Ik zou ook wachten tot ik thuis was, geen zin om in vreemd land in het ziekenhuis/quarantaine te belanden.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja. Ik snap dat dus ook echt niet. Je wordt ziek in Italië, in een gebied met coronavirus besmettingen. Je stapt in het vliegtuig, terwijl je ziek bent en dus mogelijk honderden mensen kan besmetten in je vliegtuig. Daarna kom je thuis aan, hebt contact met tientallen mensen, en daarna meld je je pas een keer. Dom wijf kan dus in haar eentje honderden mensen hebben besmet.
Dan ben je te dom om te poepen hoor.
En dan de voetbal wel door laten gaan? Geloof ik niks van.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn vader is trouwens vanochtend naar België gegaan. Ik ga kapot van het lachen als ze de grenzen dicht gaan gooien met België en Duitsland, grapten we gister nog over.
Nederland en de grenzen dicht? hahaquote:Op zondag 1 maart 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn vader is trouwens vanochtend naar België gegaan. Ik ga kapot van het lachen als ze de grenzen dicht gaan gooien met België en Duitsland, grapten we gister nog over.
15.30 uur.quote:
Plus dat een studente waarschijnlijk de financiële risico's van een langer verblijf niet kan dragen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zou ook wachten tot ik thuis was, geen zin om in vreemd land in het ziekenhuis/quarantaine te belanden.
Kan jij ook gewoon ff normaal doen in dit topic? Dankje.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nieuwssites harken wel lekker veel clicks en views binnen door jullie hysterische gedrag.
In verband met de ontwikkelingen rond het coronavirus geeft het RIVM om 15.30 uur een persconferentie. De persconferentie zal live te zien en te horen zijn bij de NOS op NPO1, NPO Nieuws, Facebook, YouTube en NPO Radio 1.quote:
Ja want iedereen die nieuws uit het buitenland serieus neemt en op de hoogte wil blijven is idd meteen echt volkomen hysterisch!quote:Op zondag 1 maart 2020 14:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nieuwssites harken wel lekker veel clicks en views binnen door jullie hysterische gedrag.
Niet iedereen, je moet in cirkels denken.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja maar dan heb je dus al best wat personeel nodig. Bovendien moet elektriciteit en water ook werken. En die mensen moeten ook eten. Dus ik zie eigenlijk niet hoe je iedereen 2 weken binnen kan houden.
Woah.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In verband met de ontwikkelingen rond het coronavirus geeft het RIVM om 15.30 uur een persconferentie. De persconferentie zal live te zien en te horen zijn bij de NOS op NPO1, NPO Nieuws, Facebook, YouTube en NPO Radio 1.
Tussen het schaatsen door, goddomme. Doe het dan op 2 ofzo. De Boeddhistische Blik daar zal wel niet te missen zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In verband met de ontwikkelingen rond het coronavirus geeft het RIVM om 15.30 uur een persconferentie. De persconferentie zal live te zien en te horen zijn bij de NOS op NPO1, NPO Nieuws, Facebook, YouTube en NPO Radio 1.
Lockdown gaan we niet aan ontkomen en dat is nog maar het begin.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Even serieus...
Ik verwacht dat RIVM het toch gaat hebben over een Lockdown dat iedereen die terug komt van het Buitenland 2 weken verplicht thuis moet blijven.
Zijn ze mooi een week te laat mee.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Even serieus...
Ik verwacht dat RIVM het toch gaat hebben over een Lockdown dat iedereen die terug komt van het Buitenland 2 weken verplicht thuis moet blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |