Genoeg paniekzaaiers hier inderdaad, tijd om te relativeren, angst is vele malen gevaarlijker dan die griep.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind @:vuurbrood wel grappig juist.
Brengt een beetje nuance tussen al die hysterische mensen hier.
Gaan wij ook zo doen. Weer ff een beetje meer kopen dan normaal, maar niet overdreven.quote:
Nou meer hoe snel je besmet kan raken omdat anderen ook die dingen aanraken.quote:
De handvatten van de supermarkten hebben ons nog niet in gevaar gebracht.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Potentiële overdrachtsoppervlakken voor het virus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Zeker, met terugwerkende krachtquote:Op zondag 1 maart 2020 14:47 schreef riazop het volgende:
In Frankrijk wordt opgeroepen geen HAND meer te geven. Zou hoog besmettingsgevaar opleveren.
De imam's en othodoxe joden zaten dus goed!?
Huh?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen morgen om 12:00 een hartverzakking gaan krijgen.
4 ambulances vandaag in veghel. Zo groot is dat dorpje toch niet?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.oozo.nl/hulpdiensten/meierijstad/veghel
Angst zie ik vrijwel nergens. Wel het gevoel hebben dat je je een beetje moet voorbereiden.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg paniekzaaiers hier inderdaad, tijd om te relativeren, angst is vele malen gevaarlijker dan die griep.
Is ook niet nodig want er zijn nog maar 6 mensen besmet.quote:
8quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is ook niet nodig want er zijn nog maar 6 mensen besmet.
Dijenkletser hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is het niet meer "De Duitsers komen", maar "Corona komt er aan!".
Wtf dat is kapot veel voor Veghel.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:48 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.oozo.nl/hulpdiensten/meierijstad/veghel
In geval van een hartaanval, altijd twee ambulances toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
4 ambulances vandaag in veghel. Zo groot is dat dorpje toch niet?
Zeer waarschijnlijk. Die eerste gevallen waren ook GRIP 2 als ik me niet heel ster vergis.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Iets in Dordrecht misschien?twitter:112alarm_Opsch twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:43:19🔴 #DORDRECHT Opschaling 🚑 #p2000 A1 (GRIP: 2 zonder copi) AMBU 18550 17812 Romboutslaan 3312KP Dordrecht DORDRT bon 28401 https://t.co/Jw35FN8Uq0 reageer retweet
Gezond verstand gebruiken en het mooie is dat je dat zelf kunt checken, als je voorraadkast nu al uitpuilt ben je je gezonde verstand reeds kwijt.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Angst zie ik vrijwel nergens. Wel het gevoel hebben dat je je een beetje moet voorbereiden.
Wat betekend zonder copi?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk. Die eerste gevallen waren ook GRIP 2 als ik me niet heel ster vergis.
En GRIP zonder copi is ook wel apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |