ach ja. maar goed. gelukkig ligt de coop ook op de routequote:
Bij de Boni helpen ze bejaarden en gehandicapten met het inpakken van boodschappenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of die mensen van dik in de 80 met je en jij aanspreken
Dat moet je de AH nageven, daar zijn de kassadames en heren keurig geinstrueerd. Altijd beleefd en netjes.
Dat heb ik vroeger, toen ik nog werkte bij de Lidl, ook moeten doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni helpen ze bejaarden en gehandicapten met het inpakken van boodschappen
WTF is de Boni?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni helpen ze bejaarden en gehandicapten met het inpakken van boodschappen
Ik ben nog nooit een Boni in het wild tegen gekomen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WTF is de Boni?
Ik heb gegoogeld. ok. Doei!
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een Boni in het wild tegen gekomen.
En ook al geen Boner dusquote:
op dit moment niet.quote:
Ik nog nooit een nettorama.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik wel eens gezien, maar nooit binnen geweestquote:
Nee hier ook niet. Geen Jan ook. Wel een Hoogvliet.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht.
jan natuurlijk wel
maar geen dirk of bas ofzo
En een CL.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hier ook niet. Geen Jan ook. Wel een Hoogvliet.
St Claire, die kwam buiten spelenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die Italianen verkloten het altijd voor heel Europa.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Ang3l het volgende:
We zitten al op 18 binnen een week. Hopsa.
Bijna allemaal Noord-Italie gerelateerd.
Mi Scusi!quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Italianen verkloten het altijd voor heel Europa.
GA IN QUARANTAINE!quote:
Hoe is t daar eigenljk terechtgekomen?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2024856/quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nergens over die besmetting in Utrecht.
De malloten die daar zo nodig heen gaan terwijl er wereldwijd een virus rondspooktquote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JE BENT ZOMETEEN BIJ MIJ IN DE BUURT!quote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En rij er zo meteen doorheen. Ik was okay.
ripquote:
ripquote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij er zo meteen doorheen. Ik was okay.
Je was okay. Relatiefquote:
Zodra het kan overwaaien heb je pas echt de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Word nu al schijtziek van al het corona nieuws. Beter waait het snel weer over allemaal.
Hard genoeg hoesten, dan waait het naar de volgende.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Word nu al schijtziek van al het corona nieuws. Beter waait het snel weer over allemaal.
Vicequote:Op maandag 2 maart 2020 19:18 schreef Ruse het volgende:
kijktipje; the pizza show op vice
vooral als je nog moet eten
?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef CherryLips het volgende:
O wacht. Ik kom helemaal niet meer thuis. Kut.
Ik ben bij een of andere lezing maar die duurt tot elf uur maar dan kom ik niet meer thuis blijkbaar.quote:
Oh shit en nu dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bij een of andere lezing maar die duurt tot elf uur maar dan kom ik niet meer thuis blijkbaar.
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef Faxie het volgende:
Koopt iemand transformers van me over, en ik heb z'n adres nu... kwam zo bekend voor omdat het niet al te ver is, dus even kijken en volgens mij koopt hij er eentje terug want ik ben al eens bij 'm langsgeweestVraag me af of hij het zelf wel door heeft
Haha. Hoe danquote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef Faxie het volgende:
Koopt iemand transformers van me over, en ik heb z'n adres nu... kwam zo bekend voor omdat het niet al te ver is, dus even kijken en volgens mij koopt hij er eentje terug want ik ben al eens bij 'm langsgeweestVraag me af of hij het zelf wel door heeft
PS4?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:16 schreef Faxie het volgende:
FF7 demo aan het downloadenRip sociaal leven
Ow wacht die had ik toch al niet
Ja die is vandaag uitgekomenquote:
Volgende episodes? Je bedoeld de full release in April?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die is vandaag uitgekomen
Hoop alleen dat de volgende episodes niet al te lang gaan duren... de basis staat dus zou hopelijk allemaal op moeten schieten.
Het blijft Square Enix. Dat maakt het al niet heel hoopgevend.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die is vandaag uitgekomen
Hoop alleen dat de volgende episodes niet al te lang gaan duren... de basis staat dus zou hopelijk allemaal op moeten schieten.
Je moet reddit dan ook vermijden.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op reddit steeds: I do not give permission to repost or use this post anywhere else.
Echt, eet shit ofzo
Ik zoek vooral honden en kattengifjes, dit is in mn guilty pleasure subreddit waarin mensen hun (schoon)familie hatenquote:Op maandag 2 maart 2020 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet reddit dan ook vermijden.
Nee, want die 'full release' is de eerste episodequote:Op maandag 2 maart 2020 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende episodes? Je bedoeld de full release in April?
Thuis is overrated.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hectische dag vandaag, nu pas thuis![]()
Was vergeten dat ik nog een afspraak bij de fysio had vanavond.
En om jullie om de tuin te leiden. We hebben ook al vijf kinderen samen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]weet ik niet, al komt het soms toch wat onverwacht. Alsof jullie al jaren samen zijn alleen toevallig een apart huis aanhouden voor de verschillende dieren.
quote:Patiënten en bezoekers van ziekenhuizen lijken er massaal mondmaskers te ontvreemden. Hoogleraar medische microbiologie Heiman Wertheim van het Radboudumc roept mensen op daarmee op te houden.
Eerder was al bekend dat er uit ziekenhuizen in Japan, Spanje en Duitsland ook al mondkapjes werden gestolen.
De arts van het Nijmeegse ziekenhuis constateert dat dat nu ook hier gebeurt. ‘Blijf met uw poten van de mondneusmaskers in de ziekenhuizen af’, twittert hij met hoofdletters. ‘Deze verdwijnen in groten getale’.
5? Meer dan 2 geloof ik niet hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
En om jullie om de tuin te leiden. We hebben ook al vijf kinderen samen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 maart 2020 21:40 schreef HeatWave het volgende:
"Mijn" kind is net aangenomen op de meest prestigieuze school van Amsterdam, morgen even vieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heb je nou eigenlijk ook seks met die moeder?Nee, die is het probleem juist, die is uit de ouderlijke macht gezet wegens "wangedrag"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik wilde iets zeggen dat dat de meeste Fok!kers vast niet uitmaakt, want seks.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die is het probleem juist, die is uit de ouderlijke macht gezet wegens "wangedrag".
Ik snap het, het had gekund, in principe, maar die is echt zo gek als een deur en NOG ouder dan ikquote:Op maandag 2 maart 2020 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen dat dat de meeste Fok!kers vast niet uitmaakt, want seks.
Maar fijn dat jij dan aan de kant van de kinderen staat.![]()
Iedere extra ondersteuning is dan welkom en fijn. It takes a village etc..
Grote stap inderdaad. Knap van je, voor een goed doelquote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het, het had gekund, in principe, maar die is echt zo gek als een deur en NOG ouder dan ik.
Ach ja, ik sta aan de kant van de vader en uiteraard aan de kant van de kinderen, maar ik heb morgen een gesprek met jeugdzorg om eea officieel te maken qua hulplijn etc. Dat is wel even een stap waar ik over na heb moeten denken, best ingrijpend, maar goed, ik doe het wel.
Ach het is natuurlijk ook omdat het een gezellig huishouden is daar, samen met die huisgenote is het vaak echt een soort disfunctioneel gezin, zitten we daar samen te eten etcquote:Op maandag 2 maart 2020 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Grote stap inderdaad. Knap van je, voor een goed doel
want uit alles blijkt dat een stabiel mogelijk thuis het beste is voor iedereen dus fijn dat je daaraan wilt bijdragen
Dat is best wel kansloos.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, want die 'full release' is de eerste episode
ja echt, ik kijk het verder ook niet, maar de pizza show is heerlijk. en vooruit, Bob Ross af en toequote:
Maken ze dan verschillende pizza's? Als een soort wedstrijd of is het meer gewoon bij verschillende restaurants pizza's proeven?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:10 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja echt, ik kijk het verder ook niet, maar de pizza show is heerlijk. en vooruit, Bob Ross af en toe
ja hij gaat bij allerlei verschillende restaurants langs, allemaal families die al sinds de jaren 50/60/70 zo’n toko hebben met paneelhouten interieurs, niks veranderd, zware accenten, stamgasten enzo, en echt de wereld aan verschillende pizza’s en ze zien er allemaal even lekker uitquote:Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maken ze dan verschillende pizza's? Als een soort wedstrijd of is het meer gewoon bij verschillende restaurants pizza's proeven?
Nee dat kon nietquote:
Bij m'n zus op het werk gaan ook mensen uit hun stekker omdat die dingen dus op zijn.quote:
ik snap echt de paniek niet zo :/ je wilt het natuurlijk niet verspreiden, maar als je niet oud of ongezond bent is het gewoon een stevig griepje toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n zus op het werk gaan ook mensen uit hun stekker omdat die dingen dus op zijn.
Kusje op je mondquote:Op maandag 2 maart 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
God gloeiende tyfus gloeiend hete kutthee van de Kiosk. Brand er na een half uur nog m'n mond aan.
jullie worden al intiemerquote:Op maandag 2 maart 2020 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan blijft er wel een stuk blaar aan je lippen hangen.
inmiddels al bij Barneveld zuidzuidoost?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme hoeveel stations kan Barneveld hebben. Wtf.
Volgens haar Insta wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Is CL ooit thuisgekomen? Ik hou niet van cliffhangers.
Volgende keer weer gewoon bij mij logeren hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme hoeveel stations kan Barneveld hebben. Wtf.
ze was Okequote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Is CL ooit thuisgekomen? Ik hou niet van cliffhangers.
Heel veel ripperdepip.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me net als gisteren een beetje bleh.
ik heb een naar hoestjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me net als gisteren een beetje bleh.
Goed voor de klimaatdoelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:03 schreef Q. het volgende:
Het wordt rustig hier als iedereen over een week dood is.
een vent?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal in amsterdam ook wel wat goors hebben opgepikt.
Ik was gewoon in Utrecht hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal in amsterdam ook wel wat goors hebben opgepikt.
vanmorgen een walk of shame moeten doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo laat was.
Slipje in m'n haar, lippenstift op m'n kin.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen een walk of shame moeten doen?
Hans Wiegel?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat jullie wel met HW als suggestie zouden komen, maar dat valt weer mee.
Er zijn grenzen aan het leed wat ik iemand zou toewensen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat jullie wel met HW als suggestie zouden komen, maar dat valt weer mee.
bah nee, dan zie je opeens dat je moet gaan schoonmakenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Zon
Fijn dat hij in zo'n hoek naar binnen valt dat je elk stofje door de gang kunt zien dwarrelen.
Heb ik van het weekend nog gedaan. Ik heb een poets nodig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bah nee, dan zie je opeens dat je moet gaan schoonmaken
als het een beetje meezit verhuis ik over een maand of 2, tot die tijd kan ik het poetsen wel uitstellenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik van het weekend nog gedaan. Ik heb een poets nodig.
Je laat gewoon een teringbende achter?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het een beetje meezit verhuis ik over een maand of 2, tot die tijd kan ik het poetsen wel uitstellen
Niets mis met een beetje smerigheidquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het een beetje meezit verhuis ik over een maand of 2, tot die tijd kan ik het poetsen wel uitstellen
Ook naar de bewoonde wereld?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk. Na mij de zondvloedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je laat gewoon een teringbende achter?
Ohaiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje smerigheid
nee, 1 straat verderop naar het huis van mn vaderquote:
Gianni = faxie?quote:
Jeeee gaat terug thuiswonen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, 1 straat verderop naar het huis van mn vader
Whut?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje smerigheid
Ik dacht Samzzquote:
Lekker makkelijk verhuizenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, 1 straat verderop naar het huis van mn vader
SMERIGHEID is ok, ole olequote:
jezusquote:
ja, waarschijnlijk, maar mn vader verhuist.quote:
ja, ik denk dat ik een palletwagentje van het werk mee neem en gewoon de straat op en af ga lopenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht Samzz
[..]
Lekker makkelijk verhuizen
Jij bent Jezus?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus
[..]
ja, waarschijnlijk, maar mn vader verhuist.
nee, maar ook geen faxiequote:
Of dat het op je beeldscherm valt en dan opeens ziet hoeveel stof er eigenlijk op je scherm zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Zon
Fijn dat hij in zo'n hoek naar binnen valt dat je elk stofje door de gang kunt zien dwarrelen.
oquote:
Beetje doodse dag wel toenquote:Op maandag 2 maart 2020 23:51 schreef CherryLips het volgende:
Ah Barneveld noord. Laatste keer dat ik hier was kwam DrMarten me ophalen
Bierpoeder in een zakje?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ben nog aan de laatste zakjes Hosti-thee bezig
IK dacht aan een ander soort teabagging...quote:
jij wel weer..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
IK dacht aan een ander soort teabagging...![]()
A dirty mind...quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Zigeunergraven met kunstgras en een foto van de mercedes op de steenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee begraafplaatsen en een Intratuin.
Ik vond het wel geslaagd hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zigeunergraven met kunstgras en een foto van de mercedes op de steen
Viezerikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:
Theabagging vind ik maar een vreemde fetish, hoe groot is het gat dan wel niet?quote:
Gewoon ff de riem aantrekken Los.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Theabagging vind ik maar een vreemde fetish, hoe groot is het gat dan wel niet?
Wacht, wat? Wie heeft het hier over een fetishquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja euh weenie mensen die dat doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Wacht, wat? Wie heeft het hier over een fetish
JIj?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja euh weenie mensen die dat doen?
Tijd om mezelf maar nuttig te maken vandaag iddquote:
Waarom zou je een plant naar binnen duwen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle vluchten gecanceld?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hele maandplanning is naar de knoppen![]()
Voordeel is dat ik wel wat leuke dingen doordeweeks kan gaan doen deze maand
waarom niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom zou je een plant naar binnen duwen?
Anything can be a dildo if you're brave enough?quote:
jij snapt hemquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Anything can be a dildo if you're brave enough?
Waar moest je allemaal heen dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ging blijkbaar niet zo eenvoudig als ik vooraf dacht.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ging blijkbaar niet zo eenvoudig als ik vooraf dacht.
Deze week Boekarest. Verder 2x Parijs en 1x Praag. Voor die laatste had ik gelukkig nog geen vlucht geboekt.quote:
Wel logisch dat het annuleren dan wat lastig gaat aangezien de luchtvaartmaatschappij natuurlijk geen verliezen wilt lijden en er daar ook nog geen rode of oranje gebieden zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze week Boekarest. Verder 2x Parijs en 1x Praag. Voor die laatste had ik gelukkig nog geen vlucht geboekt.
Leuk ding is een vreemd koosnaampje?quote:
Oja, heb ik binnenkort ook nog in de agenda staanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ook nog pubquiz bij onder andere.
Een cactus voor de echte diehards?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Anything can be a dildo if you're brave enough?
Vlucht van deze week zal ik vast geen geld terug gaan krijgen. Bij mij vaste hotel begrepen ze het wel; die zien me dan een andere keer wel weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel logisch dat het annuleren dan wat lastig gaat aangezien de luchtvaartmaatschappij natuurlijk geen verliezen wilt lijden en er daar ook nog geen rode of oranje gebieden zijn.
Fijn dat het wel gelukt is
vind hem vandaag nog niet zo hard shinen..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook ja.
Vind je deze SC geen zonnetje?
Ohquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind hem vandaag nog niet zo hard shinen..
vooral omdat er een garage bij zit. en plek om de fietsen binnen te zetten. en een zolder met vaste trap.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh![]()
Nja bijna lunchtijd dan misschien wat drukker.
En misschien kan jij nog wat vertrellen over je verhuizing. Waarom is het huis van je vader beter dan wat je nu hebt?
Gewoon asfalteren of gras en konijnen nemenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral omdat er een garage bij zit. en plek om de fietsen binnen te zetten. en een zolder met vaste trap.
Enige nadeel is dat er best veel tuin buitenom ligt, waar dus best wat werk aan is.
ja, hoor, hij gaat opeens samenwonenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon asfalteren of gras en konijnen nemen![]()
Wel alles goed met je vader om gaat hij verhuizen vanwege een niet leuke reden?
Wauw, cool! Dat kan ook echt alleen in Limburg nogquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hoor, hij gaat opeens samenwonen
en heeft nu een huis gekocht met nog veel meer tuin
aan de tuin vast zit nog 3000m2 bos dat ze misschien mee kopen
lijkt me op zich wel leuk om een eigen bos te hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, cool! Dat kan ook echt alleen in Limburg nog![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:57 schreef TaMieke het volgende:
Hier verdwijnt de zon alweer langzaam. Komt vast regen aan.hoi allemaal
Boomhutten bouwen (voor jezelf of kinderen/kleinkinderen)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me op zich wel leuk om een eigen bos te hebben.
maar van de andere kant: wat moet je er mee..
[..]
heksensoep?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Boomhutten bouwen (voor jezelf of kinderen/kleinkinderen)
heksensoep maken. dat soort dingen
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heksensoep?
is dat niet kannibalisme?
apart.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee
Deed ik vroeger altijd met mn nichtje. Besjes plukken, beetje water en modder erbij, blaadjes
Werd heksensoep
Waar is je fantasie?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
apart.
meer ga ik er niet over zeggen
Ergens tussen heksen en pornhub op dit momentquote:
Dit is heel normaal hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
apart.
meer ga ik er niet over zeggen
maakte jij ook modder en besjessoep?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ergens tussen heksen en pornhub op dit moment
Ja blijkbaar. het is al 12uur geweest natuurlijk.quote:
alsof daar een tijd aan gebonden isquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik weet niet wat erger is
[..]
Ja blijkbaar. het is al 12uur geweest natuurlijk.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakte jij ook modder en besjessoep?
zal wel een vrouwendingetje zijn danquote:
Wat deed jij vroeger met je vrienden dan? toen je verplicht buiten moest spelenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel een vrouwendingetje zijn dan
Doktertje spelen *faxiesmileyquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat deed jij vroeger met je vrienden dan? toen je verplicht buiten moest spelen
soldaatje spelen. bewapend met een pvc buis op van die witte besjes of papieren pijtjes op elkaar te schietenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat deed jij vroeger met je vrienden dan? toen je verplicht buiten moest spelen
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soldaatje spelen. bewapend met een pvc buis op van die witte besjes of papieren pijtjes op elkaar te schieten
preciesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]dus besjes plukken is niet raar maar er soep van maken wel. oke
![]()
vuur is altijd fascinerendquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
He wat? Why?
Toen je op de basisschool zat?
Dat wordt het hellevuur voor die twee duivels.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb een keer steentjes "gestolen" van het kerkhof, mensen waren niet blij.
Maar goed mn broertje en mn neefje ging de ramen van de kerk mee ingooien... Die hadden grotere problemen
Ze hebben het beide overleefd en mochten nog gewoon hun communie doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wordt het hellevuur voor die twee duivels.
Deze classic kwam gisteren weer eens voorbij op Facebookquote:
ik heb nooit sims gespeeldquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Deze classic kwam gisteren weer eens voorbij op Facebook
https://speld.nl/2017/10/02/dood-van-sims-personage-te-voorkomen/
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
SimCity vooral. Dat was beter. Simcity 2000.
dat wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
SimCity vooral. Dat was beter. Simcity 2000.
Transport Tycoon Deluxe heb ik ook kapot gespeeld. Maar dat was later.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel.
Hoewel ik transport tycoon leuker vond
Ik ook niet.quote:
OpenTTDquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Transport Tycoon Deluxe heb ik ook kapot gespeeld. Maar dat was later.
need for speed heb ik ook veel gespeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Rollercoaster tycoon vond ik leuk. En need for speed.![]()
Sindsdien geen computerspelletjes meer gespeeld (i'm that old)
Beetje old danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
need for speed heb ik ook veel gespeeld.
en Colin McRae Rally
en Tony Hawk Pro Skater.
daarna ben ik ongeveer gestopt met gamen.
jij bent heul niet old
boksquote:
Baby don't hurt me.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Baby don't hurt me.
Don't hurt me.
No more!
Nu ook in die van mijquote:
90's eurodance blijft goed.quote:
Jij bent gewoon een goede wijn; je wordt steeds lekkerder naarmate je ouder wordt.quote:
Slijmjurkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een goede wijn; je wordt steeds lekkerder naarmate je ouder wordt.
Ik dacht dat je het tegen Q hadquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een goede wijn; je wordt steeds lekkerder naarmate je ouder wordt.
Kan alsnog lekker zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word alleen maar zuurder naarmate ik ouder word. Net als goede azijn.
Om die spellen gespeeld te hebben hoef je toch niet zo oud te zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Rollercoaster tycoon vond ik leuk. En need for speed.![]()
Sindsdien geen computerspelletjes meer gespeeld (i'm that old)
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Om die spellen gespeeld te hebben hoef je toch niet zo oud te zijn?
underground is van eind 2003quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef rival het volgende:
Need for speed is van 8 November vorig jaar hoor. Hoezo oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |