben gedronken vroeger?
Ik vond het niet te pruimen... Zelfs de melk niet. Maar ja, wij hadden dan ook gewoon Frico melk uit glazen fles.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:54 schreef Harvest89 het volgende:
Ik kom deze advertentie vaker tegen in oude Donald Ducks.
Zal wel al heel vaak voorbijgekomen zijn hier:
[ afbeelding ]
Maar ik vraag me toch af of dit lekker was? Zijn er hier mensen die dit hebben gedronken vroeger?
Ik zie geen Magnum.quote:
Ik heb me vroeger wel misselijk gegeten aan dat wafelijs met 3 smaken (aardbei, vanille, en chocola).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |