Die Cornetto Royal was lekkerquote:
Daar zat altijd een aparte smaak aan.quote:Op maandag 9 maart 2020 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen Prikkebeen?![]()
[ afbeelding ]
Die was lekker..banaanquote:Op maandag 9 maart 2020 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen Prikkebeen?![]()
[ afbeelding ]
Ahhh die had mijn opa o.a.quote:
Ja, dat kan. Ik heb aan dit ijsje wel goede herinneringenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Banaan vind ik echt zoooo smerig! Dus deze ijsjes ook...
deze ..quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh die had mijn opa o.a.oma ging voor de 4711 op haar zakdoek als het warm was.
![]()
Ik weet geen plaatje te plaatsen op mijn telefoon.
Gadverdammequote:
ja zelfs bij mn moeder heb ik het zien staanquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij hadden al die ouwe dametjes dat spul!!
Ja,quote:
had ik ook maar zonder sporen maar wel nog schuinere hakken. Speciaal in Spanje kocht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef Cynix ® het volgende:
Dit soort laarzen droeg ik vroeger, soms zelfs met een soort 'sporen' (pizza-rollers) er aan vastgespijkerd. Overigens (b)lijken ze nog steeds te koop.
[ afbeelding ]
Ik miste de goeie ouwe limlollie!quote:Op maandag 9 maart 2020 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen Prikkebeen?![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik nu in de Gold uitvoeringquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
En zoiets had ik ook. Met als melodie een piepende midi-achtige variant van 'The Yellow Rose of Texas'.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik miste de goeie ouwe limlollie!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |