ach ja. maar goed. gelukkig ligt de coop ook op de routequote:
Bij de Boni helpen ze bejaarden en gehandicapten met het inpakken van boodschappenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of die mensen van dik in de 80 met je en jij aanspreken
Dat moet je de AH nageven, daar zijn de kassadames en heren keurig geinstrueerd. Altijd beleefd en netjes.
Dat heb ik vroeger, toen ik nog werkte bij de Lidl, ook moeten doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni helpen ze bejaarden en gehandicapten met het inpakken van boodschappen
WTF is de Boni?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni helpen ze bejaarden en gehandicapten met het inpakken van boodschappen
Ik ben nog nooit een Boni in het wild tegen gekomen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WTF is de Boni?
Ik heb gegoogeld. ok. Doei!
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een Boni in het wild tegen gekomen.
En ook al geen Boner dusquote:
op dit moment niet.quote:
Ik nog nooit een nettorama.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik wel eens gezien, maar nooit binnen geweestquote:
Nee hier ook niet. Geen Jan ook. Wel een Hoogvliet.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht.
jan natuurlijk wel
maar geen dirk of bas ofzo
En een CL.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hier ook niet. Geen Jan ook. Wel een Hoogvliet.
St Claire, die kwam buiten spelenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die Italianen verkloten het altijd voor heel Europa.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Ang3l het volgende:
We zitten al op 18 binnen een week. Hopsa.
Bijna allemaal Noord-Italie gerelateerd.
Mi Scusi!quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Italianen verkloten het altijd voor heel Europa.
GA IN QUARANTAINE!quote:
Hoe is t daar eigenljk terechtgekomen?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2024856/quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nergens over die besmetting in Utrecht.
De malloten die daar zo nodig heen gaan terwijl er wereldwijd een virus rondspooktquote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JE BENT ZOMETEEN BIJ MIJ IN DE BUURT!quote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En rij er zo meteen doorheen. Ik was okay.
ripquote:
ripquote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij er zo meteen doorheen. Ik was okay.
Je was okay. Relatiefquote:
Zodra het kan overwaaien heb je pas echt de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Word nu al schijtziek van al het corona nieuws. Beter waait het snel weer over allemaal.
Hard genoeg hoesten, dan waait het naar de volgende.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Word nu al schijtziek van al het corona nieuws. Beter waait het snel weer over allemaal.
Vicequote:Op maandag 2 maart 2020 19:18 schreef Ruse het volgende:
kijktipje; the pizza show op vice
vooral als je nog moet eten
?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef CherryLips het volgende:
O wacht. Ik kom helemaal niet meer thuis. Kut.
Ik ben bij een of andere lezing maar die duurt tot elf uur maar dan kom ik niet meer thuis blijkbaar.quote:
Oh shit en nu dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bij een of andere lezing maar die duurt tot elf uur maar dan kom ik niet meer thuis blijkbaar.
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef Faxie het volgende:
Koopt iemand transformers van me over, en ik heb z'n adres nu... kwam zo bekend voor omdat het niet al te ver is, dus even kijken en volgens mij koopt hij er eentje terug want ik ben al eens bij 'm langsgeweestVraag me af of hij het zelf wel door heeft
Haha. Hoe danquote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef Faxie het volgende:
Koopt iemand transformers van me over, en ik heb z'n adres nu... kwam zo bekend voor omdat het niet al te ver is, dus even kijken en volgens mij koopt hij er eentje terug want ik ben al eens bij 'm langsgeweestVraag me af of hij het zelf wel door heeft
PS4?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:16 schreef Faxie het volgende:
FF7 demo aan het downloadenRip sociaal leven
Ow wacht die had ik toch al niet
Ja die is vandaag uitgekomenquote:
Volgende episodes? Je bedoeld de full release in April?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die is vandaag uitgekomen
Hoop alleen dat de volgende episodes niet al te lang gaan duren... de basis staat dus zou hopelijk allemaal op moeten schieten.
Het blijft Square Enix. Dat maakt het al niet heel hoopgevend.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die is vandaag uitgekomen
Hoop alleen dat de volgende episodes niet al te lang gaan duren... de basis staat dus zou hopelijk allemaal op moeten schieten.
Je moet reddit dan ook vermijden.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op reddit steeds: I do not give permission to repost or use this post anywhere else.
Echt, eet shit ofzo
Ik zoek vooral honden en kattengifjes, dit is in mn guilty pleasure subreddit waarin mensen hun (schoon)familie hatenquote:Op maandag 2 maart 2020 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet reddit dan ook vermijden.
Nee, want die 'full release' is de eerste episodequote:Op maandag 2 maart 2020 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende episodes? Je bedoeld de full release in April?
Thuis is overrated.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hectische dag vandaag, nu pas thuis![]()
Was vergeten dat ik nog een afspraak bij de fysio had vanavond.
En om jullie om de tuin te leiden. We hebben ook al vijf kinderen samen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]weet ik niet, al komt het soms toch wat onverwacht. Alsof jullie al jaren samen zijn alleen toevallig een apart huis aanhouden voor de verschillende dieren.
quote:Patiënten en bezoekers van ziekenhuizen lijken er massaal mondmaskers te ontvreemden. Hoogleraar medische microbiologie Heiman Wertheim van het Radboudumc roept mensen op daarmee op te houden.
Eerder was al bekend dat er uit ziekenhuizen in Japan, Spanje en Duitsland ook al mondkapjes werden gestolen.
De arts van het Nijmeegse ziekenhuis constateert dat dat nu ook hier gebeurt. ‘Blijf met uw poten van de mondneusmaskers in de ziekenhuizen af’, twittert hij met hoofdletters. ‘Deze verdwijnen in groten getale’.
5? Meer dan 2 geloof ik niet hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
En om jullie om de tuin te leiden. We hebben ook al vijf kinderen samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |