De bodem is nog lang niet inzichtquote:Op zondag 1 maart 2020 14:33 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ik kijk toch wel vaker als normaal naar de markt.
https://www.investing.com/indices/indices-cfds
Interessant deze periode de koersen vliegen alle kanten op.
Dat zou ook kunnen. Iedereen die de afgelopen 2 weken in een risicogebied is geweest moet zich melden bij de GGD en 2 keer per dag temperatuur meten. Dat zou ook een logische maatregel zijn, gezien alle gevallen die nu al uit Italië komen. Andere optie is dat iemand overleden is of dat er een besmettingshaard is gevonden.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Even serieus...
Ik verwacht dat RIVM het toch gaat hebben over een Lockdown dat iedereen die terug komt van het Buitenland 2 weken verplicht thuis moet blijven.
In limburg zijn nog 15 verdachte gevallen. Misschien dat een flink deel daarvan besmet is?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Iedereen die de afgelopen 2 weken in een risicogebied is geweest moet zich melden bij de GGD en 2 keer per dag temperatuur meten. Dat zou ook een logische maatregel zijn, gezien alle gevallen die nu al uit Italië komen. Andere optie is dat iemand overleden is of dat er een besmettingshaard is gevonden.
Een gezamelijk minuutje stiltequote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Andere optie is dat iemand overleden is of dat er een besmettingshaard is gevonden.
Probleem is natuurlijk dat mensen nog helemaal niet ziek zijn maar slechts besmet.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zou ook wachten tot ik thuis was, geen zin om in vreemd land in het ziekenhuis/quarantaine te belanden.
De verdachtmakingen zijn geplaatst en daarna niet meer teruggenomen. Dus de schreeuwers maken het nieuws.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:02 schreef Za het volgende:
[..]
Het is niet stil er wordt nog dagelijks gepost in die thread, hij wordt nog steeds gevolgd, en afgewacht over zijn eerdere uitspraken plus waar hij nog mee gaat komen. Er posten ook mensen uit de door hem genoemde regio.
Chique van je en tevens onzinquote:Jij vond het niet meer interessant en ging er weg toen bleek dat het geen fake account was.
Wat is nu nog aan te merken als risicogebied dan? Vorige week nog in de UK geweest..quote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Iedereen die de afgelopen 2 weken in een risicogebied is geweest moet zich melden bij de GGD en 2 keer per dag temperatuur meten. Dat zou ook een logische maatregel zijn, gezien alle gevallen die nu al uit Italië komen. Andere optie is dat iemand overleden is of dat er een besmettingshaard is gevonden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ver-coronavirus.htmlquote:Louvre dicht wegens coronavirus
Het personeel van het Louvre heeft besloten tijdelijk het werk neer te leggen uit vrees voor het coronavirus. Het museum is voorlopig dicht.
De medewerkers kwamen vanochtend bij elkaar om om te praten over de ontwikkelingen rond het virus. Na een bijeenkomst van drie uur werd er gestemd voor tijdelijke sluiting.
Een woordvoerder van het Franse museum benadrukt dat dit een keuze is van het personeel en dat het niet gaat om een opdracht vanuit het ministerie van Volksgezondheid. Dat besloot eerder dat bijeenkomsten met meer dan 5.000 mensen wordt verboden.
Iedereen deze week vrijquote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Persco?
Zondag?
Lockdown incoming.
na een tijdje in lockdown kan je best gek worden:quote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Persco?
Zondag?
Lockdown incoming.
Dat kan ook. Volgens mij zei Bruins gisteren dat ze in afwachting waren op 19 tests, maar daar hebben we niets meer over gehoord volgens mij.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
In limburg zijn nog 15 verdachte gevallen. Misschien dat een flink deel daarvan besmet is?
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen morgen om 12:00 een hartverzakking gaan krijgen.
Dan verwacht je eerder een persco van Bruins en Rutte bij dergelijk zware maatregelen.quote:
Haha, moest even nadenken wat je bedoeldequote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen morgen om 12:00 een hartverzakking gaan krijgen.
Ik denk de landen die nu al op het lijstje staat, zoals Italië en Iran. De UK wordt niet gezien als een risicogebied.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat is nu nog aan te merken als risicogebied dan? Vorige week nog in de UK geweest..
Iets in Dordrecht misschien?twitter:112alarm_Opsch twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:43:19🔴 #DORDRECHT Opschaling 🚑 #p2000 A1 (GRIP: 2 zonder copi) AMBU 18550 17812 Romboutslaan 3312KP Dordrecht DORDRT bon 28401 https://t.co/Jw35FN8Uq0 reageer retweet
Ik denk het. Dat was gisterenavond om half 8. Een test duurt 8 tot 12 uur. Die uitslagen zijn dus al binnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat kan ook. Volgens mij zei Bruins gisteren dat ze in afwachting waren op 19 tests, maar daar hebben we niets meer over gehoord volgens mij.
Is dat erg dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net even bij boodschappen gelet op wat je nou allemaal aanraakt. Is nog best veel. Bijvoorbeeld die deurtjes die tegenwoordig voor de gekoelde producten zitten, en die tangen om broodjes te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |