De bodem is nog lang niet inzichtquote:Op zondag 1 maart 2020 14:33 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ik kijk toch wel vaker als normaal naar de markt.
https://www.investing.com/indices/indices-cfds
Interessant deze periode de koersen vliegen alle kanten op.
Dat zou ook kunnen. Iedereen die de afgelopen 2 weken in een risicogebied is geweest moet zich melden bij de GGD en 2 keer per dag temperatuur meten. Dat zou ook een logische maatregel zijn, gezien alle gevallen die nu al uit Italië komen. Andere optie is dat iemand overleden is of dat er een besmettingshaard is gevonden.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Even serieus...
Ik verwacht dat RIVM het toch gaat hebben over een Lockdown dat iedereen die terug komt van het Buitenland 2 weken verplicht thuis moet blijven.
In limburg zijn nog 15 verdachte gevallen. Misschien dat een flink deel daarvan besmet is?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Iedereen die de afgelopen 2 weken in een risicogebied is geweest moet zich melden bij de GGD en 2 keer per dag temperatuur meten. Dat zou ook een logische maatregel zijn, gezien alle gevallen die nu al uit Italië komen. Andere optie is dat iemand overleden is of dat er een besmettingshaard is gevonden.
Een gezamelijk minuutje stiltequote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Andere optie is dat iemand overleden is of dat er een besmettingshaard is gevonden.
Probleem is natuurlijk dat mensen nog helemaal niet ziek zijn maar slechts besmet.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zou ook wachten tot ik thuis was, geen zin om in vreemd land in het ziekenhuis/quarantaine te belanden.
De verdachtmakingen zijn geplaatst en daarna niet meer teruggenomen. Dus de schreeuwers maken het nieuws.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:02 schreef Za het volgende:
[..]
Het is niet stil er wordt nog dagelijks gepost in die thread, hij wordt nog steeds gevolgd, en afgewacht over zijn eerdere uitspraken plus waar hij nog mee gaat komen. Er posten ook mensen uit de door hem genoemde regio.
Chique van je en tevens onzinquote:Jij vond het niet meer interessant en ging er weg toen bleek dat het geen fake account was.
Wat is nu nog aan te merken als risicogebied dan? Vorige week nog in de UK geweest..quote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Iedereen die de afgelopen 2 weken in een risicogebied is geweest moet zich melden bij de GGD en 2 keer per dag temperatuur meten. Dat zou ook een logische maatregel zijn, gezien alle gevallen die nu al uit Italië komen. Andere optie is dat iemand overleden is of dat er een besmettingshaard is gevonden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ver-coronavirus.htmlquote:Louvre dicht wegens coronavirus
Het personeel van het Louvre heeft besloten tijdelijk het werk neer te leggen uit vrees voor het coronavirus. Het museum is voorlopig dicht.
De medewerkers kwamen vanochtend bij elkaar om om te praten over de ontwikkelingen rond het virus. Na een bijeenkomst van drie uur werd er gestemd voor tijdelijke sluiting.
Een woordvoerder van het Franse museum benadrukt dat dit een keuze is van het personeel en dat het niet gaat om een opdracht vanuit het ministerie van Volksgezondheid. Dat besloot eerder dat bijeenkomsten met meer dan 5.000 mensen wordt verboden.
Iedereen deze week vrijquote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Persco?
Zondag?
Lockdown incoming.
na een tijdje in lockdown kan je best gek worden:quote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Persco?
Zondag?
Lockdown incoming.
Dat kan ook. Volgens mij zei Bruins gisteren dat ze in afwachting waren op 19 tests, maar daar hebben we niets meer over gehoord volgens mij.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
In limburg zijn nog 15 verdachte gevallen. Misschien dat een flink deel daarvan besmet is?
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen morgen om 12:00 een hartverzakking gaan krijgen.
Dan verwacht je eerder een persco van Bruins en Rutte bij dergelijk zware maatregelen.quote:
Haha, moest even nadenken wat je bedoeldequote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen morgen om 12:00 een hartverzakking gaan krijgen.
Ik denk de landen die nu al op het lijstje staat, zoals Italië en Iran. De UK wordt niet gezien als een risicogebied.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat is nu nog aan te merken als risicogebied dan? Vorige week nog in de UK geweest..
Iets in Dordrecht misschien?twitter:112alarm_Opsch twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:43:19🔴 #DORDRECHT Opschaling 🚑 #p2000 A1 (GRIP: 2 zonder copi) AMBU 18550 17812 Romboutslaan 3312KP Dordrecht DORDRT bon 28401 https://t.co/Jw35FN8Uq0 reageer retweet
Ik denk het. Dat was gisterenavond om half 8. Een test duurt 8 tot 12 uur. Die uitslagen zijn dus al binnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat kan ook. Volgens mij zei Bruins gisteren dat ze in afwachting waren op 19 tests, maar daar hebben we niets meer over gehoord volgens mij.
Is dat erg dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net even bij boodschappen gelet op wat je nou allemaal aanraakt. Is nog best veel. Bijvoorbeeld die deurtjes die tegenwoordig voor de gekoelde producten zitten, en die tangen om broodjes te pakken.
Genoeg paniekzaaiers hier inderdaad, tijd om te relativeren, angst is vele malen gevaarlijker dan die griep.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind @:vuurbrood wel grappig juist.
Brengt een beetje nuance tussen al die hysterische mensen hier.
Gaan wij ook zo doen. Weer ff een beetje meer kopen dan normaal, maar niet overdreven.quote:
Nou meer hoe snel je besmet kan raken omdat anderen ook die dingen aanraken.quote:
De handvatten van de supermarkten hebben ons nog niet in gevaar gebracht.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Potentiële overdrachtsoppervlakken voor het virus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Zeker, met terugwerkende krachtquote:Op zondag 1 maart 2020 14:47 schreef riazop het volgende:
In Frankrijk wordt opgeroepen geen HAND meer te geven. Zou hoog besmettingsgevaar opleveren.
De imam's en othodoxe joden zaten dus goed!?
Huh?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
4 ambulances vandaag in veghel. Zo groot is dat dorpje toch niet?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.oozo.nl/hulpdiensten/meierijstad/veghel
Angst zie ik vrijwel nergens. Wel het gevoel hebben dat je je een beetje moet voorbereiden.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg paniekzaaiers hier inderdaad, tijd om te relativeren, angst is vele malen gevaarlijker dan die griep.
Is ook niet nodig want er zijn nog maar 6 mensen besmet.quote:
8quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is ook niet nodig want er zijn nog maar 6 mensen besmet.
Dijenkletser hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is het niet meer "De Duitsers komen", maar "Corona komt er aan!".
Wtf dat is kapot veel voor Veghel.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.oozo.nl/hulpdiensten/meierijstad/veghel
In geval van een hartaanval, altijd twee ambulances toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
4 ambulances vandaag in veghel. Zo groot is dat dorpje toch niet?
Zeer waarschijnlijk. Die eerste gevallen waren ook GRIP 2 als ik me niet heel ster vergis.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Iets in Dordrecht misschien?twitter:112alarm_Opsch twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:43:19🔴 #DORDRECHT Opschaling 🚑 #p2000 A1 (GRIP: 2 zonder copi) AMBU 18550 17812 Romboutslaan 3312KP Dordrecht DORDRT bon 28401 https://t.co/Jw35FN8Uq0 reageer retweet
Gezond verstand gebruiken en het mooie is dat je dat zelf kunt checken, als je voorraadkast nu al uitpuilt ben je je gezonde verstand reeds kwijt.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Angst zie ik vrijwel nergens. Wel het gevoel hebben dat je je een beetje moet voorbereiden.
Wat betekend zonder copi?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk. Die eerste gevallen waren ook GRIP 2 als ik me niet heel ster vergis.
En GRIP zonder copi is ook wel apart.
Hier echt nog geen paniek. Vooral verbazing hoe slecht het RIVM werkt en hoe hard ons overheid faalt. Ze pakken dit op een typisch Nederlandse manier aan. Te soft, niemand voor de kop willen stoten, lekker polderen zeg maar.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Angst zie ik vrijwel nergens. Wel het gevoel hebben dat je je een beetje moet voorbereiden.
Wat is copi?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk. Die eerste gevallen waren ook GRIP 2 als ik me niet heel ster vergis.
Ooooooooooooooooooooo hahahhaahahquote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is het niet meer "De Duitsers komen", maar "Corona komt er aan!".
Gaan ze met loeiende sirenes naar een verdacht corona geval?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens FOK! wel ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan ze met loeiende sirenes naar een verdacht corona geval?
Planningsstaf wordt er niet vaak bijgehaald..quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik ga normaal eens per dag naar de appie. Heb nooit meer dan 1 dag eten in huis. Ik heb daar nu toch maar even 3 dagen van gemaakt. Toch niet heel gek lijkt me? Sommige zouden zelfs zeggen dat het nog te weinig is.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken en het mooie is dat je dat zelf kunt checken, als je voorraadkast nu al uitpuilt ben je je gezonde verstand reeds kwijt.
Er is ook al vrij lang geen echte ramp meer gebeurd in Nederland, zijn gewoon hele generaties opgegroeid die nooit iets hebben meegemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier echt nog geen paniek. Vooral verbazing hoe slecht het RIVM werkt en hoe hard ons overheid faalt. Ze pakken dit op een typisch Nederlandse manier aan. Te soft, niemand voor de kop willen stoten, lekker polderen zeg maar.
Krijg hierdoor wel steeds meer het gevoel iets beter te moeten voorbereiden voor als er straks echt poep op de ventilator zit.
Ik zeg het je. Meest wilde verhalen doen de ronde. Maar dat er iets gaande is hier is wel duidelijk. Mn pa kon t dorp niet eens uit..quote:Op zondag 1 maart 2020 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
4 ambulances vandaag in veghel. Zo groot is dat dorpje toch niet?
Want?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Ik zeg het je. Meest wilde verhalen doen de ronde. Maar dat er iets gaande is hier is wel duidelijk. Mn pa kon t dorp niet eens uit..
Je vader woont in Veghel?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Ik zeg het je. Meest wilde verhalen doen de ronde. Maar dat er iets gaande is hier is wel duidelijk. Mn pa kon t dorp niet eens uit..
Terwijl je juist in de Appie kunt zien hoe ver de paniek reeds is...quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik ga normaal eens per dag naar de appie. Heb nooit meer dan 1 dag eten in huis. Ik heb daar nu toch maar even 3 dagen van gemaakt. Toch niet heel gek lijkt me? Sommige zouden zelfs zeggen dat het nog te weinig is.
0,0? Ik heb niets opvallends gezien.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je juist in de Appie kunt zien hoe ver de paniek reeds is...
Commando plaats incident. Overleg tussen de Officieren van dienst van de diverse hulpdiensten.quote:
We doen wel mee, maar niet zo opvallend, want stel dat de buren er wat van vindenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaan wij ook zo doen. Weer ff een beetje meer kopen dan normaal, maar niet overdreven.
We willen niet voor hysterisch aangezien worden zoals sommigen hier de hele tijd lopen te roeptoeteren!
Klopt, maar er was toch redelijk wat tijd om voor te bereiden toen het weken geleden al begon in China. Vooral toen het snel uit de hand liep in Italië hadden ze al veel strengere maatregelen kunnen treffen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is ook al vrij lang geen echte ramp meer gebeurd in Nederland, zijn gewoon hele generaties opgegroeid die nooit iets hebben meegemaakt.
Daaromquote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
0,0? Ik heb niets opvallends gezien.
3700 besmet en maar 18 dode.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef hollandia02 het volgende:
14:53
In Zuid-Korea zijn zondag de meeste kerken dicht gebleven vanwege de uitbraak van het coronavirus in het land, meldt de BBC. In het land staat het dodental vandaag op 18 en is het aantal besmettingsgevallen gestegen tot ruim 3700.
De Rooms-Katholieke Kerk, met 5,8 miljoen leden in Zuid-Korea, heeft alle missen de komende week afgelast. Ook protestantse en boeddhistische geloofsgebouwen bleven vandaag gesloten.
De uitbraak van het virus in het land vindt waarschijnlijk zijn oorsprong in de Shincheonji-geloofsgemeenschap. Relatief veel leden van deze kerk zijn besmet met het virus. De leider van de religieuze groep ontkent verantwoordelijkheid.
Na China is Zuid-Korea wat betreft het aantal besmettingen het zwaarst getroffen land door de uitbraak van het virus.
https://www.ad.nl/dossier(...)-rotterdam~a43f7b86/
Het zijn er al sinds gisterenavond 7 met een mogelijk 8e in het EMC.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is ook niet nodig want er zijn nog maar 6 mensen besmet.
De angst regeertquote:Op zondag 1 maart 2020 14:55 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Vaag. Alles is vaag. Heel beangstigend.
Maarja Amsterdam he. 1 besmetting. Ik gok dat als er 100 besmettingen zijn het dan wel merkbaar is, en bij 1000 zeker.quote:
Neuh, maar het is een overlegstructuur/commandostructuur die je optuigt.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan ze met loeiende sirenes naar een verdacht corona geval?
Ik vind het lastig veroordelen. Ik heb nul verstand van infectieziektes en de bestrijding hiervan. Jij?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
.
Ik had gewoon echt hogere verwachtingen. Wij zijn een land met zoveel kennis en kunde, maar zonder enige vorm van daadkracht als het er op aan komt. Als de overheid die je zou moeten beschermen zo'n lakse houding heeft dan is het niet heel gek dat een deel van de bevoling zich enigzins zorgen gaat maken.
Nee, omdat we het onnodig vinden om meteen achterlijk grote voorraden in te slaan waar je meteen maanden mee opgescheept zit als er toch geen lockdown komt.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:55 schreef byah het volgende:
[..]
We doen wel mee, maar niet zo opvallend, want stel dat de buren er wat van vinden
twitter:BNODesk twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:55:10NEW: England reports 12 new cases of coronavirus, raising UK total to 35; six of them are travel related reageer retweet
En die andere 6 directe contacten of familie van die 6 reis gerelateerde?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:55:10NEW: England reports 12 new cases of coronavirus, raising UK total to 35; six of them are travel related reageer retweet
Natuurlijk ben ik geen expert, maar heb genoeg hersencellen om logisch te kunnen beredeneren. Genoeg materiaal om conclusies uit te trekken aangezien er zoveel landen ons al voor zijn gegaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het lastig veroordelen. Ik heb nul verstand van infectieziektes en de bestrijding hiervan. Jij?
Mwah, het leger gaan nu nood ziekenhuizen bouwen in Zuid-Korea (NOS). Het is misschien niet het super erge dodelijke virus wat sommige mensen hadden verwacht (?) Maar het gaat wel een impact hebben op je land.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
3700 besmet en maar 18 dode.
Wat een virus dit zeg
Omdat het allemaal niet zo erg is.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik geen expert, maar heb genoeg hersencellen om logisch te kunnen beredeneren. Genoeg materiaal om conclusies uit te trekken aangezien er zoveel landen ons al voor zijn gegaan.
Jij vindt dat monitoren voldoende? Jij vindt het prima dat mogelijke besmettingshaarden gewoon rond mogen lopen, naar werk mogen gaan, naar school mogen gaan etc? Dat is toch gewoon belachelijk.
Is genoeg joh. Denk je nou echt dat als alles op lockdown gaat, ze je laten verhongeren? Welnee joh, dan gaan ze echt wel voedsel huis aan huis bezorgen. Sumier, maar genoeg om te overleven.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik ga normaal eens per dag naar de appie. Heb nooit meer dan 1 dag eten in huis. Ik heb daar nu toch maar even 3 dagen van gemaakt. Toch niet heel gek lijkt me? Sommige zouden zelfs zeggen dat het nog te weinig is.
In Aziatische landen zijn mensen al langer besmet dan hier. Het is niet zo dat als iemand ff hatsjoed doet, dat je acuut omkukelt.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mwah, het leger gaan nu nood ziekenhuizen bouwen in Zuid-Korea (NOS). Het is misschien niet het super erge dodelijke virus wat sommige mensen hadden verwacht (?) Maar het gaat wel een impact hebben op je land.
Of is alles wat de Zuid-Koreanen doen volgens jou ook onzin?
Dus Zuid-Korea (en eerder china) bouwen noodziekenhuizen voor niets? Gewoon de lol. Omdat het allemaal wel meevalt? Ik snap die logica niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Omdat het allemaal niet zo erg is.
Jij denkt dat iedereen dood gaat. Het stelt gewoon bijna niks voor, daarom gaan we niet meteen iedereen opsluiten.
Nee vind ik niet, maar wie moeten er allemaal opgesloten worden?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik geen expert, maar heb genoeg hersencellen om logisch te kunnen beredeneren. Genoeg materiaal om conclusies uit te trekken aangezien er zoveel landen ons al voor zijn gegaan.
Jij vindt dat monitoren voldoende? Jij vindt het prima dat mogelijke besmettingshaarden gewoon rond mogen lopen, naar werk mogen gaan, naar school mogen gaan etc? Dat is toch gewoon belachelijk.
Zou goed kunnen hoor. Maar op zondagmiddag? Dan zou ik nog eerder iets over scholen verwachten oid.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:00 schreef Jane het volgende:
Nog een half uurtje.
Misschien dat, nu iedereen terug is van vakantie, mensen toch gaan vragen zichzelf goed in de gaten te houden. Misschien al om thuis te blijven (werken) als je in sommige gebieden bent geweest?
Krijgen we hier nu ook Wuhaans achtige toestanden?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:00 schreef Jane het volgende:
Nog een half uurtje.
Misschien dat, nu iedereen terug is van vakantie, mensen toch gaan vragen zichzelf goed in de gaten te houden. Misschien al om thuis te blijven (werken) als je in sommige gebieden bent geweest?
Het is zeker propaganda. Een veldhospitaal zet je veel sneller op en kun je na dit virus weer aftuigen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dus Zuid-Korea (en eerder china) bouwen noodziekenhuizen voor niets? Gewoon de lol. Omdat het allemaal wel meevalt? Ik snap die logica niet.
Ik verwacht niet echt sparerib-express aan de deur in zulke gevallen. Het zullen hooguit zeer basale noodrantsoenen zijn. Niks mis met wat spul in huis te halen dat je ook gewoon lust en voedzaam is.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:00 schreef Stance het volgende:
[..]
Is genoeg joh. Denk je nou echt dat als alles op lockdown gaat, ze je laten verhongeren? Welnee joh, dan gaan ze echt wel voedsel huis aan huis bezorgen. Sumier, maar genoeg om te overleven.
Ik ben het eens met neef Wuppie.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Omdat het allemaal niet zo erg is.
Jij denkt dat iedereen dood gaat. Het stelt gewoon bijna niks voor, daarom gaan we niet meteen iedereen opsluiten.
Dat haal jij allemaal uit je glazenbol?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben het eens met neef Wuppie.
Het verschil met een ander griepvirus is niet zo groot en het moet allemaal overwaaien.
Straks is het warmer en stopt de uitbreiding en wellicht is het virus volgende winter alweer milder.
Eens gelijk het Mexicaanse griepvirus.
Goed veldhospitaal dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is zeker propaganda. Een veldhospitaal zet je veel sneller op en kun je na dit virus weer aftuigen.
Hoezo zou je ziekenhuizen gaan bouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |